Jump to content

Sei d'accordo o contrario alla riapertura di tale post?  

8 members have voted

1. 1. Sei d'accordo o contrario alla riapertura di tale post?

• Favorevole alla riapertura
      3
    • Contrario alla riapertura
      2

Recommended Posts

Posted

Ve prego de votar al più presto e de indicar el perchè della propria scelta: come già detto nel post "incriminato", nè io nè Starlite voteremo, in quanto rispettivamente amministratore e moderatore del forum.

Termine della votazione: mercoledì 26 ore 12

Metto il sondaggio in rilievo

Bye

Posted

Come go za dito in un post nella discussion temporaneamente chiusa, preferiria chiuder in modo definitivo quella discusion perche' xe el rischio che vegni fora risvolti politici "pericolosi" contrari alle regole de questo forum..

Grazie

Vico

Posted

... evidentemente ieri sera ve se imptesai tuti e og no se rivai a far svampir i fumi del alcol :D

cmq ogni d'un xe libero de dir quel che vol in modo educato quindi per mi se devi verzer punto e basta. el primo che fa cazade op op fora e po bon.

un consiglio.. beve' col tappo :D

:petesoni:

Posted

Mi go votado de riaprir la discussion, perchè, anche secondo mi, se tratta de parlar della storia della nostra città e non principalmente de politica e quindi non va nemmeno contro le regole del forum. Son sicura che se ad un certo punto se va contro le regole sarà i moderatori i primi a chiuder la discussion senza che altri ne fazi richiesta... :bye:

Posted

Quel peteson de TuxAv ga votado nullo per sbaglio (ricordo che dopo gaver votado nullo, no se pol votar denovo, ATTENZION!) pur gavendo indicado chiaramente che el iera FAVOREVOLE ALLA RIAPERTURA: quindi nel conteggio finale sarà de tenir conto de questa roba.

Bye :bye:

Posted

Ulo ?! Ara che bel ciò, nasi pupoli !!! :martel::gun::bandana: Biava! Biava! :viemecheteremeno:

Me asocio con tuxav: Bevè sucodifruta :petesoni:

Go vatado per riverzer la discusion: el sondagio non me sembrava che chiedesi de afrontar diretamente tematiche politiche; forsi xe vero che ghe se podesi dar dei "risovolti" in tale direzion, ma, secondo mi, in sto caso, sta nel buon senso de chi rispondi a evitar che questo sucedi; inoltre qua i iscriti più o meno se conosi tuti... no me par che semo dei convinti politicantilofili.... :discussion::blaah:

... in oni caso son contrario alla censura preventiva :censura::noghesemo:

Comunque, Starlite, tanto per farghe la punta al escremento [(e qua l'aministratore dovesi render disponibile una faccina aposita..... :p:D ) (parlo forbito perchè son nobile :king:)], per come iera impostada la domanda, no te gavesi dovù meter l'opzion "Italia" visto che te ne chiedevi cosa saria sta meio, se fosi andà diversamente.... :batti: perciò inginocite e chiedine scusa, altrimenti ..... :down: ....... :ghigl:

Posted

Voto contrario alla riapertura perchè son d'accordo con Vico che xe un argomento pericoloso e spinoso, che a mio avviso non andava nemmeno trattado su questo forum (dal momento che non tutti se conossi ben e che facilmente pol nasser pupoli e incomprensioni - come gavemo visto). Per mi storia xe quando non ghe xe alcun rimando al presente, mentre diventa politica quando la "querelle" esisti ancora (volemo parlar della campagna che alcuni partiti fa tuttora su Trieste italiana?). Insomma: GHE TEGNO A PRECISAR CHE ANCHE MI NON SON D'ACCORDO CON LA CENSURA PREVENTIVA, ma considerato l'insieme del discorso e quel che magari involontariamente pol venir fora (sinceramente le mie idee politiche sull'amministrazion de Trieste preferisso dirle a vose a persone che conosso e che me conossi e no su un forum pubblico) diria che xe meio che sta discussion la chiudemo qua...anche perchè riaprirla adesso comunque cambiassi el spirito per le quale la xe stada aperta... (spirito che son sicuro perchè conosso Starlite, non voleva gaver doppi fini politici).

:bye:

Posted

favorevole...

fermamente convinta che parlare e scambiare opinioni in manera civile senza offendere nessuno e possibile sta tutto nel rispettare gli altri..

Missilina

Posted
Ulo ?! Ara che bel ciò, nasi pupoli !!! :martel::gun::bandana: Biava! Biava! :viemecheteremeno: (MEGA CUT)

Se no te conosessi diria che te son un genio...conossendote invece digo che te son un pazzo (in senso bon) :D:ihihihhi::rotfl:

Posted

Il risultato del sondaggio decreta che gli utenti ga deciso la riapertura del post "50 anni de Italia"

Chiudo quindi questa discussion e riapro quella "incriminata"...prego tutti coloro che scriveranno nuovi messaggi in tale post di non creare ulteriori casini e motivi di diatriba (el concetto originario della discussion xe stado AMPLIAMENTE specificado in lungo e in largo da parte mia e da parte de Starlite, quindi spero vivamente de non dover legger nuovi interventi che riproponi i medesimi problemi venudi fora negli scorsi giorni).

Infine, in qualità de amministrator (per quanto me riguarda) e de moderator (per quanto riguarda Starlite) se riservemo la possibilità de chiuder DEFINITIVAMENTE la discussion qualora i toni del post torni a scaldarse in maniera eccessiva e poco produttiva.

Baci a tutti :bye:

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More