Jump to content

spettatori x i playoff

tuxav

quanti sara' i spetatori al palats x i playoff?  

9 members have voted

1. 1. quanti sara' i spetatori al palats x i playoff?

• 1) piu' della media del campionato
      4
    • 2) meno della media del campionato
      0
    • 3) dipendi se fora xe sol e caldo
      2
    • 4) pochi al primo turno, molti de + se i pasa el turno
      3

Recommended Posts

mi credo che i spetatori sara' ala prima partida meno dela media del campionato perche' comincia le bele giornate e la gente che seca andarse a serar e andara' solo i afeSionados... se dopo i va avanti alora el discorso cambia..

La gente comincia a venir quando se fa veramente sul serio...no sarà 5000 de lori, questo xe sicuro, ma sicuramente el numero de spettatori cresserà sensibilmente za dal primo turno dei play-off.

Me auguro che vegni tanta gente durante la post-season, el pubblico podessi zogar un fattore non indifferente alla squadra :ehsi:

:bye:

Mediamente penso (spero) più che in campionato, certo con tendenza ad aumentar man man che se va (sperabilmente) avanti... in parte però dipendi anche da cossa ghe xe in giro in contemporanea... no xe più tempi de bobbane che se 'ndava a veder più de una roba per setimana...

tutto dipendi dalla politica del presidente... mi ghe sarò ma se vol che la gente vegni el devi far entrar gratis.

In realtà el presidente simpatico gavessi voludo far entrar gratis la gente za dalla prima giornata de campionato, ma considerando che bisogna metter un prezzo minimo ma indicativo al biglietto del palazzetto, tutto questo xe stado irrealizzabile.

Credo e spero che la dirigenza se movi, per i prossimi playoff, al fine de fagocitar l'attenzion sulle partite che conta (=metter prezzi popolari per tutti). Come gavevo scritto qualche post sora, el pubblico giocherà un ruolo fondamental per trascinar la squadra, meio quindi esser in tanti e sostener i nostri in campo :ok:

Go appena letto che x i playoff i biglietti sarà...PIU' CARI!!

non me par proprio un ideona per attirar el pubblico...Forsi Di Piazza se ga dimenticà che xè i playoff della B2 e non xè NBA.. :censura:

Certo che per 1 euro in più a biglietto, no sarà quel a far la diferenza, ma gnanche per le casse dela società, sicuramente... :confused::noghesemo:

A sto punto i fazeva più bela figura a lassar i prezi come che iera.... :down: