Jump to content

Squadra Mista Trieste - Sesana / Trst - Sežana


arska

Son curioso, voi cossa fazesi se:  

25 members have voted

  1. 1. La società atual se fondesi con quela slovena col obietivo de partecipar ala NLB Lega Adriatica, sparindo per chisà quanto dai campionati italiani che conta.

    • Seguissi la nova formazion
      14
    • Molasi tuto, perderia de stimoli
      6
    • No so / Altro
      5
  2. 2. La società atual se fondesi con quela slovena, ma vignissi fora una nova squadra/cordata paralela e prometente per Trieste nel campionato italian. (2 squadre!)

    • Seguissi tute e 2, ah!
      14
    • Solo quela in lega adriatica!
      2
    • Solo quela nel campionato italian!
      7
    • Nisuna dele do, me go roto del basket
      0
    • No so / Altro
      2
  3. 3. se remenassimo per secoli tra B1 e B2 :D spendendo follie ma senza programmi, sperando prima o dopo nela A2 almeno.

    • Continuassi, per inerzia ma anca per pasion
      11
    • No ghe la fazesi, come publico no se meritemo
      10
    • No so / Altro
      4


Recommended Posts

son proprio curioso de veder cos' che salta fora de sto sondagio, visti i rumors dei ultimi giorni.

Deghe! :)

(inutile precisar che la version a "2 squadre" a meno che no salti fora TANTI schei e tanta programazion, xe fantascientifica)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Penso che saria una figada che finalmente comincemo a unir le forze in questo teritorio per poder competer sia come sport ma anche tuto el resto. :ehsi:

Alla prima rispondo chiaramente in favor del progeto, per le seconde due dipendi de chi restasi a gestir la "seconda squadra", xe ciaro che se resta questi dirigenti no xe storia. :linguaccia:

Link to comment
Share on other sites

disendo "paralela e prometente" escludevo i odierni dirigenti. :D

Tra l'altro, pensavo.. che questo saria un modo inteligente de dar in bone man el "giogatolo che no funziona", mantignindose come sponsor e poco più, per la vecia dirigenza.

Senza far sparir completamente el basket da Trieste, che visti i bassifondi de sti anni, xe più che una posibilità remota.

Link to comment
Share on other sites

seguisi solamente la lega adriatica, dubito che TS rivasi a far due squadre competive. Oltretuto me daria fastidio seguir la squadra locale fata da una nova 'cordata' perche' se questa nuova cordata vien fora solo nel momento in cui l'altra vol fonderse con Sesana vol dir che lo fa solo x motivi extra-sportivi (politici) e quindi

1) no se va da nesuna parte

2) se gavea tuti sti soldi podeva svejarse prima

:D

Link to comment
Share on other sites

perchè?

Perchè a mi, de aver una squadra che gioga sta lega adriatica in giro per la slovenia no me pol fregar de meno.

La Pallacanestro Trieste xe nata per giogar a Trieste e nel campionato italian,punto! Senza leghe fusioni e altre monade.

Se un vol veder le grande basket, che fazzi 40 minuti de auto e vadi a lubiana a vederese l'eurolega.

No xe che fondendose con Sesana (ma se rendemo conto o no?) de colpo tornemo grandi.....

E poi la storia de due squadre no sta in pie dai, semo realisti, coi soldi de chi? con che giogadori? con che dirigenti....

su su...

Mi la penso cussi.

Link to comment
Share on other sites

La Pallacanestro Trieste xe nata per giogar a Trieste e nel campionato italian,punto! Senza leghe fusioni e altre monade.Mi la penso cussi.

la pallacestro trieste xe MORTA (da tempo) e xe ora de pensar al futuro e veder le nove posibilta e aprir la mente verso altre soluzioni a est anche nel sport/basket oltre che x tuto el resto.. (no saria mai tropo tardi)

chi che vol continuar a far el campionato italian de b2 e 'ndar in trasferta a monfalcon pol farlo. mi andar a lubiana a veder eurolega me piasesi, ma se gavesi la lega adriatica qua saria molto mejo :D

mi spero che tuto questo se concretizzi e che la nova squadra gabi un bel seguito de pubblico, son convinto che sponsor saria + facile averli x via della visibilita in novi mercati. chi chi no riva veder, o no vol rivar a veder, che i confini xe cascadi forsi xe el caso che segui altre squadre :D

Link to comment
Share on other sites

mi spero che tuto questo se concretizzi e che la nova squadra gabi un bel seguito de pubblico, son convinto che sponsor saria + facile averli x via della visibilita in novi mercati.

Questo xe un bon punto.. e credo che no ghe sia dubi che de aziende italiane, tedesche, etc.. che voli publicizarse in un sport, seguidissimo a est, ghe ne sia proprio tante.

in primis: le sfuggenti generali?

Edited by arlon
Link to comment
Share on other sites

me iero dimenticado de incolar la traduzion da bora.la dela news slovena de 23 de genaio:

UNA SQUADRA DI TRIESTE-SEŽANA NELLA LEGA ADRIATICA?

Questa domanda ed altre analoghe sono tornate a farsi vive ultimamente nel nostro ambiente. Al riguardo hanno scritto la Primorske Novice ed il portale web prostimet.com; è tempo che un accenno venga anche dal protagonista principale della storia. sezana_trst.gifIl Kraški Zidar Jadran e la squadra triestina Pallacanestro Trieste intendono iniziare un nuovo capitolo cestistico che influirà positivamente sullo sviluppo della pallacanestro così nella regione carsica come in quella triestina.

Le dirigenze dei due club si sono incontrate già nello scorso anno. Radoš Lipanje, presidente del club e direttore generale dello sponsor principale, e Igor Meden, direttore sportivo del club, si sono espressi positivamente riguardo all’incontro. “É giusto che ora siano stabiliti dei contatti. Trieste ha fame di basket, anche a Sežana vogliamo spostarci da un punto morto. Un progetto comune sarebbe utile sia alla pallacanestro del nostro territorio che anche agli sponsor che collaborerebbero con noi. E sarebbe infine utile anche alla Lega adriatica che si allargherebbe ad un ulteriore area interessante”, ha esordito Meden.

A Trieste nel campionato italiano va ora meno bene di anni fa: la squadra si trova nelll’ultimo posto della serie B-2 malgrado un budget che per gli standard sloveni sarebbe tra i più cospicui. “Il confine è caduto, così ci troviamo ad un tiro di schioppo dal Palazzetto di Trieste. Se riuscissimo ad accordarci per una collaborazione questa sarebbe una nuova vita, un risveglio, per quello che una volta era il più popolare degli sport indoor in questa regione. Certamente una pietra miliare in senso sportivo e imprenditoriale”.

La squadra italiana, rappresentata all’incontro da Federico Trevisan in nome dello sponsor primario Acegas e da Maurizio Tosolini quale direttore sportivo, ha chiesto tempo per pensarci ma ha espresso approvazione per l’idea.

Il portatore del progetto è la squadra di Sežana e la formazione giocherebbe sotto un unico nome. Il campionato nazionale sloveno si giocherebbe a Sežana, mentre in caso di qualificazione, le partite della Lega adriatica (obiettivo principale) si terrebbero oltreconfine nel Palazzetto di Trieste, capace di oltre 7000 spettatori (la Lega Adriatica è l’attuale campionato che riunisce le migliori squadra dei paesi dell’ex Jugoslavia tra cui Olimpija Ljubljana, Partizan Belgrado e Stella Rossa Belgrado, Spalato, Cibona Zagabria e altre, ndbora.la) .

I colloqui riprenderanno nei primi giorni di febbraio colla compartecipazione dei sindaci di Trieste e Sežana, Roberto Dipiazza e Davorin Ter?on.

MP

Link to comment
Share on other sites

mi spero che tuto questo se concretizzi e che la nova squadra gabi un bel seguito de pubblico, son convinto che sponsor saria + facile averli x via della visibilita in novi mercati. chi chi no riva veder, o no vol rivar a veder, che i confini xe cascadi forsi xe el caso che segui altre squadre :D

Che i confini xe cascai se ga accorto tutti, vado ogni settimana a Sesana a cior cicche e far benza....

Ma da questo al basket ghe ne passa!

Più che altro xe mejo che chi vol veder el grande basket inizi a seguir altre squadre.....

No xe che adesso perchè xe cascai i confini che cambia rispetto a 10 anni fa, podevimo far alleanze con diverse squadre della slovenia, podevimo far 10.000 leghe adriatiche sia sora che sotto i mari, giravimo l'Italia e l'Europa e no gavemo mai trovà un sponsor decente....

E adesso voi se convinti che basta far sta roba con Sesana e automaticamente se impinissi el palazzo, riva tedeschi, australiani e giapponesi che no speta altro che investir sul basket a Trieste perchè devi farse pubblicità all'est?

Forsi xe più fattibile che torni Stefanel, che Crosato se penti delle malefatte e che chiedi scusa alla città, che i ne torni el scudetto vinto da Milano, che Gentile fazzi una foto su Superbasket con le valigie sotto el cartel Sesana, che el Bomba guarissi miracolosamente, che le botteghe de Dipiazza falissi, che Tosolini e Paniccia se innamori del Curlig.....

Link to comment
Share on other sites

Il portatore del progetto è la squadra di Sežana e la formazione giocherebbe sotto un unico nome.

za qua....se i ne cambia el nome...de cossa stemo parlando...

Il campionato nazionale sloveno si giocherebbe a Sežana, mentre in caso di qualificazione, le partite della Lega adriatica (obiettivo principale) si terrebbero oltreconfine nel Palazzetto di Trieste

Cioè scuseme? femo una lega adriatica o el campionato sloven?!?E mentre questi gioga el loro campionato nazionale sloveno noi cossa femo de domenica? (no perchè me sfuggi cossa centremo noi col campionato sloven...)se menemo la biga o femo i pullman ogni domenica per Sesana? e se noi se qualifica del PalaTrieste cossa femo? lo affitemo per far festini?

I colloqui riprenderanno nei primi giorni di febbraio colla compartecipazione dei sindaci di Trieste e Sežana, Roberto Dipiazza e Davorin Ter?on

Se i colloqui li fa Dipiazza semo a posto....

Link to comment
Share on other sites

perche' adesso la domenica cosa te fa? Te va a veder quei 4 deficenti che gira per el campo come zurli?

Perlamordeddio, se te se diverti beato ti, chi si accontenta gode.

E anche se i fussi in testa al campionato sa che livel de zogo, fa veramente schifo...

Comunque ognun buta via el suo tempo come che piu' ghe par. Mi andassi a Sesana de corsa e se i zogassi la lega adriatica a Trieste faria l'impossibile per andarli a veder, se non altro non vedo squadre de Monfalcon, Cittadella e altri paesini stracul che non dovessi neanche poderse iscriver a un campionato serio perche' non ga un palazzetto a norma.

E poi finalmente saria finida con sti campionati da minorati con quote de under, quote de over, quote de questo e de quello, basta con pivot del livel de Losavio, per favor.

Attualmente a Trieste non se zoga a basket, se zoga a pallacanestro amatoriale, anche meno.

Meio niente

:caregaintesta:

Link to comment
Share on other sites

perche' adesso la domenica cosa te fa? Te va a veder quei 4 deficenti che gira per el campo come zurli?

Perlamordeddio, se te se diverti beato ti, chi si accontenta gode.

E anche se i fussi in testa al campionato sa che livel de zogo, fa veramente schifo...

Comunque ognun buta via el suo tempo come che piu' ghe par. Mi andassi a Sesana de corsa e se i zogassi la lega adriatica a Trieste faria l'impossibile per andarli a veder, se non altro non vedo squadre de Monfalcon, Cittadella e altri paesini stracul che non dovessi neanche poderse iscriver a un campionato serio perche' non ga un palazzetto a norma.

E poi finalmente saria finida con sti campionati da minorati con quote de under, quote de over, quote de questo e de quello, basta con pivot del livel de Losavio, per favor.

Attualmente a Trieste non se zoga a basket, se zoga a pallacanestro amatoriale, anche meno.

Meio niente

:caregaintesta:

Guarda, su come passo mi le mie domeniche no penso sia affari tui, secondo qua se sta parlando de pro e contro de una Lega Adriatica piuttosto che butarla sul personale argomenta le tue tesi che te fa più bella figura!

Se non te piasi venir veder la Pallacanestro Trieste no te vien e xe fini, ma no xe bisogno de tutte ste monade per farte felice, te ga Udine a mezz'ora de auto e te vedi tutta la serie A e ad un ora scarsa te son a Lubiana e te se vedi Lega adriatica, campionato sloven e Eurolega!

Mejo de cussi.

Lassa star chi ancora ga a cuor e segui ( e xe più o meno 1300 de lori...) le vicessitudini de una squadra con una maia gloriosa e soffri ancora per questi colori a prescindere da una dirigenza indegna, da una categoria indecente e da dei giogadori scandalosi.

Qua te ga de sceglier se te son tifoso della Pallacanestro Trieste o amante del bel basket, le due robe qua, adesso, no xe conciliabili; o te se va veder el bel basket a Lubiana, a Udine o dove che te vol o te continui a seguir la squadra della tua città perchè te son un suo tifoso, no xe vie de mezzo.

Link to comment
Share on other sites

paladozza te son un grande!!!!!! :daghe:

non son pienamente contrario a sta lega adriatica ma za me sembra che siccome i portatori del progetto xe lori de sesana i vol comandar e metter paletti!!! Con questa storia de campionato nazionale sloveno a sesana ed eventuale qualificazione alla lega adriatica......me sembra de sentir toni troppo conosciuti!!!

Ma questi de sesana semo sicuri che non i vien dalla stessa scuola de Tosolini, Dipi, Paniccia....??

Link to comment
Share on other sites

Giusto per farse un idea, questi xe i posti dove se giogassi sta Lega adriatica:

Lubiana

1228_olimpija_supporters_b.jpg

4684_fb077380f90ce3555bc5fb2773586853_b.jpg

Belgrado

kkp-pao__03.jpg

kkp-pao__08.JPG

kkp-roma__14.JPG

kkp-roma__03.JPG

Queste xe le squadre che partecipa:

HKK Siroki -KK Cibona - KK FMP - KK Domzale -KK Split -

KK Crvena Zvezda - KK Union Olimpija -KK Buducnost - KK Vojvodina -

KK Slovan - KK Zagreb - KK Zadar - KK Partizan -

KK Hemofarm - KK Buducnost - HKK Siroki -KK Cibona - KK Split - KK Crvena Zvezda -

KK Partizan - KK Domzale - KK Slovan - KK Hemofarm - KK Zagreb - Union Olimpija -

KK Vojvodina - KK Zadar - KK FMP

Adesso, a legger qua, togli quelle tre quattro formazioni famose, per el resto xe perfette sconosciute.

Altro punto,

a differenza de quelle sora che xe immagini de coppa e/o campionato,

queste xe le foto del Tivoli el 20/01 contro la Stella Rossa...chi iera almeno una volta a Lubiana se renderà conto che el palazzo xe praticamente deserto in confronto...(e contro Belgrado...) quindi me vien de suppor che anche lori snobbi un poco sta lega adriatica...

Cmq queste xe le foto:

P1190054.jpg

P1190059.jpg

P1190062.jpg

Link to comment
Share on other sites

non son pienamente contrario a sta lega adriatica ma za me sembra che siccome i portatori del progetto xe lori de sesana i vol comandar e metter paletti!!! Con questa storia de campionato nazionale sloveno a sesana ed eventuale qualificazione alla lega adriatica......me sembra de sentir toni troppo conosciuti!!!

Ma questi de sesana semo sicuri che non i vien dalla stessa scuola de Tosolini, Dipi, Paniccia....??

Ben, calma.

Xe evidente che se sta fusion sucedesi, ghe saria una chiara disproporzion tra Sesana e una citä con circa 20 volte tanto abitanti.. xe inegabile che i sesanesi dovesi afrontar sta storia.

I colori citadini xe cmq bianco-rossi, quindi almeno quel no cambieria.. ma xe Sesana periferia de Trieste, no viceversa.

Ma, per esempio, la squadra podesi ciamarse "Sezana Trieste" nel campionato sloven, e "Trieste Sezana" in lega adriatica.

Ghe xe 40mila robe da risolver, xe evidente.

Ma spero che sia evidente anca che chiunque tiri fora sti argomenti sapi perfetamente che i va risolti e che i esisti.

E, parlemose ciaro, quei de Sesana ga de saver che i dassi via una bona feta dela identitä dela squadra che i ga, no xe alternative. E un poca ghe ne dassimo anche noi, xe innegabile. Ma xe proprio tanto un mal slargar la nostra identitä de squadra al cosideto "hinterland"? Parlemo de do chilometri da Opicina, eh..

Certo che da una operazion del genere podesi guadagnarghe TUTI:

- tifosi con un livel de zogo bon

- societä, con sponsor sicuramente piu' facili de trovar

- el Basket, che no vedemo de anni e chisä per quanto andando vanti cussi´..

