Jump to content
Le ultime news
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/16/2011 in all areas

  1. 1 point
    l'inverno ai tempi supplementari? potrebbe starci dopo il marasma modellistico di questo mese.i 2 maggiori modelli che arrivano nel medio lungo periodo,finalmente prevedono degli scenari simili..sono impianti sinottici di una certa importanza.sono carte a 170 ore e ci vorranno ancora un paio di giorni di conferme.se giungessero ,potrebbe starci la colata fredda piu' intensa di tutto l'inverno...a presto per conferme o smentite...
  2. 1 point
  3. 1 point
    scuseme l'invasion ma non go resistido: a trieste de oltre 60 anni vivemo sta ansia delle foibe de sciavi e dei rossi e dei fasisti, de 60 anni portemo corone a destra e a manca, da 60 anni parlemo dei beni abbandonati così qualchedun ga ciapado i voti. Solo che a trieste no se trova lavor, sera i negozi, sera i centri commerciali, no riva navi in porto, el porto vecio xe fermo come 60 anni fa.El futuro triestin xè solo che nero e triste. Ma noi ricordemo e ricordemo e parlemo e parlemo, po addesso gavemo zontado alle foibe amche due pei de f.... e semo completi. Forsi mio nonno gaveva ragion quando xè rivadi i taliani a trieste el ga dito:xè riva solo problemi
  4. 1 point
    Ecco, secondo me è proprio questa l'idea che va eliminata Se tutti ragioniamo così allora non ci resta che tenerci in eterno dei politici che rappresentanto i soliti schieramenti (PDL e PD), quindi innovazione pari a zero. Io credo sia giusto votare un partitino (almeno per le comunali) se si è d'accordo col suo programma.
  5. 0 points
    El fatto che a tuo modo de veder le streghe non esisti, non vol necessariamente dir che non le esisti veramente. Sono state segnalate orde filotitine in tanga, in discesa dalle lande desolate del Carso. Massima prudenza! (più se discuti de sta question, più la trovo tragicomica )
  6. 0 points
    A mi me par che qua ghe sia tanta gente brava a dir quel che xe giusto far, quel che xe sbaià pensar e come bisogna rapportarse al passato, ma queste stesse persone non riva a immaginar che le proprie reazioni ad una certa frase pol esser diverse? El fatto che a tuo modo de veder le streghe non esisti, non vol necessariamente dir che non le esisti veramente. L'argomento non urta la tua sensibilità, ma evidentemente urta quella de altre persone che, per la cronaca, ga esattamente i tuoi stesi diritti de sentirse turbade da certe esternazioni. Te vol farghene una colpa? Non te rivi a immaginar come se pol ragionar in questo modo? Prova a far un sforzin ... picio picio e tutti ciaperà atto che te ghe ga almeno provado. Se un me disi "sciavo de merd@" a mi non me fa ne caldo ne freddo, ma non xe un motivo sufficiente per permetterme de usar la stessa espression con altre persone che probabilmente se sentiria turbade (per usar un eufemismo) da questa espression. E non me permetteria mai de esprimer ironicamente la mia perplessità se uno, dopo esser stado malamente apostrofado nel modo che go descritto in precedenza, se incazasi. Nisun vol viver nel passato, per la carità! Semplicemente ghe xe argomenti che va trattadi con un minimo de attenzion per rispetto de chi la pensa in modo diverso dal nostro. Ecco el succo del discorso, caro Arlon: rispetto per chi la pensa in modo diverso dal tuo, senza "ciapar atto" e senza parlar de "caccia alle streghe". Per la cronaca, rispettar una persona non vol dir darghe ragion.
  7. 0 points
    Eh bravi lori ah...visto che ormai nella comunicazion pubblicitaria val tutto praticamente, se podessi dir de una certa abilità da parte del giornaletto nel crear un poco de rumor attorno de sè e quindi de "pubblicizzarse". Certo me rattrista veder questa che trovo comunque spazzatura!! Spazzatura perchè "Trst je nas" xe una frase che ga un solo significato in questo comprensorio! E non xe certo stada usada a caso, ma bensì come sottolineado da Renè che straquoto, utilizzada appositamente perchè podeva esser notada e crear un poco de bla bla attorno al giornaletto de babette nude. Complimenti ai "geni" de quella redazion, perchè naturalmente per quanto me riguarda no pol esister attenuanti per lori nell'uso de quella frase. 10 in pubblicità, Zero in condotta. Perchè se volemo ciorse pel cul podemo farlo per carità, ma personalmente trovo patetico qualsivoglia tentativo de dar altri connotati a quella frase, che se accompagna all'occupazion titina dei 45 gg. ed alla tragedia delle foibe. La comprension come in tutte le robe aiuta a superarle, comprender el discorso foibe visto che gli uni e gli altri, al di là ed al di qua del confin, ghe ga marciado per decenni no xe niente facile. De certo no xe riportando quella frase che se fa passi in avanti, per quanto insomma parlemo sempre de un giornaletto de babe nude. El 10 mattina come da molti anni, mi iero a Basovizza. Per rifletter. Per ricordar come l'atrocità poi lassa ferite sempre profonde. Per ricordarme de contestualizzar la question foibe in uno scenario strategico-politico dell'epoca. Per ricordarme se i finanzieri ed i poliziotti foresti infoibadi iera fascisti che odiava i slavi... Per ricordarme che in foibe xe finidi anche simpatizzanti non proprio fascisti... Per ricordarme de cosa che iera "la cultura del sospetto" nei regimi filo-sovietici dell'epoca. E per ricordarme molte altre robe e che fortunatamente molti passi in avanti xe stadi fatti e tanti altri andrà fatti. Pur essendo perfettamente conscio de esser tutt'altro che un genio, me altresì rendo conto che xe pensieri e ragionamenti fuori dalla portata de quei "geni della comunicazion" della redazion slovena de playboy, probabilmente troppo arrapadi dalla siliconada de turno...(po' mi preferisso le more come se evinci dal mio avatar )
  8. 0 points
    No xe questo el punto Arlon, e te lo sa ben. Come mai quando el calciator de turno, per esultar dopo aver segnado, se tira su la maieta per esibir quela che el ga de sotto con la scritta "boia chi molla" vien fora un polveron nazionale, sanzioni ecc? Sempre là semo. Ti te me dirà che nianche quel polveron xe giusto, ma xe innegabile che per la maggior parte dell'opinion pubblica ghe sia i soliti due pesi e le strasolite due misure.
  9. -1 points
    No xe questo el punto Arlon, e te lo sa ben. ma xe innegabile che per la maggior parte dell'opinion pubblica ghe sia i soliti due pesi e le strasolite due misure. Tra l'altro ghe chiedo ad Arlon, cossa ghe entra la solita batudina prevenuda su CCCP? No go miga parlado de politica in sé.. Dormimo vanti, va (e spudemo sule riconciliazioni)!
  10. -1 points
    Forse, e sottolineo "forse", è proprio dai cosiddetti partitini che possono saltare fuori le idee più innovative e importanti per un'amministrazione comunale. E' chiaro che, in fatto di numeri, tali piccoli partiti non potranno niente contro i due grandi schieramenti: potranno giocare però un ruolo chiave nel momento di un probabile ballottaggio.
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


×
×
  • Create New...