iaga Posted April 10, 2005 Report Posted April 10, 2005 Bon voto! (come sempre zerchè de motivar le scelte,grazie!!! :D ) Quote
tuxav Posted April 10, 2005 Report Posted April 10, 2005 oooh la una bela idea! gavemo za el programa pronto, spazio su hdd ? Quote
polpetta Posted April 10, 2005 Report Posted April 10, 2005 iaga SA! come podevo non dir de: SI!!! Quote
SandroWeb Posted April 10, 2005 Report Posted April 10, 2005 Ghe lo go dito a iaga privatamente e lo digo anche qua: niente mal come idea :ok: Quote
Starlite Posted April 10, 2005 Report Posted April 10, 2005 Diria che quasi se pol verzer la sezion per acclamazion Quote
Matt Posted April 11, 2005 Report Posted April 11, 2005 figo!!! me piasi sai!!! la grand efamiglia del sitodesandro.it, che se crea l'album ricordi!!! ovviamente, no me frega dei paesaggi , moumenti o altro...sarà de metter le foto che RENDI de più! no servi spiegar Quote
puromalto Posted April 11, 2005 Report Posted April 11, 2005 Ovvio che si, adoro viaggiar e da quando che go la digitale praticamente fotografo tutto e tutti Quote
iaga Posted April 11, 2005 Author Report Posted April 11, 2005 Che contenta che son.. che soddisfazioni che me de.. :D Quote
SandroWeb Posted April 11, 2005 Report Posted April 11, 2005 Che contenta che son.. che soddisfazioni che me de.. :D Tutte quele che no i me dà a mi (vedi wrestling) Quote
polpetta Posted April 12, 2005 Report Posted April 12, 2005 consolite sandro.. semo in due a mi i me gaveva dito de no per quanto riguarda una galleria fotografica.. e a iaga si.. sarà iaga che influenza positivamente ciau!! Quote
iaga Posted April 12, 2005 Author Report Posted April 12, 2005 Ma che richiesta della galleria fotografica? Non me ricordo.. (ancora grazie a tutti.. ) Quote
SandroWeb Posted April 16, 2005 Report Posted April 16, 2005 A breve podaremo verzer la nova sezion...giusto el tempo de organizzar el tutto Quote
orannez Posted April 22, 2005 Report Posted April 22, 2005 Mi gò votà de no (l'unico), per due motivi 1. Spesso me annoio a veder decinaia de foto inutili delle vacanze (magari anche perchè de solito se guarda dopo cena, che se sà , co la panza piena, un poco de petes me cala la palpebra facile) 2. Per ripicca che no me gavè volù verzer la sezione fotografia Quote
iaga Posted April 22, 2005 Author Report Posted April 22, 2005 Mi gò votà de no (l'unico), per due motivi1. Spesso me annoio a veder decinaia de foto inutili delle vacanze (magari anche perchè de solito se guarda dopo cena, che se sà , co la panza piena, un poco de petes me cala la palpebra facile) 2. Per ripicca che no me gavè volù verzer la sezione fotografia Ehm..sbaglio o te ga fatto un poca de confusion? Quote
orannez Posted April 22, 2005 Report Posted April 22, 2005 Ehm..sbaglio o te ga fatto un poca de confusion? In che senso? Mi gavevo capì che quà se solo foto de viagi, e no foto in generale (per capirse, del molo audace). Mi iero rimasto che quella proposta iera andada in malora (senò me sciopa i database, me gaveva dito sandro). Ma pol eser che no go capì: sta tutto el giorno in friul e con tutte quelle rotonde me va el sangue tutto da una parte... Quote
iaga Posted April 22, 2005 Author Report Posted April 22, 2005 no no.. me riferivo alle tue "decinaia" Quote
Recommended Posts