Vai al contenuto

babatriestina

Utente semplice
  • Numero contenuti

    2.585
  • Iscritto

  • Ultima visita

  • Giorni Vinti

    1

Tutti i contenuti di babatriestina

  1. Quoto. Prima no gavevo un opinion decisa ma iero più favorevole, benchè nell'ignoranza. Ma tutto xe troppo nascosto e me spuza. E vien ignoradi tutti, comun, provincia, cittadini. No vien comunicado niente a nisun, no se rispondi alle domande, no se fa niente per far capir che vantaggi e svantaggi portasi alla nostra zona. istesso mi
  2. el sindaco stamattina iera a san Giusto: grande Messa, gonfalon comunal, etc...
  3. Tuti boni, se i xe maturi giusti I mii preferiti: armelini ( che saria le albicocche), i persighi ( che saria le pesche), i manderini, le fragole soprattutto quele pice de bosco, i lamponi freschi
  4. Ho visto molta demagogia in questa problematica: hanno detto che costa 10 milioni di euro, quando oggi sul Corsera risultano 590 mila, cioè un ventesimo circa. Penso che l'idea della parata, alla faccia dei pacifisti ad oltranza, voglia essere una manifestazione tipo quella, sentitissima dai francesi, del 14 luglio a Parigi, la gran festa nazionale. Qua in Italia non abbiamo ancora ben deciso quale sia la festa nazionale, fra 2 giugno, 25 aprile, 4 novembre..- e aggiungo che ci sono anche gli italiani che odiano l'Italia e che non ne vorrebbero alcuna) . Con i tanti sprechi che ci sono in giro non saranno i 500 mila euro che impediranno i soccorsi.. Retorica !!!
  5. Per la nave ( che no xe el mio genere de crociere), ben vegni un poco de alegria, un poco de movimento e anche un poca de visibilità. Tuta sta roba ga anche un corispettivo de immegine che se trasformerà anche in indotto de bori. Magar tegnindo verto in città se e quando le navi riverà. Ma ghe xe quei che a Trieste ragiona cussì: 1 Se fazeva sta roba ai tempi de Franz Josef, co ierimo El Unico Porto de un Grande Impero ? 2 Risposta: se sì, alora va ben 3 se no, alora xe de butar via. Scuseme se son un poco acidina, ma go leto in giro ( no qua, per ora) tropi comenti del genere.
  6. ghe gavevo fatto un pensier in principio anche mi, perchè nel 87 gavevo votado per el nuclear, per esser indipendenti energeticamente. Ma po me ga fato cambiar idea.. no Fukushima, ma che perfin i Svizzeri oltre che i tedeschi gabi deciso de molar el nuclear me ga convinto che xe de no afidarghese più. Disemo che xe stado el mio sì meno deciso dei altri. Capisso chi che ga votado no.
  7. inutile andar su di giri, io non contesto i tuoi giudizi, sui cui mi pare siamo d'accordo. Criticavo solo l'uso del semplice sostantivo "terrorista" che viene applicato in contesti diversi e a persone diverse con scopi retorici, idem l'evocazione del fascismo . E sul nostro leader (perdente, a che comincia a esser sfuggito come appestato anche dai suoi ex alleati) non ho detto una parola.
  8. Ecco, qua non giochiamo sulla parola "terrorista" e stop. Non mi risulta che Pertini, a differenza di Battisti, sia stato colpevole di 4 omicidi ed un ferimento che ha portato alla paralisi una persona ( riporto i dati di Magris). Non faccio un discorso ideologico, ma di di omicidi commessi. Di cui Battisti è stato dichiarato colpevole ( anche se adesso tenta di negare).Non facciamo passare un omicida per un colpevole di reato di opinione. E non tiriamo in ballo la solita evocazione fascista, come a suggerire che chi condanna i terroristi "di sinistra" è un fascista. Aggiungo che Battisti non ha combattuto i fascisti o gli eversori rossi, in Italia, ma ha ucciso persone anche di sinistra che si sono opposte alla stagione del piombo: leggere l'elenco di Magris, che essendo più anziano di me ricorda ancor meglio. Comunque io ricordo anche e confesso che la trovavo veramente assai preoccupante.
  9. No, hai forse un link? http://www.corriere.it/editoriali/11_giugno_11/magris_vacanza-assassino_342fe05e-93ec-11e0-9db6-651cd37b13cb.shtml questo el incipit: altro bel passo, assai esplicito, che me ricorda el clima de allora:
  10. Eh no, finchè lo tenevano in galera poteva anche starmi bene, ma non libero. Se non vogliamo rimetterci la faccia per l'ennesima volta, si deve fare qualcosa. Letto l'articolo di Magris sul Corriere della sera?
