Vai al contenuto

I Tifosi in trasferta


Messaggi raccomandati

premessa: me ga ditto star de verzer sta discussion qui dentor quindi se la xe sbaiada xe colpa sua! :rotfl:

ALLORa:

Mio fradel(co un suo amico), xe andado in sti giorni a roma, per via del papa, el gaveva de tornar stanotte, partindo ieri sera de roma con el tren alle 23 circa.

sul stesso tren, ghe iera anca i Ultras della Roma, che oggi la zogava a ud...

morale dela favola, xe che xe rivadi sti tifosi, imbriaghi e sfatti e ga cominzado a far casin, insultar gente e far danni pe el treno..col risultato che a mezzanotte no i iera ancora partidi e no i saria partidi, perche i li ga fatti scender...

sul stesso vagon gh eiera una scolaresca e i professori de questa, ghe ga ditto che le ferrovie a lori ghe pagava un albergo per la notte, e i li ga invitadi a andar con lori...mA,

le ferrovie ga ditto che a lori no i ghe pagava perche i iera maggiorenni e quidni i li ga lassadi cussi, rangieve.

fortuna che go una zia a roma e la gavemo ciamada e la xe andada a ciorli, tipo verso la una...

quel che volessi dir mi, xe che l'organizzazione xe mancada totalmente, prima roba de far, xe de destinar ai tifosi vagoni solo per lori, ma quel ch eme fa verament egirar, xe el comportamento delle ferovie, perche dopotutto sta a lori risolver sti problemi....

xe un poco confusa la faccenda, ma ancora no lo go visto mio fradel ( el ga ancora de tornar) e quindi maggiori dettalgi li metto dopo...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi certi "tifosi" li faria viagiar nei cari bestiame, de più no i se merita, e sicuramente no xe un problema de cui le ferovie se pol ciamar fora. Se el treno no parti i te devi sistemar in qualche maniera... saria forsi de veder con qualche asociazion de consumatori, cossa che se pol ricever de indenizzo

Link al commento
Condividi su altri siti

desso che so come xe andande le cose, cerco de dir le cose più chiare:

i tifosi, iera una 15, el tren no iera quel a loro riservado, ma uno normale, i gaveva deciso de spostarse prima, da soli.

quindi, i loro posti iera in mezzo alla gente "normale".

nel scompartimento con mio fradel e l'amico, ghe iera un ragazzo de color, e sti qua, ovviamente bevudi e sfumazzadi, per prima cosa i ghe ga chiesto a mio fradel se el iera italian, poi i ghe ga ditto al mulo de color che gaveva de smontar del treno...

nel stesso vagon, ghe iera una scolaresca de mulette, e vedendose sti 15 omini, sfatti, che faseva casin e che i zigava le se ga sai spaventado...alcune le se ga messo a pianger e cussi via...

dopo circa un'ora che i faseva casin e che el trneo no partiva (perche i tirava el fren d'emergenza e altre monade varie) xe rivadi carabinieri e polizia, ma da quel che go capi, no ga concluso niente, iera smontadi i passeggeri, ma no i tifosi :confused:

ecco qui....se circa tutto quel che xe successo...

quel che me lassa sai, ma sia perplesso xe che tutto el fine settimana xe stado cussi incasinado, difatti el giorno dopo, ga combinado casin anca livornesi, laziali e altri, fin ai interisti de martedi... :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

no tolero in nisuna maniera sto tipo de tifoseria per nisuna ragion e per nisun sport.

lori iera 15 o poco piu? bene allora no xe dificile per la pulizia cior i dati e far el loro lavor.

tifosi stupidi e razisti

agenti incompetenti e cagasotto

ferrovie inesistenti e irresponsabili

PASSEGGERI BECHI E BASTONAI

solito

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×