Vai al contenuto

Orso

Utente semplice
  • Numero contenuti

    376
  • Iscritto

  • Ultima visita

  • Giorni Vinti

    9

Orso ha vinto l'ultima volta il giorno 16 Giugno

Orso ha avuto il contenuto più apprezzato!

Visite recenti

Il blocco dei visitatori recenti è disabilitato e non viene mostrato ad altri utenti.

Obiettivi di Orso

Stella nascente

Stella nascente (9/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • One Year In
  • One Month Later
  • Collaborator

Badge recenti

151

Reputazione Forum

  1. I giogadori italiani podessi anche andar all'estero senza far i panda in Italia. A parte pochissimi me par che tutti i nazionali gioga o giochicchia, o sventola sugamani in Italia. Xe pochi quei che se ga proposto e ga trovà ingaggi all'estero. Ma alla fine girando el mondo, se cressi. A mi me par che la nostra società sia un progetto a lungo termine... con tiro american. Qua de noi podessi vegnir muleti che vol cresser fazendo un'esperienza da college, senza dover andar per forza oltre oceano. Le robe non se struttura in un attimo. Ma nel giro de qualche anno (se i cotogni no se scazza) podessi esser nell'ottica delle robe (ri)metter su un giro de giovani, che magari se allena con un coach e uno staff de americani Al momento no xe... ma magari sarà... ... e col Collegio del Mondo Unito podessimo anche metter su una squadretta e chieder de partecipar alla NCAA 😂 la UWC Adriatic 🤣 (con bori dell'ONU)
  2. Come funzia l'ABA liga? (domanda non retorica... no go idea... chiedo perché l'ex-jugo ma par sia pien de talenti giovani, che trova spazio)
  3. Giuro che no go messo mi la faccina che ridi, che fa rabiar tutti... Comunque secondo mi el problema dell'A2 xe che xe piena de squadrette de oratorio con campetti del patronato, che no rivassi a gestir i costi dell'A1, perché andassi a gambe per aria... Se ancora se metti per regolamento un limite a 1 straniero e giogadori giovanissimi (che ga contratti esigui) nel giro de poco tempo el campionato se riempiria de squadrette talmente cul, che l'A2 diventassi ancora meno selettiva. Col rischio che rivi ai playoff squadre che gioga per NON promuover Insomma... xe el sistema a promozioni retrocessioni che ormai no ga sai senso. Ghe volessi un A1 con certi criteri per parteciparghe, spettatori, blasone, wildcard... senza retrocessioni. E un A2 come campionato de formazione, con criteri simili a quei che te disi... Insomma una rivoluzion de tutti i formati dei campionati
  4. perché continua a far casin sul 5+5 e i taliani che se pol gaver in panca Vedo anche sai improbabile che puntemo a un centro bianco che no salta e vien dalla g-legue, dove anche secondo Arcieri, no se difendi
  5. Farghe un contratto pro non credo li rendi formadi. I muleti xe consideradi non formadi... La federazion per sparagnar te disi che te pol metter 11° e 12° non formadi... ma xe per andar incontro alle società senza pila. Se pol metter in panca fin 12 professionisti, con contratti più onerosi. Però xe anche scritto che un muleto non formado, dopo tot partide (14) a referto in un campionato senior diventa formado. El witz pol esser metter in panca un muleto non formado, magari doppio passaportado, elegibile in nazionale... e dopo 14 partide in panca te ga un novello Lobito o Woldetensae Nel frattempo femo Varese 2.0 per dar fastidio ai varesotti! Brown!
  6. El fatto che sia andadi alla summer league in forma de "delegazion" della Pallacanestro Trieste, me fa ben sperar. Per dir, oltre a GM, "bubez" gm, coach, proprietà... xe andà anche Colbey Ross, che magari come play pol veder qualche lungo e magari dir anche lui la sua su chi ghe pol esserghe più congeniale. Penso che i vol cercar el profilo giusto anche dal punto de vista caratteriale. Penso che el 5 USA i lo firmerà là.
  7. Pur de far giogar el fio, se go contà ben i fa el 6+6
  8. Repesa in quela società sarà un pilastro... letteralmente
  9. Xe che Arcieri ga ciolto Eli Brooks a inizio anno per romper Moraschini... gaveva za tutto previsto
  10. iera un giogo de parole... sciocco quanto te vol.
  11. Probabile che i stranieri de campionato talian sia in stand-by. Ma al di la de offerte e bori... i giogadori vegnerà a Trieste... perché xe Trieste... Xe sta interessante el discorso de Arcieri sul fatto che i vol far una società appetibile ai americani, con una organizzazion da "franchigia" che xe USA-friendly Bele anche le parole de Dalmasson uscide oggi su Jeff Brooks, che ga scelto Trieste anziché star a far muffa, con l'umido che xe a Venezia.
  12. Me sa che gavemo da troppo credito ai spifferi de quei della Prealpina. Dopo Ross e con Ruzzier (che i varesotti xe convinti sia varesotto) ga inizià a girar el witz che Arcieri ga poca fantasia e vol far Varese 2.0... quindi Brown e Owens Me par che Arcieri xe una tomba e no se ga fatto scampar mezza parola. Con oggi i xe alla summer league, dove se pol incontrar giogadori e agenti de ogni risma e forsi anche quel de Riismaa
  13. Tanto nel basket no esisti cartellini dei giogadori come per i baloneri, o sbaglio?
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×