Jump to content

Recommended Posts

Posted

I residenti denunciano il degrado del quartiere: vandali, schiamazzi notturni, l'ombra dello spaccio della droga.

Sono questi i problemi che minano San Giacomo, uno dei quartieri piu amati di Trieste .

:down::down::down:

Posted

schiamazzi notturni? noooo, io sono di Ponziana e ogni sera faccio venire i caramba per mandare via i rompiscatole...droga? ma daiiiiiii, solo perchè qui sotto il ponte hanno fermato già diverse volte persone che distribuivano allegramente erba, sarà stata cicoria sicuramente o magari rucola. i problemi di questi rioni sono molti e ben visibili, se installassero delle telecamere come già richiesto magari la situazione migliorerebbe un pò vista la totale assenza delle forze dell'ordine.

Posted

El problema xè che quando li beca dopo ghe toca molarli. Molto spesso se tratta de minorenni e in Italia gavemo le pene più basse al mondo per i reati minorili...

I li riporta dai genitori, una ramanzina e finisi là... :incazzado:

Posted
El problema xè che quando li beca dopo ghe toca molarli. Molto spesso se tratta de minorenni e in Italia gavemo le pene più basse al mondo per i reati minorili...

be anche per i maggiorenni le pene non son adeguate :down:

:bye::bye::bye:

Posted

Più o meno nella stessa zona, stanotte un ladro ga rotto el vetro de un auto e ghe ga fregado l'autoradio. Nei pressi iera alcune persone (forsi anche el paron de l'auto) che pena lo ga visto i se ga messo a corerghe drio con in man dei bastoni. El mato xè rivà scampar.....Da come la conta el Piccolo deso sti qua podesi andar in grane per aver "tentado" de farse giustizia da sè...

Gli abitanti della zona disi che no se ghe ne pol più con sta microcriminalità (micro per modo de dir). Sarìa ora che i fazi qualcosa per rinchiuder sti teppisti prima che qualchedun se fazi mal veramente.

Posted

ma dove i ga trovado i bastoni?? O|

cmq mi credo che anche me fazo giustizia solo.. ora che ciamo la polizia, l'omo ga za montado su un'altra auto l'autoradio!! :baston:

Posted
ma dove i ga trovado i bastoni?? O|

cmq mi credo che anche me fazo giustizia solo.. ora che ciamo la polizia, l'omo ga za montado su un'altra auto l'autoradio!! :baston:

No go ben capì nianche mi dove li ga trovadi, el bugiardel parlava de spranghe che i tipi ga ingrumà in strada, come se la città pullulasi de bastoni e spranghe sui marciapìe.....ste notizie va sempre ciapade con le molle :D

Posted

dipendi dalla zona, gavemo diversi lavori in giro per le strade e rifornirse de oggetti d'offesa non xe molto difficile...comunque xe un dato de fatto che i ga riempì il centro de telecamere e la periferia niente, in sede de circoscrizion gavemo più volte lanciado l'appello ma el comun non recepisi o non vol recepir...gavemo chiesto anche de potenziar l'illumuinazion, diverse vie de notte le se in penombra e se sa che il primo deterrente xe el fatto de poder eser visti-riconosudi. par che li voli agevolar.

Posted

le notizie del bugiardel va certamente ciolte con le pinze, ma resta el fatto che a S.Giacomo e dintorni no xe più quel bel rion che iera fin a pochi anni fà, quando che te podevi star in piazal a farte la ciacolada fin tardi con amici e parenti. Prova desso..... :pauraaaa: .... neanche de giorno xe sicuro :incazzado: