Vai al contenuto

Orso

Utente semplice
  • Numero contenuti

    238
  • Iscritto

  • Ultima visita

  • Giorni Vinti

    8

Orso ha vinto l'ultima volta il giorno 25 Aprile

Orso ha avuto il contenuto più apprezzato!

Visite recenti

Il blocco dei visitatori recenti è disabilitato e non viene mostrato ad altri utenti.

Obiettivi di Orso

Abitudinario del forum

Abitudinario del forum (8/14)

  • Dedicated
  • One Year In
  • One Month Later
  • Collaborator
  • Week One Done

Badge recenti

92

Reputazione Forum

  1. Che arroganza a parole e nei fatti... 😂 Pensa al giornalista che ga de riempir una pagina... lui più che tempo el perdi spazio. Einstein gaveva za previsto
  2. Se MSC metti un premio promozion... vedemo difese a rosigoni e Campogrande che ciuffa da casa sua
  3. Si... xe un bagno de sangue.. ma el basket ga spese che un'intera squadra de a2 costa meno del baloner più cul, panchinaro cul, nella squadra più cul, de balon cul. Za per l'avvocato de San Francisco de origini istriane, le nostra società xe poco più de un argomento de conversazion a un party in piscina ("Posseggo quote di una squadra di basket italiana ...dei luoghi d'origine dei miei avi"... "oooh, wow! esiste il basket anche in Italia?") MSC immagino lo fa per insediarse e darse un immagine, che sara ben accettada da cittadinanza/politica locale. Ma da qua a preferir i mafiosi... come go letto più sora. Ma xe chi sa le robe... aumm aumm...
  4. Perché Wartsila invece de dove iera? Dove portava i suoi bori? MSC sta comprando mezza Italia e fa concorrenza sleale... si, ma a chi? ... ai cinesi? Bon, ma in tutto questo, MSC Crociere non xe la logistica... E xe uno sponsor, no i paroni... difficile che i li bechi col zainetto pien de soldi ricicladi in aeroporto o che i fazi inport-export de zuchero a velo con Maduro.
  5. Bel! tutti che sa robe, se parla per motti, senza far capir... tipo a briscola... cosa iera, una puntata de Report l'anno scorso?
  6. Se ga za idea della durata della sponsorship (termine appropriato in fatto de navi)? Insomma dai, i Cotogna se rinforza con l'avvocato rampante de origini istriane e alla luce de sto sponsor... Anche se no aderemo su... se poderà dir che xe sta un anno de assestamento fruttuoso?
  7. Ma si bon, te ga altro de far... non te son abbonà. Te andassi a veder se fossi un bel giogo. Se un ga de uscir da palazzo più mogio de quando se xe entrà... capisso che no ga voia. Se fossi tutti che vol veder spettacolo, in quele do domeniche che no ga de meio de far... ghe sta el palazzo svodo Se spera che in un palazzo de una città che volessi risalir nel basket che conta (giogando mal) ghe sia anche chi va a palazzo per passion, curiosità o puro tifo... almeno ai playoff... e che questi basti a riempir el palazzo. Anche gente che no capissi un klinz de basket con morose, andassi benon... Perché xe i playoff, perché xe la nostra squadra, perché el spettacolo pol esser più sui spalti che in campo (e va ben anche cusì) Va ben tutto se aiuta el basket a Trieste a non esser un buso nell'acqua.
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×