Jump to content

Venerdì 7 aprile - Cena

Recommended Posts

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mi no me ga dito nisun chi xe l'ospite misterioso  :pianto:  :pianto:  :pianto:

E nisun me vol dir  :pianto:  :pianto:  :pianto:  :pianto:  :pianto:  :pianto:

:ikik::ikik::ikik:

Voio veder el bigliettin eh :D

Allora....per stasera mi pensavo che se podessimo trovar per le 19.40/45 in piazza Oberdan e poi andemo insieme in piazzeria :)

Volè saver quala xe la pizzeria? Sorpresaaaaaaaaa :lol::muto:

No dai, ve so dir più tardi quando prenoto :)

A più tardi

:bye:

Allora...accettando un suggerimento che me xe rivado :lol: questa sera pizza alla piazzeria Mediterranea che xe in Strada per Longera 177.

Go prenotado alle 20. Se trovemo in piazza Oberdan per le 19.40 ma chi che no riva pol venir direttamente sù :)

A più tardi :bye:

@manu

Faremo senz'altro un giorno dalle tue parti :ehsi:

forsi starlite no i lo vol piu in nisuna pizeria ma penso sia un problema suo :D:foracolcul::foracolcul::foracolcul:

ciù... te son proprio :bevandela: e :piria: e i tui amici xe tuti :petesoni:

ara ti come te ga ridoto el :vino:

bon... xe meio che :mescondo: perchè son :s'ciopado: e :supermona:

no... :supermona: no.. quel xe solo tululù...

ave tululù...

tululù! perché no te scrivi più?

no go idea de quala sia. :)

meio cussì.. sarà una novità!! ^^

ok zerco de vegnir in piazza allora!!! cussì se no ve perdo per strada magno anche mi... se ve perdo per strada me gaverè sulla coscienza:

"morto di fame cercando una pizzeria" .. no ghe pol esser morte peggiore :DDDD:pianto:

Grazie a tutti per la bella serata e in particolar modo el caro Mauri (l'ospite "misterioso") :D per esser venudo fora con noi per la prima volta, sperando che el se gabi trovado ben e che no sia l'ultima :lol:

Grazie de cuor anche ai altri partecipanti, me son davvero divertida :ehsi::ikik::bacini:

Ma...foto de questo super ospite misterioso??? gnente ??

epur i me ga dito che de foto segnaletiche, in questura, de sto personagio ghe ne xe tantissime :lol::lol::D:lol::lol:

A parte i scherzi.... ringrazio nuovamente tuti quei che xe vignudi ala zena de ieri sera e anche quei, che sfortunatamente, go rivado solo intraveder dopo.

La pizza iera talmente bona che go finido de digerirla stamatina ale 8 :wacko: (me son fato fora una damigiana de coca cola x mandarla zo :grin: ).

Un ringraziamento speciale alla signorina Cucciolina per gaverme roto le scatole x mesi afinchè vignissi fora con voi (ala fine la me ga ciapado x stancheza :merodolodalrider: ) e per averme fatto da autista :D:bacini: .

Concludo questo mio intervento riportando una frase letta da qualche parte che dixeva più o meno :

non sò cossa go fato x meritarme dei amici come questi, ma devo gaverla combinada veramente grossa.... :D

:bye: