Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sarà anche el primo giorno de proiezioni, ma no c'entra col fato se qualchedun lo gabi za visto :D

Comunque mi no me piasi Star Wars, preferiso Star Trek de gran lunga :D

[OT]E quel che speto con trepidazion xe The Hitchhikers Guide to the Galaxy che riva in Italia appena a settembre :([/OT]

Posted

mi la ressa me gasa.. vado stasera all 22 alle torri.. me ga contado un mio amico dall'inghilterra che el xe andado alla prima de ieri sera e ghe iera gente in cine vestida da jedi.. ahahahah ve immagine vestidi de dark fener? cos che i riva a veder.. ahahaha :crylol: cmq xe sai sai figo me ga dito! doman ghe sarà el mio resoconto!

Posted

mi credo de esser uno dei pochi che no ga ancora visto la saga...

a parte un tocchettin de un episodio( me par el secondo...) nient'altro...

pol esser un occasion!

Posted

mai una gioia!!!!

ieri alle 17.00 con anmda sul sito del cinecity x prenotar 4 posti x mi e i miei amici.. tuto pien.. sia alle 21 che alle 22...

mai una gioia!!!!

la mia domanda xe questa.. go visto che ghe iera alternadi i spetacoli in digitale a quei normali.. come mai? cossa ghe costa far tuti digitali che se vedi e se senti meio?

seconda domanda.. nei altri cine tipo in città o a monfalcon.. xe za el digital? :confused:

ps: mai una gioia

Posted

echime qua.. lo go visto in proiezion digitale ale tori e ga meritado..

una roba figa xe i colpi de scena mentre una roba che no me ga piasso xe stadi i colori che i ga usado x le spade laser (tropo acesi meio nel 2o) e dopo la tropa varietà de colori usada x il fogo dei propulsori dele navi spaziali (tipo gialo fucsia blu verde ecc..)

cmq merita spender i suoi soldini dei.. in dvd tante robe no renderà sai

Posted

finalmente son andada a vederlo ieri.

premeto:

ke prima de 3 anni fa nn gavevo gnanca iedea de cossa ke se parlava...

ke me son vista la serie anni 70 a picole dosi e ben dilungadi in 3 anni...

devo dir ke l'episodio 3 xe quel ke me ga piasso de più; me piaseva soprattutto l'ultima parte (el passaggio al lato oscuro de anakin).

a mio parer el 3 e el 4 e el 6 xe i più cocoli.

:saber::saber::saber:

Posted

Finalmente son rivado a andar a vederlo anche mi. Son un fan della saga de Star Wars sin da quando iero picio, go vardado tutti gli altri episodi + e + volte quindi disemo che son bastanza preparado in materia :D

Xe scontado dir che l'episodio 3 se lo gusta de più se se ga visto tutti i altri precedenti, però questo xe el film che (ovviamente) se lega più dell'1 e del 2 alla prima trilogia. Riveder Chewbecca, riveder tutti i droidi e riveder nel suo guscio nero Dark Vader (Lord Fener nel doppiaggio italian) tocca el cuor de ogni appassionato :ehsi:

Pur savendo za come va a finir (episodio 4-5-6 docent) nel complesso xe buon film, soprattutto per veder el cambiamento nei personaggi principali, dalla devastazion nel corpo del futuro Dark Vader alle rughe in faccia del cancelliere Palpatine :D

Bella, suggestiva e sufficientemente cupa l'ambientazion del pianeta dove Anakin e Obi-Wan combatti tra de lori, anche se a dir el vero ricorda molto el monte Fato del Signore degli Anelli :D

Aspetto con trepidazion la version su DVD, non per altro per veder le scene taiade :bye:

Voto: 7.5