Vai al contenuto

drio le sorgenti del timavo


trert

Messaggi raccomandati

no son se son :offtopic: ma no go trovado altre sezioni adatte.. (magari sposteme)

allora.. go sto dubio.. gavè presente da trieste passada la cartiera ghe xe quel ponte con soto el fiume.. ecco mi volessi andar la a far un due scatti ma no so due robe..

1)come ghe se riva a pie (no in barca ovio)

2)se qualchidun ghe xe stado ghe xe ploch opur tien el teren che no volessi vederme in prima pagina sul bugiardel come omo disperso..

naturalmente userò sto thread x postar i scati che fazzo!

Link al commento
Condividi su altri siti

Xè andadi un paio de miei amici l'altro anno per far una breve immersion nel punto in cui el fiume riappari in superficie. Da quel che i me ga dito, no i ga segui un sentier ma i xè andadi a pìe tra le frasche fin sulla sponda. Per el ploch no savesi dirte....ma penso che se te se tien a qualche metro no te gaverà problemi...

Link al commento
Condividi su altri siti

a parte el fatto che me stago chiedendo cossa te va a fotografar la.... :confused:

me par che sia anche zona protetta, perche i ga trovado tipo una specie unica de non so cossa, mussatti o insetti... :cossaaa?:

per rivarghe xe abbastanza semplice, te ga presente dopo el fiume, co te passi sotto del cavalcavia del tren, subito dopo sulla sinistra ghe xe un sterrà che taia per dentro...te prosegui per un poco e te va avanti!

co piovi xe sicuro ploch, ma con sto caldo dovessi esser sai suto :ok:

mi no xe che me ispira vegnir li..xe pien de musatti :wacko: ma un saltin se pol far!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

dei matt.. spirito de aventura.. i riflessi dell'acqua sul mar, le frasche.. xe xe de far foto.. cmq me par che la dove te disi ti xe sai lontan.. mi disevo la subito soto el ponte col fiume..

cmq vien dei.. ti poi te lavori monfy xe anca de strada cos te vol de piu..

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×