Oggigiorno, nell'epoca dei social, per riportar molta gente in stadio, ghe vol un'impresa che fazi notizia, come el goal de petrella el campionato scorso o i 3 goal a vicenza. Quei post su facebook ga convinto da soli sai più gente de quanta gabbi fatto l'intero campionato o l'esordio in C. I ga fatto giri assurdi de condivisioni e commenti e pien de gente che se taggava per convinzer i amici a ndar in stadio a veder una o due partide. Mi, come Guido, anche se su argomenti diversi, gestiso una pagina facebook de Trieste. I post con notizie normali li vedi sempre le stesse persone e un che non segui la pagina non li vedrà mai. Un post con sai commenti e condivisioni, lo pol veder anche più de 100000 persone. Risultati che fazi scalpor in positivo, ben esposti su facebook, i xe la medicina per far lievitar i abbonamenti i prossimi anni. E no parlo de risultati impossibili, tipo el primo posto, basta anche un bel goal che vedi tanta gente e improvvisamente ghe vien voia de stadio anche ai più indormenzadi.
Per una roba semo sicuramente in tempo:
Se fossi mi a gestir la pagina della triestina, appena finido el piazzamento dei seggiolini, pubblicassi in tutte le salse el novo stadio, anche sponsorizzando l'inserzione. Per mi tanta gente gnanche sa che i ga cambià i seggiolini. El colpo d'ocio che pol dar la foto de tutti i seggiolini novi, attirassi un sacco de click e interesse. Speremo che i possi finir tutto entro la campagna abbonamenti per sfruttar ben i social,