Jump to content

Recommended Posts

Posted

Forse anche si, però:

a. Basile no xe mal, ma in giro se te cerchi un poco te ne trovi tremila come lui.

b. Marconato xe forte, ma xe comunque un pivot de 30 anni, bianco e con fondamentali boni ma non eccelsi. Te trovi in Yugo, in Lituania, in Russia e in America gente almeno come lui se non meio, con i soldi che i gà speso i se portava a casa anche de più (vedi sotto).

Tutto questo per dir che i xe 2 zogadori molto boni, ma...... Bodiroga quando che ghe gira XE UNICO. Chi se ricorda i 50 punti fatti sul muso de Volkov a 18 anni???

No xe un caso se ga vinto de tutto e de più in giro dappertutto.

Comunque mi gavessi speso i soldi per pivot come Andriuskevicius del Zalgiris o Ilgauskas, che i Clevelan gavessi anche liberà per via dell'ingaggio. o Zukauskas dell'Ulker Istambul. Se dopo te volevi a tutti i costi svenarte per una guardia/play tiratrice allora ciolne almeno un che gabi tiro sul serio e me buttavo su Anthony Parker del Maccabi (ve ricordè la finale de Eurolega?? Basile e Pozzecco noi lo gà visto neanche in cartolina...)

:bye::bye::bye:

Posted

Parker?Col cavolo che el maccabi lo mollassi! Me fa piazer che te apprezzi Ilgauskas: pecà che tanti infortuni lo ga penalizzado un po' troppo!

Mi seguo con interesse Jatvokas del Lietvos Rytas, el xe un 4-5 molto interessante; lo go visto nell'ultima finale de uleb.

Posted

Grande. Assist, te son un mito. Te son el primo che segui el basket a 360° che appari su questo forum.

Ottima scelta. Fra l'altro quel mulo xe un dei pvot de 210 cm con l'aria più intelligente che go mai visto. A proposito, te sa chi gavessi ciolto per Trieste se se podeva cior BosmanB nel ruolo de play?

Skaisgirys del Sakalai Vilnius. Ga 36 anni, ma te passa dei assist che se non te rivi a butarli dentro te son prioprio deficente. E son sicuro che costava meno de Muzio.

Pazienza, comunque con Nello se gavemo messo a posto lo stesso.

Comunque il Barca ga tanto rotto e tanto speso con Basile che non so se spendeva meno con Parker, che comunque se xe in giornada Basile lo pol veder solo su Sky. :ave::ave::clap::clap:

Posted

Te ringrazio! :ave:

Cerco de informarme se rivo....ultimamente per impegni de svariata natura me son perso un po' per strada lo ammetto: per veder un poche de cose me leggo el superbasket ma ripeto, adesso no ghe stago molto drio purtroppo.

Te posso dir che guardo con molto + interesse quel che succedi [ ps sto anno spero de andar a veder la mia prima final four de eurolega:speremo! ]de qua +ttosto che oltreoceano, no me interessa sai.

Visto che ghe semo, te sa qualcosa de che fine ga fatto Diamantopoulos? Fino a qualche anno fa doveva esser la stellina più raggiante nel panorama greco.....e Nate Huffman?savevo che pesaro lo gaveva scartado perchè no gaveva passado le visite mediche [ prima de andar a rovinarse in USA per mi iera el centro + forte d'europa!].

Posted

Diamantopoulos ga zogà nel 2003/2004 nell'Olympiakos con oltre 12 punti de media. Xe passado l'anno scorso al Panionios ma no go risultati.

De Huffman savevo che iera indeciso se farse rioperar, ma probabilmente xe perso, almeno per un poco de tempo.

:bye:

Posted
Diamantopoulos ga zogà nel 2003/2004 nell'Olympiakos con oltre 12 punti de media. Xe passado l'anno scorso al Panionios ma no go risultati.

De Huffman savevo che iera indeciso se farse rioperar, ma probabilmente xe perso, almeno per un poco de tempo.

:bye:

Rolf!!!!! Parlavimo de Diamantopoulos.....el xe finido a roseto!!!!! :cossaaa?:

Posted

Bel colpo.... Probabilmente xe un acquisto "sponsorizzado" da qualche grande che lo farà abituar al campionato italian per poi ciorselo se l'andarà ben. :bye::bye:

Posted

Aspetta, in precampionato le partide xe più soft, xe boni tutti.

Vedemo la sua tenuta in 30 partide. Xe per quel che probabilmente xe a Roseto e non a Treviso o a Roma o a Siena. Te ricordo che Roseto non xe certo economicamente florida, anzi gà neanche i'oci per pianzer (me ricorda Trieste un o do ani prima de fallir). :down::down::bye::bye:

Posted
Aspetta, in precampionato le partide xe più soft, xe boni tutti.

Vedemo la sua tenuta in 30 partide. Xe per quel che probabilmente xe a Roseto e non a Treviso o a Roma o a Siena. Te ricordo che Roseto non xe certo economicamente florida, anzi gà neanche i'oci per pianzer (me ricorda Trieste un o do ani prima de fallir). :down::down::bye::bye:

Certo certo te ga ragion.....cmq lui xe una delle scommesse che me prepongo per questa stagione :bye:

Posted

Eh, se i ciol anche Vujanic xe ciodi veramente.

A quel punto basta che azzecchi la chimica de spogliatoio. Xe uno squadron, l'unico grande avversario xe se stessa. :ave::ave::ave:

Za che i'4era i podeva cior anche Diviach.... :DDDD

Posted

A questo punto podemo dir che probabilmente per l'euroleague de sto anno el Maccabi sarà particolarmente insidiado dato che la concorrenza se ga dado da far, no?

Cosa ghe ne pensè?

• 3 weeks later...
Posted

Il CSKA per mi no vinsi dopo gaver butà via la vittoria l'anno scorso con le finali in casa...Il MACCABI xè squadra strana cmq solida ma per mi BARCELLONA sto anno xè un schiacciasassi....cmq mi spero sempre nella mia FORTITUDO almeno che la rivi alle FINAL FOUR.

Stò anno dove se gioga le finali?

Posted

Attenzione...l'altro anno anke el cska xe stado no schiacciasassi che dopo xe crollado nelle finali, mai dire mai!

Le final four si giocano a Praga quest'anno!!!!