polpetta Inviato 7 Novembre 2005 Segnala Inviato 7 Novembre 2005 qua sotto trovè el link dove i scrivi due righe sulla gustosa manifestazion : http://www.trieste.com/citta/news/mittelciok.html un bel raduno? non saria mal... Cita
assist Inviato 7 Novembre 2005 Segnala Inviato 7 Novembre 2005 :s'ciopado: Iuppy!!!!!!!!!! Che bel el mittelciok!!!!! Cita
Stefano79 Inviato 7 Novembre 2005 Segnala Inviato 7 Novembre 2005 Interessante...pecà che volesi meterme un poco a dieta, quindi me sa che no ghe sarò Cita
trert Inviato 7 Novembre 2005 Segnala Inviato 7 Novembre 2005 xe troppo figo.. ogni ano ghe vado.. me piasi le sculture che i fva.. Cita
Juliet Inviato 7 Novembre 2005 Segnala Inviato 7 Novembre 2005 ke beeeellll...ma sto anno passo...o nn passerò più per le porte. bevè una ciocolata calda anke per mi Cita
dido76 Inviato 7 Novembre 2005 Segnala Inviato 7 Novembre 2005 manifestazion bela niente da dir...le sculture che i tipi fà xè spettacolari...una dele + bele che go visto xè el castel de miramar... ....ma le robe bele ga anche lati negativi: i prezi che i proponi xè ufo Cita
Juliet Inviato 8 Novembre 2005 Segnala Inviato 8 Novembre 2005 i prezi che i proponi xè ufo te ga ragion...me ricordo l'altro anno...12 euro per 'do toki de ciocolata... Cita
trert Inviato 8 Novembre 2005 Segnala Inviato 8 Novembre 2005 mi infati no go mai comprado niente.. vivo de assaggini.. (che istria) Cita
polpetta Inviato 9 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 9 Novembre 2005 ghghghgh bhe.. l'unica cosa che me son tolta el sfizio de cior iera el bicerin de ciocolata a 1 euro....del resto.. .vai de assagginiiii Cita
cucciolina Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 Che boooooon Chi venissi domenica mattina a far un giro de assaggini ? Cita
Maurizio72Ts Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 che fame.... dove xe sta roba??? che mi, solo a leger, me se vignuda voia de magnar cioccolata e me sà che se me meto...fin che no finisso no vado via . Alla faccia della dieta Cita
trert Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 xe defronte ala cesa de santantonio novo, quel tendon bianco.. entrata gratuita oviamente! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.