Vai al contenuto

Franchetto

Utente semplice
  • Numero contenuti

    18
  • Iscritto

  • Ultima visita

Visite recenti

Il blocco dei visitatori recenti è disabilitato e non viene mostrato ad altri utenti.

Obiettivi di Franchetto

Novizio

Novizio (1/14)

0

Reputazione Forum

  1. Pavanel me ga sembrà molto preoccupà, poco convinto de farghela. Spero solo un'impression..
  2. Penso anche mi che lo 0 a 0 in partide cussì sia un rischio, con lori chiusi e noi con difficoltà a trovar sbocchi. Speremo de sbaiar. Ghe volessi un goletto subito per sbloccar la partida e costringerli a venir avanti.
  3. Qua per vinzer con questi bisogna far un partidon, non sbagliar niente e aver anche una buona dose de dedrio, inutile girarghe attorno. No i xe uno squadron ma i xe molto cinici, i sfrutta ogni minima occasion, quel che forsi ne manca a noi ?
  4. Eh però se no i perdi qua il morale a lori ghe va a 1000..la Feralpi ga fadigà un casin l'ultima volta con il Sudtirol. No li vedo in grado de recuperar..Boh...vedaremo, intanto pensemo a noi
  5. Mi son convinto che il campionato se riapri solo se noi vinzemo. Anche con un pari lori va in B diretti. Non perder qua per lori saria un tonificante decisivo. Per questo me magno ancora le man per i due punti persi col Giana, che poteva esser fondamentali, e per quella sciagura de arbitro che ne ga penalizzado. Anche se ormai no se pol tornar indrio. Pazienza..femo il possibile lo stesso
  6. Sì Miguel, però calcola che un ga vissudo 30 anni a Trieste quindi ghe xe l'inghippo..
  7. Mi conosso personalmente dei furlani de Udine che vegnerà in stadio, ma xe miei amici de una vita e i tiferà Unione!?
  8. No xe dubbi. Domenica secondo mi se decidi un poco tutto, nel ben o nel mal
  9. Ecco, a proposito, anche a Vicenza gaveremo una partida complicada, secondo mi più dura de questa. Non so perché ma il derby con lori me spaventa piu della partida de domenica...però femo un passo alla volta..
  10. Speremo che no sia bel come quel col Giana..altri gol de brazo no voio veder nella nostra porta?
  11. Concordo. Quei due punti persi domenica sera si faranno sentire. Speriamo di fare bene lo stesso ?
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×