Vai al contenuto

lambruscoamabile

Utente semplice
  • Numero contenuti

    206
  • Iscritto

  • Ultima visita

Previous Fields

  • Città:
    tRIESTE

Profile Information

  • Provenienza
    XXXXX

Obiettivi di lambruscoamabile

Novizio

Novizio (1/14)

0

Reputazione Forum

  1. Forest meio cusi' allora ... me gavessi fato strano far un errore cosi' marchiano. Savevo che Lo Schiavo iera rientrado con la responsabilita' del settore giovanile. Ricordavo ben allora.
  2. Diria de no. Non so come funziona i tesseramenti in FIGC però pol esser che essendo cominciada da poco la nuova stagion agonistica, el novo tesseramento con l'Unione 2012 se possi far perchè appunto parlemo de tesseramento de una nuova stagion. Stemo a veder, de sicuro son convinto che non i faria una capela compagna. per quel me fazeva strano.
  3. Se cusi' fossi ben venga ma parlando con un allenador del borgo me pareva che la sua carica fossi de direttore generale. forsi go capido mal.
  4. Bentornato!!! Lambruscoamabile ovviamente :s'ciopado: :s'ciopado: grassie grassie. qualche problemin me ga tegnudo lontan
  5. Forest, non me devo esser spiegado ben. El probleama non xe in una possibile collaborazion tra le due societa' ma nel fatto che uno possi ricoprir un ruolo in una societa' e contemporaneamente un altro ruolo in una seconda societa'.
  6. ben bon dei che i se rangi, i savera' lori. l'importante xe che se refi sta situazion che al momento non sta dando grossi risultati.
  7. Bisogna veder se iera tesserado a Borgo... poi magari lo laserà doman ed ancora non lo savemo... de sicuro De Bosichi ga pensado a qualcosa... Guido se te son direttor generale del Trieste Calcio per forza de robe te son tesserado. E me par che non te pol esser tesserado per due diverse societa' nello stesso anno. Son curioso a 'sto punto.
  8. A mi me risultava che non se podeva ma magari se pol eh ? Quando iero al Trieste Calcio doveva esser cusi' me ricordo. forsi sara' cambiado perche' non posso creder che i vadi contro le regole. Credo che sia Costantini sia De Bosichi savera' ben piu' de mi.
  9. Guido non go idea del "a meno che" che te intendi. Mi se go una carica in una societa' per l'annata 2012-2013 non posso miga ciaprme, lasar quella societa' e gaver un'altra carica in una seconda societa'. Se son dirigente del S.Andrea-S.Vito no posso piantarli in asso e farlo per el CGS.
  10. vedemo come vegnera' gestida 'sta situazion. due diverse cariche in due diverse societa' xe inconcepibile.
  11. Bazeu ga allenado la Primavera della Triestina all'epoca de Tonellotto. Si quella primavera che gavessi dovudo vinzer el Viareggio e che ga perso a tavolin una partida per gaver schierado un squalificado. Storia dai contorti piuttosto bui sulle responsabilita' de quel casin.
  12. piccolo ot. scuseme. alvin te ga giogado nel blue star ?
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×