Starlite Inviato 27 Agosto 2010 Segnala Inviato 27 Agosto 2010 Dal CorSera sta notizia terribile... allucinante... DIVERBIO IN AUTOSTRADA SFOCIA IN TRAGEDIA: ARRESTATO UN ROMENOOrrore al Brennero: litiga con un camionista che lo investe con il tir La vittima si è sdraiata davanti al camion per impedirgli la fuga. Ma il mezzo pesante è partito e lo ha ucciso MILANO - È iniziata in una lite per un banale incidente. Si è trasformata in tragedia. Vi ha perso la vita un 49enne originario di Castellafiume, in provincia dell'Aquila, in Abruzzo, che viaggiava, insieme alla moglie di 45 anni, su un furgone. È avvenuto a sulla A22, l'autostrada del Brennero, alla barriera di Vipiteno. Il conducente del furgone, un italiano di 49 anni, si è sdraiato davanti al tir, mentre questo era fermo al casello autostradale di Vipiteno, per obbligare il camionista a costatare il danno. Il mezzo pesante è però ripartito uccidendolo sul colpo. Il camionista, un romeno di 31 anni, è stato arrestato per omicidio volontario. Tutto era iniziato alle 1.20 di mercoledì notte all'area di servizio Trens Est, poco lontano dal confine di Stato. Durante una manovra il tir con targa spagnola appartenente alla ditta di trasporti Sm Transinternational Express avrebbe strisciato la fiancata del furgone Fiat Ducato guidato da Moreno Mariani, di Castellafiume in provincia dell'Aquila. È nato un diverbio tra l'italiano e il camionista. Il tir è ripartito senza aver constatato il danno. Il conducente del furgone, che era in compagnia della convivente, non si è arreso e ha inseguito il mezzo pesante. Quando questo dopo solo circa cinque chilometri si è fermato alla barriera autostradale di Vipiteno per pagare il pedaggio, Mariani è sceso dal furgone. Approfittando dalla sosta ha raggiunto a piedi il tir per invitare il camionista a visionare il danno. Questo si è però rifiutato. A questo punto Mariani si è sdraiato per terra per impedire che il tir ripartisse. Il camionista ha però ripreso la marcia passando con il mezzo sopra all'uomo, uccidendolo sul colpo, davanti agli occhi della convivente e di alcuni casellanti. Sul posto sono subito intervenuti la polizia stradale di Vipiteno e la Croce bianca, ma per l'uomo non c'era più nulla da fare. La sua compagna, di 45 anni, ha subito un forte choc ed è stata ricoverata in ospedale. Il camionista, accompagnato nella caserma della polizia stradale ed interrogato dal pm Giancarlo Barmante, ha negato di aver volontariamente investito il conducente del furgone, ha infatti dichiarato di non averlo visto disteso per terra davanti al suo tir. Il magistrato ha anche sentito i testimoni per ricostruire la vicenda nei minimi dettagli. Il camionista è stato infine arrestato per omicidio volontario e accompagnato al carcere di Bolzano. Cita
Stefano79 Inviato 27 Agosto 2010 Segnala Inviato 27 Agosto 2010 Non nascondo che a leggerla cusì me vegni un poco de rider Tra le classiche forme de protesta molto teatrali che va de moda adesso, tipo incadenarse alle ringhiere, scioperi della fame ecc, deso xe anche la "distension davanti al tir", sinceramente me mancava Cioè, non fraintendeme, gaverà anche avu ragion el morto.....ma ciamar la polizia piuttosto?? No eh? Mah... Cita
tifone Inviato 27 Agosto 2010 Segnala Inviato 27 Agosto 2010 Cioè, non fraintendeme, gaverà anche avu ragion el morto.....ma ciamar la polizia piuttosto?? No eh? Mah... Go pensado la stessa identica roba,ciogo zo la targa e lo denuncio ah.... Cita
Stefano79 Inviato 27 Agosto 2010 Segnala Inviato 27 Agosto 2010 Sì. Oppur se proprio son incazzado e volesi intervenir de persona zercheria de tirarlo zo dal tir, ma de certo no vado a distenderme davanti a quel bestion sperando che un rumen sia sensibile a ste tecniche de protesta tipicamente tagliane. Xe ovvio che xe un suicidio. Bah...sarò mi strano..... Cita
Cazzaballe Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Certo xe che metesi el rumen sotto un tir... Idiozia italiana a parte. Cita
666 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 se el tipo se ga piazzado proprio tacado al muso forse l'autista non lo ga nianche visto....... comunque el tipo pol esser sicuramente candidado ai darwin awards http://www.darwinawards.com/ Cita
arska Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 No, in sto caso el mato distirà no ga la benchè minima colpa. El camionista xe un criminal, e ga compiudo un omicidio. El va giudicado ala luce de questo... Cita
dido76 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 disemo che mi no me distireria mai davanti a un camion per sfida... però sinceramente me spetasi che el mato col camion stia fermo...no che el vadi vanti come niente. x cui se lo ga fato consapevolmente son concorde con arlon: omicidio e x questo ga de eser giudicado. Cita
arska Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Non nascondo che a leggerla cusì me vegni un poco de rider Tra le classiche forme de protesta molto teatrali che va de moda adesso, tipo incadenarse alle ringhiere, scioperi della fame ecc, deso xe anche la "distension davanti al tir", sinceramente me mancava No xe teatrali. E no credo proprio che vadi de moda.. semplicemente xe bruti segni de disperazion. Te fa sti gesti quando te pensi de no gaver altre alternative. Ocio però! El passo dopo xe passar a la violenza cieca "per mancanza de alternative", e de sto passo se la società taliana continua a diventar sempre più iniqua .. come che sta sucedendo, ghe rivemo de sicuro. Cita
Stefano79 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Ah beh, su questo no ghe piovi, figuremose se difendo l'autista Per mi el più grande error della UE xe sta quel de far entrar dentro quei primitivi. Mi per lori rimettesi passaporto e visto, stop. Digo solo che el tizio, alla luce della civiltà media de quela gente, xe sta doppiamente mona a distirarse davanti al camion. Cita
Starlite Inviato 28 Agosto 2010 Autore Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Ah beh, su questo no ghe piovi, figuremose se difendo l'autista Per mi el più grande error della UE xe sta quel de far entrar dentro quei primitivi. Prima de spudar generaliste sentenze de primitivismo mi ghe pensasi su... Cita
666 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 No, in sto caso el mato distirà no ga la benchè minima colpa. El camionista xe un criminal, e ga compiudo un omicidio. El va giudicado ala luce de questo... nessuna colpa......iera la 1 e mezza de notte e te ze piazzi sotto el muso de un camion ,magari quando el comionista sta salendo e non vedi cossa combina el tipo...... questa se la foto del camion se te ze piazi soto dubito che l'autista lo vedi se lo ga visto i devi buttar via le ciave ovvio Cita
Stefano79 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Prima de spudar generaliste sentenze de primitivismo mi ghe pensasi su... Ghe penso su ogni giorno Star, ma no posso ignorar el valor dei numeri Cita
Stefano79 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 nessuna colpa......iera la 1 e mezza de notte e te ze piazzi sotto el muso de un camion ,magari quando el comionista sta salendo e non vedi cossa combina el tipo...... Da quel che xe scritto nell'articolo el mato no se ga messo in piedi sotto el muso del tir, ma el se ga proprio distirado per terra (davanti alle riode a sto punto). Quindi per conto de quel xe impossibile che el mato no lo gabi visto. Cita
Stefano79 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Che numeri? Bon va ben, cambiemo discorso dai Cita
dido76 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 vado un momento ot: el problema de sti discorsi secondo mi nasi za ala fonte: perchè nela notizia no i disi: "lite stradale, un uomo si sdraia a terra ed il camionista lo "investe" " ? inveze de dir: uomo italiano,camionista rumeno? xè un incidente-omicidio stradale, miga un omicidio-incidente causado dal'origine de nascita...o sbaglio? Cita
arska Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Prima de spudar generaliste sentenze de primitivismo mi ghe pensasi su... Ghe penso su ogni giorno Star, ma no posso ignorar el valor dei numeri Concordo con Starlite, che numeri? Fin che iera el governo Prodi ierimo invasi da rumeni stupradori, ladri e assassini O_o el giorno dopo, mai più visti. E se anche fossi sti milioni de rumeni disonesti – roba de cui dubito – che se ghe rinfacci de comportarse mal in strada dal pulpito del italia, universalmente considerada patria dela guida anarchica.. beh, sona quantomeno divertente. Anche perchè de scene tipo http://parma.repubblica.it/cronaca/2010/02/02/news/botte_per_l_auto_ammaccata_condannato_a_un_anno-2628621/index.html?ref=search ghe ne xe a capei ogni giorno. ----- Comunque, penalmente xe sai rilevante, ma moralmente IMHO no cambia sai se questo lo ga visto o no. No'l doveva scampar, e el xe diventado disonesto in quel momento, punto. Cita
arska Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 xè un incidente-omicidio stradale, miga un omicidio-incidente causado dal'origine de nascita...o sbaglio? Te ga oviamente ragion, su questo. No che sia de sconder, ma sicuro no de meter sui titoli o in prima pagina come se la nazionalità cambiassi niente. Cita
tifone Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Da quel che xe scritto nell'articolo el mato no se ga messo in piedi sotto el muso del tir, ma el se ga proprio distirado per terra (davanti alle riode a sto punto). Quindi per conto de quel xe impossibile che el mato no lo gabi visto. Ma se se ga distirado proprio davanti alle riode xe impossibile che lo gabi visto,se iera in piedi penso de si inveze,xe qualcosa che no me quadra nella tua esposizion Cita
Cazzaballe Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 xè un incidente-omicidio stradale, miga un omicidio-incidente causado dal'origine de nascita...o sbaglio? Te ga oviamente ragion, su questo. No che sia de sconder, ma sicuro no de meter sui titoli o in prima pagina come se la nazionalità cambiassi niente. Oddio la nazionalità cambia, in certi paesi i xe ancora così indrio che le persone cresi con ideali ben diversi da noi e no digo che la uccider xe normale però....... I convivi con episodi de morte molto più de noi. O sbaio? I delinquenti esisti ovunque e no xe che gente de un paese xe pericolosa perchè vien de la. Però in episodi del genere forse xe legittimo chiederse (no digo che no sia un error ma xe naturale) se un italian gavesi fatto el stesso. Cita
Stefano79 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Ma se se ga distirado proprio davanti alle riode xe impossibile che lo gabi visto,se iera in piedi penso de si inveze,xe qualcosa che no me quadra nella tua esposizion Dovesi farte un disegno, a parole xe difficile. Prova a veder la foto postada da 666. Se un omo sta in piedi plasmado davanti al muso del tir, l'autista no lo pol veder. Ma se sto qua se distira per longo per terra lungo la direzion del veicolo, come sembreria dall'articolo, allora za ghe credo poco all'autista che disi de no averlo visto. Son sta più chiaro? Cita
tifone Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 Dovesi farte un disegno, a parole xe difficile. Prova a veder la foto postada da 666. Se un omo sta in piedi plasmado davanti al muso del tir, l'autista no lo pol veder. Ma se sto qua se distira per longo per terra lungo la direzion del veicolo, come sembreria dall'articolo, allora za ghe credo poco all'autista che disi de no averlo visto. Son sta più chiaro? Si si ok,ma se se distira alla stessa distanza de come stassi in pie,cioè plasmado come te disi ti per mi no lo vedi lo stesso,almeno distirà un metro dal camion e allora lo vedi Cita
Stefano79 Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 E se anche fossi sti milioni de rumeni disonesti – roba de cui dubito – che se ghe rinfacci de comportarse mal in strada dal pulpito del italia, universalmente considerada patria dela guida anarchica.. beh, sona quantomeno divertente. Qua no se parla de una barufa per un parcheggio o per un ammaccatura (che sarà sicuramente deprimente anche quel) ma de uno che no se fa problemi a mazarte passandote sora con un tir, solo per no perder 2 punti de bonus malus! Simili livelli de bestialità e de disprezzo della vita umana xe tipici del terzo mondo, me dispiasi. Comunque, penalmente xe sai rilevante, ma moralmente IMHO no cambia sai se questo lo ga visto o no. No'l doveva scampar, e el xe diventado disonesto in quel momento, punto. No scusa, spero de aver letto mal mi. Te me vol dir che secondo ti la roba più grave della vicenda xe che el sia scampado dall'inizio? Cioè, tra la "debolezza" de scampar per no pagar un specieto rotto e el dolo con cui ghe xe montà sora col tir xe più grave la prima?? Te ga oviamente ragion, su questo. No che sia de sconder, ma sicuro no de meter sui titoli o in prima pagina come se la nazionalità cambiassi niente. Come vien messi altri tipi de dati, come l'età del morto, cusì vien messa anche la nazionalità, per onestà intellettuale e completezza de cronaca. Oppur secca che vegni fatto notar come certe etnie sia più solite a certi comportamenti piuttosto che altre? Eppur quando succedi casi de stranieri che sventa una rapina o che salva qualchedun me par che nisun se lamenti se vien sottolineada l'etnia Per el resto quoto ovviamente Cazzaballe. Cita
arska Inviato 28 Agosto 2010 Segnala Inviato 28 Agosto 2010 E se anche fossi sti milioni de rumeni disonesti – roba de cui dubito – che se ghe rinfacci de comportarse mal in strada dal pulpito del italia, universalmente considerada patria dela guida anarchica.. beh, sona quantomeno divertente. Qua no se parla de una barufa per un parcheggio o per un ammaccatura (che sarà sicuramente deprimente anche quel) ma de uno che no se fa problemi a mazarte passandote sora con un tir, solo per no perder 2 punti de bonus malus! Simili livelli de bestialità e de disprezzo della vita umana xe tipici del terzo mondo, me dispiasi. Lo chiedo sia a ti che a cazzaballe.. ma gavè mai conossudo qualche rumen? Cioè, forsi (ma proprio forsi!) i xe un poco lontani dai stereotipi de pluriomicidi che ve podè gaver fatto? Ovio che ghe xe diferenze tra popoli, ma sicuro no contempla l'omicidio (anche perchè al 99% questo no lo voleva mazar – in un casel e con testimoni, po? saria stado un folle, de qualunque nazionalità – ma o no lo ga visto, o ga voludo far el gradasso disendo "tanto se sposta"). Comunque, penalmente xe sai rilevante, ma moralmente IMHO no cambia sai se questo lo ga visto o no. No'l doveva scampar, e el xe diventado disonesto in quel momento, punto. No scusa, spero de aver letto mal mi. Te me vol dir che secondo ti la roba più grave della vicenda xe che el sia scampado dall'inizio? Cioè, tra la "debolezza" de scampar per no pagar un specieto rotto e el dolo con cui ghe xe montà sora col tir xe più grave la prima?? Moralmente, sì. Perchè nel momento in cui te se comporti illegalmente, specialmente in fragrante e in maniera palese, te sa che te pol scadenar reazioni de un certo tipo, sia da parte de la polizia, che del mato del furgon. E che el tutto pol degenerar. No te me dirà che se te scampi con un che te insegui, te speri de star tranquillo e pacifico? El scampar ga portado al resto; oviamente i risultati podeva finir ben diversamente, ma el "problema" de la situazion consta nel fato che sto mato el voleva ciaparse, rivar oltre confin, e via. Xe come, esempio classico: el marì che tradisi ripetutamente la moglie, questa se rabia de bruto, i se tira piatti, etc.. e ela la svola zo per le scale. El "problema" (ripeto, a meno de disturbi mentai evidenti) starà nel gaver tradido la moglie? Idem nel nostro caso. Te ga oviamente ragion, su questo. No che sia de sconder, ma sicuro no de meter sui titoli o in prima pagina come se la nazionalità cambiassi niente. Come vien messi altri tipi de dati, come l'età del morto, cusì vien messa anche la nazionalità, per onestà intellettuale e completezza de cronaca. Oppur secca che vegni fatto notar come certe etnie sia più solite a certi comportamenti piuttosto che altre? Eppur quando succedi casi de stranieri che sventa una rapina o che salva qualchedun me par che nisun se lamenti se vien sottolineada l'etnia Per el resto quoto ovviamente Cazzaballe. Come disevo, xe de riportar, ma no de sotolinear per witz, magari nei titoli, senza che questo sia rilevante. Se te ga i hooligan inglesi che spaca tuto, te pol dir "inglesi devasta, etc.."; ma se un inglese fa un incidente, no te pol leger robe tipo (regolare) "Inglese investe un uomo di 41 anni". E l'inglese, cossa xe, un marzian? Xe bruti segni. Per mi evitar ste derive sensazionalistiche xe far bon giornalismo, el resto xe influenzar la opinion pubblica (v. periodo Prodi e intercettazioni RAI-Mediaset.. google is your friend ) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.