SandroWeb Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 Brevi ga deciso de molar la Triestina e de andar al Toro assieme al fradel Ezio, Macellari invece va alla Lucchese Quote
iaga Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 Xè un ben o un mal? Mi brevi no lo go praticamente mai visto zogar.. per Macellari.. beh.. forsi xè un ben! Quote
Maurizio72Ts Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 due in un colpo solo...no xe mal dei . Sul fato che i xe andadi via mi no me pronunzio, in quanto no go mai visto zogar ne un ne altro, e no savessi dir se xe un ben o un mal. Ai posteri l'ardua sentenza Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 mah, Macellari non ga mai convinto appieno l'anno scorso... una prova d'appello ghe la gaveria dada, ma el carattere de Mac poco se sposava con T8... su brevi no so dir... Quote
Cor^ Posted August 18, 2005 Report Posted August 18, 2005 Macellari che vadi pur x le sue Brevi me gaveva dà una bona inpression almeno iera un omo de esperienza in difesa...-pecà Quote
Giots Posted August 18, 2005 Report Posted August 18, 2005 ma mi nn me disp ke i vadi via tutti e 2! Quote
Matt Posted August 19, 2005 Report Posted August 19, 2005 no credo i sia una grave perdita....i ne ga mostrado poca roba e quidni che i vadi per la loro strada. Quote
Recommended Posts