SandroWeb Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 Me par che sia oggi el primo giorno de proiezioni...o me sbaio? Quote
Starlite Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 Sarà anche el primo giorno de proiezioni, ma no c'entra col fato se qualchedun lo gabi za visto Comunque mi no me piasi Star Wars, preferiso Star Trek de gran lunga [OT]E quel che speto con trepidazion xe The Hitchhikers Guide to the Galaxy che riva in Italia appena a settembre [/OT] Quote
cenerentola82 Posted May 20, 2005 Author Report Posted May 20, 2005 Si ogi. E me par che stanote alle 00.01 alle torri xe sta la prima proiezion. Quote
SandroWeb Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 Mi vado a veder l'episodio III prox settimana...troppo casin nei primi giorni, evito la ressa Quote
trert Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 mi la ressa me gasa.. vado stasera all 22 alle torri.. me ga contado un mio amico dall'inghilterra che el xe andado alla prima de ieri sera e ghe iera gente in cine vestida da jedi.. ahahahah ve immagine vestidi de dark fener? cos che i riva a veder.. ahahaha cmq xe sai sai figo me ga dito! doman ghe sarà el mio resoconto! Quote
Matt Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 mi credo de esser uno dei pochi che no ga ancora visto la saga... a parte un tocchettin de un episodio( me par el secondo...) nient'altro... pol esser un occasion! Quote
AquilaBiancoRossa Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 mi credo de esser uno dei pochi che no ga ancora visto la saga... Mi idem, ma cercherò de rimediar presto Quote
Giots Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 mi inveze vado oggi alle torri alle 17 30 m...sekondo mi xe el meio fil star wars!!! Quote
trert Posted May 21, 2005 Report Posted May 21, 2005 mai una gioia!!!! ieri alle 17.00 con anmda sul sito del cinecity x prenotar 4 posti x mi e i miei amici.. tuto pien.. sia alle 21 che alle 22... mai una gioia!!!! la mia domanda xe questa.. go visto che ghe iera alternadi i spetacoli in digitale a quei normali.. come mai? cossa ghe costa far tuti digitali che se vedi e se senti meio? seconda domanda.. nei altri cine tipo in città o a monfalcon.. xe za el digital? ps: mai una gioia Quote
Maurizio72Ts Posted May 21, 2005 Report Posted May 21, 2005 sarà che son antico (diseme quel che volè), ma mi preferisso de gran lunga i episodi de Star Wars dei anni 70 e 80 (quei per intenderse con Harrison Ford) Quote
AquilaBiancoRossa Posted May 21, 2005 Report Posted May 21, 2005 Mi son andà oggi alle 17.30 alle torri, e non go ben capì tutto (nn avendo visto quelli precedenti) cmq me xè piasù. Desso me varderò con calma i altri!! Quote
trert Posted May 29, 2005 Report Posted May 29, 2005 echime qua.. lo go visto in proiezion digitale ale tori e ga meritado.. una roba figa xe i colpi de scena mentre una roba che no me ga piasso xe stadi i colori che i ga usado x le spade laser (tropo acesi meio nel 2o) e dopo la tropa varietà de colori usada x il fogo dei propulsori dele navi spaziali (tipo gialo fucsia blu verde ecc..) cmq merita spender i suoi soldini dei.. in dvd tante robe no renderà sai Quote
Juliet Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 finalmente son andada a vederlo ieri. premeto: ke prima de 3 anni fa nn gavevo gnanca iedea de cossa ke se parlava... ke me son vista la serie anni 70 a picole dosi e ben dilungadi in 3 anni... devo dir ke l'episodio 3 xe quel ke me ga piasso de più; me piaseva soprattutto l'ultima parte (el passaggio al lato oscuro de anakin). a mio parer el 3 e el 4 e el 6 xe i più cocoli. Quote
SandroWeb Posted June 7, 2005 Report Posted June 7, 2005 Finalmente son rivado a andar a vederlo anche mi. Son un fan della saga de Star Wars sin da quando iero picio, go vardado tutti gli altri episodi + e + volte quindi disemo che son bastanza preparado in materia Xe scontado dir che l'episodio 3 se lo gusta de più se se ga visto tutti i altri precedenti, però questo xe el film che (ovviamente) se lega più dell'1 e del 2 alla prima trilogia. Riveder Chewbecca, riveder tutti i droidi e riveder nel suo guscio nero Dark Vader (Lord Fener nel doppiaggio italian) tocca el cuor de ogni appassionato Pur savendo za come va a finir (episodio 4-5-6 docent) nel complesso xe buon film, soprattutto per veder el cambiamento nei personaggi principali, dalla devastazion nel corpo del futuro Dark Vader alle rughe in faccia del cancelliere Palpatine Bella, suggestiva e sufficientemente cupa l'ambientazion del pianeta dove Anakin e Obi-Wan combatti tra de lori, anche se a dir el vero ricorda molto el monte Fato del Signore degli Anelli Aspetto con trepidazion la version su DVD, non per altro per veder le scene taiade Voto: 7.5 Quote
Recommended Posts