A patto perö che el primo anno se spendi un bel pochi de soldi, esendo sicuri dela qualificazion ala adriatica (rivar nei primi 3/4 del campionato sloven no xe facilisimo, ma xe tuto trane che imposibile..), e che dopo se la mantegni.

In conclusion: se quei de Sesana pensa de comandar in toto, xe evidente che no andarä mai in porto.

Ma se i vol gestir giovanile, setor tecnico, etc.. visti i risultati dei ultimi tempi, no me dassi per niente fastidio, anzi.

Link to comment
Share on other sites

cmq Paladozza, a aprte che te ga ciolto foto de partidoni ufo..

.. te pol seriamente paragonar le foto che te ga mostrado, anche con una semplice Lega2??? Mi me fa vignir una voia mata de giogarghe lä, altroche´.

Link to comment
Share on other sites

cmq Paladozza, a aprte che te ga ciolto foto de partidoni ufo..

.. te pol seriamente paragonar le foto che te ga mostrado, anche con una semplice Lega2??? Mi me fa vignir una voia mata de giogarghe lä, altroche´.

Le foto del Partizan xe contro Roma in Eurolega, partidon...ma no ufo;ufo per lori le partide ufo xe altre...

Quelle de lubiana, xe una normale partida de campionato.

Link to comment
Share on other sites

Arlon scusa ma el campionato italian lo fazessimo secondo ti o no?

1. per mi, che se fazi la B1/2 o la Adriatica, no go dubbi, scelzo la seconda!

No go blochi nazionalistici particolari, personalmente me interesa quel che gavemo a est, come a nord e a ovest, e credo che nel torneo el livel se no xe da A1, poco ghe manca.

Del campionato sloven, sinceramente a parte la partida col Koper o con l´olimpia, no me fregassi una banana..

Però veder 25/30 partide al anno, de qualità, CON EL NOME DELA MIA CITA' SULA MAIA, in confronto al schifo che gavemo da anni.. beh, meio Zara che Patti.

I unici dubbi che poso gaver xe, come go dito, de tipo organizativo.

----

Dopo, come go dito nel sondagio stesso, la situazion ideal saria:

2 squadre che se scambia zogadori e li cressi insieme.

Una nel campionato italian e una in quel sloven. Quela del sloven punta ala lega adriatica, e col tempo, va a saver, magari al Eurolega (ghe vol soldi, so, parlo de ipotesi). Quela che va meio se ciol i migliori, e cussì avanti a seconda dei risultati e dele necesità.

Lori gavessi un otimo campionato sloven e una Lega adriatica a Trieste, noi gavessimo una squadra con più posibilità de desso e con i giovani de due squadre per risalir quanto posibile. Con ste premesse una A2 saria ala nostra portata.

---

Dando per scontà che questa resta una utopia asoluta, andando per la meno pezo, no go dubi: Scelzo la Lega Adriatica ala serie B!

Edited by arlon
Link to comment
Share on other sites

In fin dei conti si farebbe il campionato Yugoslavo.......... mah.... si a parte un paio di squadre mi pare di buon livello, ma le altre.... non e' che si va' in Grecia, parte adriatica italiana ecc... solo in Yugo e basta; a parte noi, non so' a chi potrebbe interessare.....

Link to comment
Share on other sites

@paladozza: scusa.. semo, me par, tuti d'acordo sul fatto che tuto quel che de bel e storico ga fatto la pall.ts nel corso dei anni xe definitivamente finido col fallimento della societa e con la nascita della pallts 2004 per no se sa che scopi.. ok ? quindi far una fusion con Sesana portasi un bel livel de basket in casa, saria un bel esempio de colaborazion e apertura per entarmbi, se podesi alaciar anche un discorso de scambio 'vivai' e aver un bel bacino da cui tirar fora ogni tanto qualche zogador.. che problemi xe ? a mi onestamente che la pallacanestr zoghi nel campionato italian o altro,.. no me frega un tubo.. basta che la squadra dela mia cita, dela mia zona, zoghi a Basket e che se vedi Basket.. zogar nel campionato sloven? lo vedo come una bella novita ... alla fine se te tiri un cercio de 100km col compasso te vedera che forsi gavemo + robe in comun con lubiana che con bologna, no ? (anni fa, no so se ancora xe cusi, el footbal american se ga iscritto al campionato austriaco... problemi? no..)

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×