  11. Senza dubbi sì per i quesiti sull'acqua: In teoria no gavessi preconcetti contro una gestion privata, ma gavemo visto come che le sta andando, e visto che po mi son una bevitrice de acqua de rubinetto, ghe tegno che la resti pubblica. Idem per la 4 legittimo impedimento, dèi, xe una norma ad personam che no ga de esserghe e secondo mi tutti ga de esser uguali davanti dela legge. Per el nucleare, probabilmente sarà un sì, ma assai sofferto: al primo referendum gavavo votado no, cioè per mantegnir el nuclear, Cernobyl o meno; quela volta ritegnivo e lo penso ancora che gavessimo una maggior libertà se no dipendessimo dele importazioni de petrolio del cartel dei paesi petroliferi: e se gavessimo fato tuti cussì, i saria tornai a vender camei.. e gnanca del gas che vien de fora no me fido che semo ricatabili se i ne sera el rubinetto. e no credo che le fonti alternative basti e gnanca distudar un per de lampadine de più. Ma co vedo che Germania e Svizzera vol uscire del nuclear, me lassa asai de pensar, me par che adesso no sia più el momento de cominciar, inveze..
  12. difatti, guardè i voti che i ga avudo: Cosolini ga el grosso de voti del PD e Antonione del PDL. I altri gruppi che li sostien ga becado le fregole dei votanti. E al ballottaggio vederemo se i voterà "per" ( le persone, i programmi) o semplicemente "contro" del tipo Mi per quei gnanca morto
  13. Par che la storia sia za stada contada del Piccolo in settembre. le signore se ga rifiutado de far un corso per un lavor de badanti: No xe el lavor che volemo.
  14. Io ricorderei che comunque fra Berlusconi e Mussolini ci sono alcune differenze: uno si è "comprato" il posto coi suoi soldi e le sue furberie e i suoi crimini sono soprattutto imbrogli e immoralità, l'altro è venuto su dal niente ed ha avuto sulla coscienza un delitto Matteotti, oltre alle violenze fisiche del suo "partito" ( che nei primi anni venti aveva avversari altrettanto agguerriti, diciamolo pure..)
  15. El se ga fato i bori.. tanti tanti.. no se sa ben come o meo se sa che no tuto pol esser onesto.. e adesso gavemo la conferma che coi bori el se pol comprar tuto ( o quasi) inclusa una maggioranza parlamentare.
  16. :cossaaa?: ma per bon un no pol contar cossa che el ga visto? :cossaaa?: :travirgolette: no gavevo letto al data.. :travirgolette: :paiazorendo: :paiazorendo:
  17. Dove ho letto? sul Piccolo? ci sarà un ricorso all'UE perchè in base agli accordi di Schengen la Francia non dovrebbe poter respingere alcuno sulle frontiere di terra con l'Italia
  18. Ma a fronte dei vari Paesi europei che ripensano al nucleare, il Giappone, invece?
  19. A proposito de cadene, gavè visto in autostrada, tratto fra Lisert e redipuglia, obbligo de cadene in macchina o gomme de neve de novembre a marzo. Per mi xe novità e me domando come che i controlla. Penso che no i controlli, ma se nassi qualcossa e no te ga, te son in torto e te se c****.
  20. A mi tuta sta roba me convinzi poco.Comincemo col concetto de democrazia, che xe una roba che pol esser interpretada in più modi, e che qualchedun anche disi che xe un uso dei nostri paesi occidentali e che no xe dito che vadi bene in altre tradizioni, o per lo meno che lori gabi dele democrazie diferenti ( ghe xe un libro del Nobel Amartya Sen a riguardo- le democrazie degli altri anche se lu se riferissi soprattutto al Asia) . Sta gente xe passada de un regime al altro e adesso no rivo a capir perchè che per oltre venti ani tutti zitti e adesso i se sveia tutti: ga fatto i capi qualcossa de novo? no, me vien de dir che qualchedun ga suffiado sotto, e voio veder cossa che vegnerà fora. Mi digo solo che la "democrazia" più o meno importada, vedi le "libere delezioni" in Irak dopo parado fora Saddam e le elezioni in Iran , i voterà anche, ma po no me par che sia propio regimi democratici.. penosa xe la nostra "realpolitik" prima sostegno ai capi e po molarli co se vedi che i sta perdendo.. ma no credo che semo i soli. Insomma, mi no so perchè ma go come idea che vegnerà suso novi regimi che cola democrazia come che la intendemo ( o speremo) noi poco gaverà de far, e vederè che co sarà consolidada tuti ghe farà le bele, perchè i xe sentai sora del petrolio. Mi me spetto regimi più fanaticamente musulmani..
  21. mah, per cominciar el Vecio se gavessi ssai scandalizzado per ste babe nude, po me par un poco come el wiz de quel che gaveva la mania de far fionde: ala domanda " cossa te faria con una bela mula?" ala fin finissi " Ghe caveria le mudande e col elastico me faria una bela fionda!" cussì se comincia de un articolo con babe nude e commenti de dubbio gusto e se finissi col elogio dela Defonta. che mi diria : Soto la Defonta ste robe no i lassava far, che iera la censura! e comandava i preti"
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×