SandroWeb Inviato 17 Agosto 2005 Segnala Inviato 17 Agosto 2005 Brevi ga deciso de molar la Triestina e de andar al Toro assieme al fradel Ezio, Macellari invece va alla Lucchese Cita
iaga Inviato 17 Agosto 2005 Segnala Inviato 17 Agosto 2005 Xè un ben o un mal? Mi brevi no lo go praticamente mai visto zogar.. per Macellari.. beh.. forsi xè un ben! Cita
Maurizio72Ts Inviato 17 Agosto 2005 Segnala Inviato 17 Agosto 2005 due in un colpo solo...no xe mal dei . Sul fato che i xe andadi via mi no me pronunzio, in quanto no go mai visto zogar ne un ne altro, e no savessi dir se xe un ben o un mal. Ai posteri l'ardua sentenza Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 17 Agosto 2005 Segnala Inviato 17 Agosto 2005 mah, Macellari non ga mai convinto appieno l'anno scorso... una prova d'appello ghe la gaveria dada, ma el carattere de Mac poco se sposava con T8... su brevi no so dir... Cita
Cor^ Inviato 18 Agosto 2005 Segnala Inviato 18 Agosto 2005 Macellari che vadi pur x le sue Brevi me gaveva dà una bona inpression almeno iera un omo de esperienza in difesa...-pecà Cita
Giots Inviato 18 Agosto 2005 Segnala Inviato 18 Agosto 2005 ma mi nn me disp ke i vadi via tutti e 2! Cita
Matt Inviato 19 Agosto 2005 Segnala Inviato 19 Agosto 2005 no credo i sia una grave perdita....i ne ga mostrado poca roba e quidni che i vadi per la loro strada. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.