Jump to content

Recommended Posts

Posted

:ave: figo!!! me piasi sai!!! :clapclap:

la grand efamiglia del sitodesandro.it, che se crea l'album ricordi!!! :haha:

ovviamente, no me frega dei paesaggi , moumenti o altro...sarà de metter le foto che RENDI de più! no servi spiegar :rotfl:

Posted

Mi gò votà de no (l'unico), per due motivi

1. Spesso me annoio a veder decinaia de foto inutili delle vacanze (magari anche perchè de solito se guarda dopo cena, che se sà, co la panza piena, un poco de petes me cala la palpebra facile)

2. Per ripicca che no me gavè volù verzer la sezione fotografia :pianto::pianto:

:bye:

Posted
Mi gò votà de no (l'unico), per due motivi

1. Spesso me annoio a veder decinaia de foto inutili delle vacanze (magari anche perchè de solito se guarda dopo cena, che se sà, co la panza piena, un poco de petes me cala la palpebra facile)

2. Per ripicca che no me gavè volù verzer la sezione fotografia  :pianto:  :pianto:

Ehm..sbaglio o te ga fatto un poca de confusion? :D

Posted
Ehm..sbaglio o te ga fatto un poca de confusion? :D

In che senso? Mi gavevo capì che quà se solo foto de viagi, e no foto in generale (per capirse, del molo audace). Mi iero rimasto che quella proposta iera andada in malora (senò me sciopa i database, me gaveva dito sandro).

Ma pol eser che no go capì: sta tutto el giorno in friul e con tutte quelle rotonde me va el sangue tutto da una parte... :wacko: