Jump to content

Recommended Posts

Posted

buonasera a tutti

solitamente no scrivo mai in questa sezion, ma go un picolo (o grando? buh...) problema che magari voi, geni dell'informatica, me me aiutarè a risolver dandome qualche dritta.

Vado ad esporre il problema

Tempo fa me son iscrito ad un sito dove poder veder telefilm e cartoni animati de varie epoche e iera andado tuto ben, ma desso, che xe passado un poco de tempo, me se se ga scanzielado el login (quando me iero iscrito, gavendo firefox, gavevo messo "ricorda sempre su questo forum" per la password) e no me ricordo più la pass con cui me iero iscrito.

Fazo richiesta perchè me vegni mandado per mail de novo tuto ma, sorpresa, no me compari la finestra col codice captcha (cioè quei caratteri scriti in modo strambo che i vien messi per evitar bot). Go provado a reinstallar java sul pc, pensando che il problema fussi quel, ma niente da fare, no rivo a veder.

Magari xe solo un problema de quel sito...spetemo e vedemo

Se qualchidun, intanto, ga qualche idea bona...xe ben accetta.

GRAZIE :bye:

Posted

- Cioè no te vedi, no te rivi interpretar le parole del codice captcha nell'apposito riquadro?

- O no te vedi, no te compari proprio tutto el riquadro-finestra del codice captcha? In tal caso nel browser che te usi (sempre FFox?) te ga verificà nelle opzioni che no sia no bloccà JavaScript?

Posted (edited)

Praticamente vedo solo l'immagine de sfondo ma non i caratteri da inserir :testadamuro: .

Edit: risolto. go scoperto de esser m..a mi che invertivo le lettere per la password. Maledeta veciaia :pianto:

Edited by Maurizio72Ts