Vai al contenuto

Classifica

Contenuto Popolare

Mostra il contenuto con la massima reputazione di 31/03/2011 in tutte le aree

  1. Scusa massi, ma me vien l'orticaria a legger "buon senso" e "Arrigoni" nella stessa frase. Senza offesa eh, mulon :rolleyes:
    1 punto
  2. Ringrazio per l'in bocca al lupo, spero de ottener più fortuna come alenador, perché come zogador purtroppo no go combinà un granché (go fato qualche presenza in 2a e basta, vedi poca ambizion e mancanza de agganci giusti, che enl calcio odierno conta troppo...). Me dispiasi ma no non son d'accordo, o meo, in parte el tuo ragionamento fila, non xe vero che un allenador non conta mai niente. A livello giovanile conta tantissimo, mi go avudo la fortuna de aver avudo come istruttor Adriano Varljen, a mio avviso l'ultimo insegnante de calcio vero che esisti a Trieste, e devo dir che i suoi insegnamenti me li ricordo ancora oggi che go superado i venti. Diverso saria stado el discorso se gavessi avudo el classico dopolavorista frustrà, che insegna solo schemi, corsa e monade e non a dar del ti alla bala. Per quanto riguarda i professionisti invece credo che l'allenador non conti più de tanto, quel che conta xe la società, la competenza dei dirigenti, la qualità de zogadori a cui non te ga de insegnarghe come se stoppa la bala, e soprattutto l'affiatamentod el gruppo. Per vinzer ghe devi esser un'union de intenti tra presidente-dirigenza-alenador e squadra, tutti devi remar dalla stessa parte. L'alenador per poder esprimerse meio devi star al posto giusto al momento giusto, non a caso alenadori che mi reputo mediocri come Lippi e Mourinho (so che te storzerà el naso ma mi la vedo cussì) i ga vinto molto proprio per la loro innata abilità de saverse trovar nel posto giusto al momento giusto, con un presidente che li coccolava, con una dirigenza che ghe dava carta bianca su tutto e con i zogadori che li seguiva in tutto e per tutto. Diverso el discorso per Capello, lui xe capace de vinzer anche con 3/4 della squadra contro, in questo el xe unico. Per no andar fora tema Ezio Rossi se gaveva trovado al posto giusto, nel momento giusto, anzi, se ve ricordé ben el primo anno Rossi prima de quela mitica e ormai epica gita a Barbana el iera sul giro d'aria e gaveva non pochi che ghe remava contro... dop savemo come xe finida eepr fortuna xe stado un lieto-fine!
    1 punto
  3. Serie A: Brescia-Bologna 1-1 Milan-Inter 1-3 Napoli-Lazio 1-1 Catania-Palermo 0-1 Cesena-Fiorentina 1-0 Chievo-Sampdoria 1-2 Genoa-Cagliari 1-0 Lecce-Udinese 1-1 Parma-Bari 1-0 Roma-Juventus 2-0 Serie B: Torino-Grosseto 1-0 Atalanta-Triestina 2-0 Cittadella-Varese 0-1 Empoli-Padova 1-1 Livorno-Modena 1-0 Novara-Ascoli 2-0 Pescara-Crotone 1-0 Portogruaro-Reggina 0-2 Sassuolo-Albinoleffe 0-0 Vicenza-Piacenza 1-0 Frosinone-Siena 1-3 Partite Extra: Milan-Inter (1T) 1-1 Atalanta-Triestina (1T) 0-0
    1 punto
  4. Ma xe un processo o una puntata de Domenica Cinque? Conduci Barbara D'Urso. Vallette: Belen e la Carfagna. Momento culturale con discussion dei problemi dell'istruzione in Italia: Gelmini. Momento musicale in duetto con Mr.B.: Apicella. Ospite d'onore internazionale: George Clooney. Momento spetegules: come xe Giorgietto in letto: la Canalis. Ospite d'onore sportivo: Cristiano Ronaldo. Momento de attualità con commento della crisi libica: Carlo Rossella. Angolo salute - l'importanza della salute dei denti: il punto di vista dell'igienista dentale: la Minetti.
    1 punto
  5. Ghost, per mi xe Mr.B che te paga a ti e al popolino viola percio’ che ghe leve’ dalle scatole striscia la notizia. Inizialmente il popolo viola aveva anche un senso, adesso sono solo dei complottisti senza arte ne’ parte.
    -1 punti
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×