Stefano79 Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Ringrazio tutti anche mi per la bellissima serata, in particolare Maurizio Me raccomando Mauri...no xè che doveremo spetar un altro anno per rivederte, se no... Quote
tifone Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Grazie ragazzi per la bella serada de ieri sera(ma non gavevo dubbi che la sarìa stada bella).Un grazie particolare a Kiriranshelo che me ga scarrozzà su e zò per trieste con della bella musica Quote
Starlite Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Un grazie particolare a Kiriranshelo che me ga scarrozzà su e zò per trieste con della bella musica MIga el te ga fato sentir le sue compilescion? Quote
tuxav Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 con della bella musica yes.gif yes.gif bela musica? miga sara' sta quela roba tipo "UNZ UNZ UNZ UNZ UNZ UNZ " ? :D Quote
tifone Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 con della bella musica yes.gif yes.gif bela musica? miga sara' sta quela roba tipo "UNZ UNZ UNZ UNZ UNZ UNZ " ? :D No no no,no iera quela questa fazeva TONF TONF TONF TONF Quote
trert Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 ma se picconissimi!!!! mi alla una go ciamado AV e me ga dito che ieri tuti ndadi a casa!! ma che picooooniii anche mi gavevo indovinado mauri.. Quote
polpetta Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Bela seconda serata anche per mi! GRAZIE a tutti quanti!! son sai contenta de aver rivisto mauri.. e finalmente che el sia vinu fora ^___^ la sera con noi tutti e spero de rivederlo prossimamente! e un grazie a stefano che ga fatto una polpetta felice per averghe offerto una delle olive ascolane ancora fumanti che el gaveva in piatto al Gooblin Quote
Kiriranshelo Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 grazie a tutti anche da parte mia. la pizza iera bona anche se i me ga messo poco prosciutto Un grazie personale a Cucc per gaverme donado ben 2 salamini piccanti Son felice de gaver conosudo Mauri finalmente ^^ e leggo con piazer che qualchedun apprezza la mia musica :D Quote
Maurizio72Ts Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 son sai contenta de aver rivisto mauri.. e finalmente che el sia vinu fora ^___^ la sera con noi tutti e spero de rivederlo prossimamente! se se campa caval ... se tuto va ben me rivedere fra qualche secolo . A parte i scherzi, spero de rivederve tuti presto Quote
cucciolina Posted April 9, 2006 Author Report Posted April 9, 2006 De certo rifaremo presto E la prossima volta me armerò de macchina fotografica che me gavevo dimenticado Quote
trert Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 mi la gavevo la machina fotografica ma se voi all'una za dormi!! no xe colpa mia.. Quote
Recommended Posts