Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Risultati del 1°turno del vota pronostici 2008-2009 e prime sorprese (la coppa italia aiuta a far punti :grin: )

Enrico89 22

Cazzaballe 17

Giuli 17

Cucciolina 15

Sergio78 15

Tifone 15

Sandroweb 14

El Falisca 13

Bronza Coverta 12

Iaga 12

Assist 9

Maurizio72ts 9

Davidin 0

MuloGiovine 0

Nildo 0

Inviato

Li go ricontai i miei punti xe 21.....

Sicuro de no aver fatto casin con Perugia-Lumezzane che zogava in casa el Lumezzane ma te ga messo qua in casa el Perugia? Perchè quel risultato lo go intivado e xe 4 punti :)

Inviato

Chiedo scusa per aver creato problemi a mauri: mi ricordavo che il termine era il giorno 9 ma non avevo fatto caso all'orario..le 12

in tt sincerità al momento non conosco un singolo risultato finale delle partite che ho pronosticato..con ste squadre del piffero si spara alla cieca

Inviato
Chiedo scusa per aver creato problemi a mauri: mi ricordavo che il termine era il giorno 9 ma non avevo fatto caso all'orario..le 12

in tt sincerità al momento non conosco un singolo risultato finale delle partite che ho pronosticato..con ste squadre del piffero si spara alla cieca

Mi li go vardai sul sito della lega calcio.....

Inviato

@cazzaballe: nessun casin...go controllado i riultati dal sito della lega e quindi DEVI esser giusti (se i comincia sbaiar lori...semo rovinadi), mentre per quanto riguarda el tuo punteggio xe giusto 17 e no 21 perchè la partida incriminata (Perugia-Lumezzane) xe finida 1-0 per el Perugia, come da sito lega, e ti te ga messo 2-1. Quindi 1 punto solo (segno 1 in "schedina" ) e non 4 (segno + risultato esatto).

@tifone: mi me risulta 15 (a meno che la tua assistente no gabi sbaia de riportar i tuoi pronostici :grin: )

@mulo giovine: colpa mia...me iero dimenticado de riportar i tui pronostici :caregaintesta: (giusti 15 :grin: )

Inviato

Scusa volevo dir pescara-mezzocorona, che xe finida 2 a 0 per el pescara ma ti te gavevi invertido i nomi... E magari de furia te ga sbaia de leger..

Controllo anche mi dal sito della lega calcio e te digo che go fatto 21!

Inviato
Urca, no pensavo! Ma Bacoli ga vinto o ga perso? :rotfl::D

Bacoli???? Mastruzadi........ :rotfl::ihihihhi:

Cio Assist.....con quei risultati che go' sparà....go fato piu' punti de ti.......

Te son in ritardo de preparazion???? Ara Giuli, come che el galoppa...... :caval: e ara quei altri la davanti, cio......che nervi..... :incazzado:

no gavemo gnanche comincià, che za le me gira..... :rotatoria:

Inviato

@Cazzaballe: te rivi a metter la lista dei calcoli che te ga fatto ti? Cussì magari se fa un ulterior controllo incrociado con i risultati messi online da Mauri :)

Inviato
@Cazzaballe: te rivi a metter la lista dei calcoli che te ga fatto ti? Cussì magari se fa un ulterior controllo incrociado con i risultati messi online da Mauri :)

no servi un tanto...go scoperto che no so contar oltre 15 e cussi son andado in vaca (probabile che co a scola semo andai fina 100 mi iero casa :merodolodalrider: ). Corretto l'errore e quindi Cazzaballe (ormai detto anche rompi..bale :grin: ) ga giusti 21.

:bye:

• Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro