Vai al contenuto

taxiunione

Utente semplice
  • Numero contenuti

    225
  • Iscritto

  • Ultima visita

Previous Fields

  • Città:
    trieste

Profile Information

  • Provenienza
    trieste

Visite recenti

303 visite nel profilo

Obiettivi di taxiunione

Novizio

Novizio (1/14)

0

Reputazione Forum

  1. La penso anche mi cussì, ghe xe un però... A dicembre visto che la Triestina xe una sua società, el doveva refar la situazion inveze de andar avanti cussì. Se doveva taiar i zogadori inutili, se doveva costruir per el futuro, doveva mandar via Gradella con i suoi fidi, visto vhe se podeva ancora far.Insomma sbaiar xe umano, perseverar xe diabolico
  2. Forse la soluzuon migliore iera: crocefissi in sala mensa... Ma se fossi successo a una "big" secondo voi abete cossa gavessi fatto? Un per de turni de squalifica del campo, sconfitta a tavolino e una super mega multa de 30.000 euro(hahaha). xe sempre 2 pesi e 2 misure in sta itaglietta...
  3. Caspita, un poco esagerà me par, bon, insomma per lui non sarà un problema trovar un contratto all'estero in campionati minori. Gli italiani la gaverà dura...
  4. Col mercato chiuso el ds non servi più a niente. Intanto i podessi far dei contatti per el prossimo anno. Almeno saver se questo o quel xe disponibile a vegnir a Trieste.
  5. Specialmente in sti casi qua, dove el mato se ga fato solo i suoi interessi, e se ne ga fregado della squadra.
  6. Mandarlo via adesso ga senso? Sicuramente iera de mandarlo a casa a dicembre. Spero che almeno gli inamovibili non zogherà più...
  7. A sto punto un val l'altro, a meno che non rivi el Iachini della situazion. Se vinzerà un per de partide e dopo, solito buio... I soliti problemi de spogliatoio, i soliti inamovibili in campo, le solite paiazade societarie. Semo delle rane boide.
  8. Scusime guiz ma ghe xe delle contraddizioni. Se semo de 5/6 posto allora i zogadori non dovessi sbaiar i passaggi de 5 metri. Basta che se capimo, i zogadori xe scarsi oppur i xe con la testa altrove. Mi continuo a non creder che xe tutta colpa de Rossitto, gavemo visto za ai tempi de Fantinel: 3 allenadori all'anno e non cambiava niente, un per de vittorie all'inizio e dopo el nulla cosmico.
  9. E adesso? Salta Rossitto? Premetto che a mi Rossitto non me piasi ne come mentalità ne come zogo. Ma xe tutta colpa sua? Sarà el capro espiatorio de una società che non riva a gestir niente? La squadra sta zogando mal per via de Rossitto o perchè succedi delle robe strane a livel dirigenziale?
  10. Sto Colman all'andata le gaveva ciapade tutte. Immagino che ga un contratto troppo alto per noi...
  11. Za questa saria una squadra più impegnativa. De Petris in un centrocampo a 3 non me lo vedo, a meno che non zoghi al posto de Wagner. In più me fa piazer se zoga Bertoni.
  12. Quindi probabile formazion: Del Mestre Pratolino Pimazzoni Piscopo Frangu De Bona Wagner Nakim De Petris Godeas Bussi Probabile che ghe sia l'inamovibile al posto de Nakim.
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×