Cazzaballe Posted May 20, 2010 Report Posted May 20, 2010 Non so se qualcun lo ga visto.. Me ga capitado de vederlo stasera, vista la pubblicità me sembrava una grande cavolada... Invece xe el programma più geniale de sto mondo. Con personaggi de grande comicità e una grandissima ironia, insegna tante tante robe interessanti, soprattutto de fisica ma anche de altri settori. Interessantissimo e molto divertente, davvero un gran programma. Un modo penso perfetto de arrivar a un pubblico giovane e insegnar finalmente qualcosa de utile e non solo cui, tete e stupidality... Ve consiglio a tutti de vederlo... Quote
Cazzaballe Posted May 21, 2010 Author Report Posted May 21, 2010 ma xe in triestin?(fenomenàl...) La roba che rendi meio l'idea della mia faccia xe questa ----> -.-' No lo ga visto nisun? Quote
dido76 Posted May 21, 2010 Report Posted May 21, 2010 go visto un pochi de minuti una puntata...no me ga entusiasmado sai, iera quela con lele mora. preferiso come tipo de programa sula scienza quel de la7 che i fazeva con el trio medusa Quote
cucciolina Posted May 22, 2010 Report Posted May 22, 2010 Go visto qualche toco la settimana scorsa. Cocolo si, ma non de sorbirselo tutta la sera Quote
Recommended Posts