Vai al contenuto

Jena

Utente semplice
  • Numero contenuti

    116
  • Iscritto

  • Ultima visita

Previous Fields

  • Città:
    trieste

Obiettivi di Jena

Novizio

Novizio (1/14)

0

Reputazione Forum

  1. secondo mi ghe vol cior sette giogadori: 2 punte 1 regista che smista baloni con pie più che boni 1 centrocampista de fassa che salti l'omo 1 difensor centrale 1 terzin destro 1 terzin sinistro se punteremo a cior almeno sette giogadori boni pagandoli seriamente, forsi che almeno 3 i riva; in quel caso voio una punta, un regista e un terzin destro.
  2. forsi iaconi no se gaverà accontentà degli acquisti promessi a gennaio, probabilmente poca roba, e lora ciolemo un altro che basta allenar el va dovunque e qualsiasi squadra el trovi. o forsi iaconi iera veramente scarso e desso la triestina se trasformerà! vedaremo, no ne resta altro.
  3. son bastanza d'accordo con ti ma credo che anche iaconi oramai nol sta capindo più niente, quindi legittimo anche le esternazioni de massi. ma con una società del genere chi pol vegnirghene fora con le idee ciare!? a iaconi ghe contesto che essendo un alenador modesto el ga acciettà una società modesta con propositi modesti e una squadra modesta che pochi alenadori degni de sto nome i gavessi acciettà. un alenador serio se anche all'inizio el gavessi dito de si a fantinel a sta ora el se gavessi za dimesso perchè bisogna mantegnir un poco de orgoglio!!
  4. son d'accordissimo!!! a sto punto o ciolemo 10 giogadori boni a gennaio altrimenti spero de perderle tutte cussì almeno me fazo un do ridade e il prossimo anno abbonamenti e biglietti finalmente a prezzi bassi. ripartimo dalla prima categoria ma con un poco de orgoglio.
  5. gnanche stavolta no vedemo colombo e lunardini,che no i vedi l'ora che rivi gennaio che i ga za le valigie pronte da settimane! tanto il magna brovada col musetto ga visto che viotti e gerbo in sostituzion no xe cussì mal!!!!!!! e soprattutto i costa sai de meno.
  6. ma cos te vol che rimetti! se il vendi pol solo guadagnar visto che no ga investì quasi niente e ga solo incassà bori dalle tv, dalla lega e dalle vendite.
  7. pinot te vederà che oltre a lunardini temo no vederemo più gnanche colombo. go paura che quei pochissimi giogadori decenti i ga capì l'andazzo e i molerà il colpo a gennaio. speremo de sbaiar perchè in fondo la classifica xe curta. per assurdo se te fa sei punti nelle ultime tre te se la gioghi.se continuemo con sti obbrobri de prestazioni no servi calcolar niente.
  8. come quasi sempre indegna prestazione. desso scolto le interviste cussì me in....o ancora de più!
  9. te sa che anche a mi me incominciava a spuzzar un poco, però cos te vol te ghe va sempre drio a quel che i te conta. no ne resta che spetar gennaio e vedaremo se te ga intivà.
  10. mi anche provassi a metter villanovich e lionetti, però visto che no li convoca credo che, come qualchidun ga dito, se gioghemo con della rocca e testini davanti e gherardi e antonelli sulle fase xe il meio che rivemo a gaver in sto momento. a metà campo no xe gioie e drio xe la zona che me preoccupa de meno. cio ma sto lunardini gnanche con una gamba rotta no stava fora cussì tanto tempo!
  11. Con tifosi come ti: retrocession certa! A mio parer... massi me dispiasi ma te difendi l'indifendibile.
  12. su un punticino che no fa mai mal giù poca personalità partida de vinzer zero gol fatti nelle ultime sette escluso livorno, urge provar qualcossa de diverso
  13. no so con che carte te gioghi ti a briscola ma te se ga spiegà ben lo stesso
  14. pinot te son spietato ma te ga ragion. no xe niente de dir. quoto anche il capitano, se podessi provar gigi e testini punte. comunque, forse me ripeto, ma ieri contro una squadra scadente bisognava vinzer e nonostante la partitaccia lo gavessimo anche fatto. la colpa xe de badedas e de antonelli che se ga magnà gol incredibili.
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×