Jump to content

Vasco a Grado


Jazz

Recommended Posts

Mi no iero..iero, ehm...de un altra parte :rolleyes::vino: comq, a sentir dalle previsioni che i gaveva fatto, me par che gh eiera 15-16000 persone...

pèer le canzoni, go trovado questo(dal sito ufficiale)

"Ore 23.11

Lo show è veramente bello...!

Vasco è in formissima...la scaletta bellissima!!

Si parte con un gran bel film, devizioni, dillo alla luna....insomma, un cocktail di emozioni...!

Bello, bello davvero lo show.

Adesso è partita Bollicine...e noi vi salutiamo...anche per noi è finita...

Ci vediamo a Torino..allacciate le cinture di sicurezza..!! "

e...vasco xe vasco :ave:

Link to comment
Share on other sites

Mi no ghe iero, ma xe come se ghe fossi stada, perchè mia nonna abita proprio davanti el "stadio" de Grado!!!!

Ve conto perciò el dietro le quinte inedito del concerto e dei suoi preparativi... calcole che ve riferiso el punto de vista de mia nona che ga 68 anni!!!

Allora el palco i lo ga monta già due settimane fa, e per una settimana intiera i ga fatto prove. Proprio davanti al campetto che tutti se ostina a ciamar stadio, anche se in realtà xe molto più grande quel de Ponziana, ghe xe un ospizio dove mia nona ga lavora fin alla pension e dove Vasco xe anda in sti giorni a trovar i vecieti. Dopo spero che i li gabi spostadi de un'altra parte per el concerto, senò poveri i tirava i crachi tutti quanti dal spavento, visti i decibel. Me contava mia nona che za quando i fazeva i foghi de artificio de Ferragosto in spiaggia (dunque ben più lontan) i veceti impazziva e scampava de tute le parti... poveretti, spero che i li gabi spostadi.

Tutta Grado, essendo età media 60, se ga ovviamente lamentà del casin... no i capissi che el comun ga sborsa una marea de bori per aver el concerto 0 de Vasco proprio per rilanciar l'immagine della cittadina (10000 abitanti, che triplica in estate) nei confronti dei giovani... sennò figurite se Vasco veniva a far un concerto in quel buso de campetto...

Cmq za de do giorni l'Isola della Schiusa (dove se trova el stadio e la casa de mia nona) iera verta solo per i residenti previa esibizion della carta d'identità. Quindi se mi volevo andar a trovar mia nonna dovevo lasar l'auto chissà dove e andar a pie.

Ieri xe sta ovviamente el delirio... i bus navetta molava la gente là del ponte della Schiusa e i pasava tutti sotto casa de mia nona per andar in stadio. Come savè el petes xe parola d'ordine ai concerti de Vasco... quindi morale della favola iera tutti che fazeva i suoi bisogni in giardin de mia nona e i ghe ga anche frega una bicicletta! :incazzado::caregaintesta:

Mia nonna se ga visto tutto el concerto dal balcon della vicina che xe proprio vista stadio. Se savevo prima andavo anche mi :incazzado:

Comunque la me ga conta che se vedeva tutto anche dalla strada... perchè òe recinzioni del campo xe sai basse, el palco iera alto e i maxischermi ancora de più, quindi iera un mucio de gente che senza pagar el biglietto (34 euri) se ga visto tranquillamente el concerto dalle strade limitrofe :rolleyes:

In ogni caso el commento de mia nona, che a mala pena sa chi che xe Vasco, xe sta: "che belle luci e che bei colori" .... in effetti l'impianto luci del Buoni o Cattivi Tour xe uno dei più bei che gabbi visto!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×