Starlite Inviato 4 Giugno 2004 Segnala Inviato 4 Giugno 2004 Iera sul Picolo de qualche giorno fa, che Roby Dipiazza xe andà a inaugurar el X Topolin che i ga fato tuto novo (speremo che duri). L'unica roba che no me piasi xe le nove balaustre... iero afezionado a quele grosse blu, ma indiferente. El Picolo scriveva che podei eser che dopo la "riqualificazione" de tuti i altri 09 Topolini i gavessi meso a pagamento l'entrata!!!!! Bon che un o do' giorni dopo Roby ga fato scriver sul Picolo che no, che mai ghe xe pasa' per la testa de farli a pagamento (se non altro perche' saria de far tanti de quei lavori per impedir l'accesso) Meno mal! Cita
SandroWeb Inviato 4 Giugno 2004 Segnala Inviato 4 Giugno 2004 A tal proposito mi penso che: -o i bagnanti e i frequentatori xe un momentin civili e riva a tenir de conto i lavori che xe stadi fatti (con annessi i soldi che xe stadi spesi) -oppur sti lavori no durerà neanche una stagion e a ottobre sarà + disfado de prima Tutto dipendi quindi dal senso civico della gente: in ogni caso, secondo mi, no i metterà a pagamento. Sciauz Cita
Starlite Inviato 4 Giugno 2004 Autore Segnala Inviato 4 Giugno 2004 Basta che de sera no vadi come al solito la gente per ca**r e pi**ar e gu*r Cita
Tululù Inviato 5 Giugno 2004 Segnala Inviato 5 Giugno 2004 o i bagnanti e i frequentatori xe un momentin civili... El X topolin no xe che sia sai famoso per eser frequentà da bagnanti civili ... piutosto da muleti bobete, perciò no credo che durerà sai tuto bel intiero e neto cusì come xe.... Basta che de sera no vadi come al solito la gente per ca**r e pi**ar e gu*r perlomeno mi go sentì che la sera i lo chiudi proprio per evitar ste robe... a meno che no i le fazi lo steso durante el giorno... Cita
Vico Inviato 5 Giugno 2004 Segnala Inviato 5 Giugno 2004 Son pasado l'altra sera e lo go varda' per ben (per quel che xe possibile far de sera visto che iera poca luce): mi no me par mal, dificile che la gente vadi dentro a far bisogni de vario genere e a sonar strumenti perche' xe tutto serado ... certo, poi dipendi dal senso civico ... pero' me par decisamente meio dei veci che iera completamente verti ... probabilmente i ga rifatto uno solo per veder come se comporta la gente, per veder se val la pena rifarli ... AloHa Vico Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.