Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

ieri iero con la morosa a veder la fiera dele auto tuningzade a padova:

spettacolareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!

machine iriconoscibili...robe ufo....impianti audio da far impalidir el suono in certi concerti...pazzesco!!! :cossaaa?:

e cavolacci...gavemo girado da praticamente le 12 alle 17 e podevimo perder ancora tempo a guardar e guardar se no iera el treno che partiva!!!

6 padiglioni de auto una tacada l'altra e qualche jeep...camion...furgon...e anche una moto tuningzada.

robe veramente bele de veder...e che fantasia creatività che ga i siori che ga fato sti lavori!!! :ave::ave::ave::ave:

el prox anno lavor permettendo se torna !!! :ehsi::ehsi::ehsi::ehsi:

(una fiera cusì qua da noi se la sognemo come dimension finchè no i sposta el sito dela fiera)

Inviato

come inizio gavemo visto questa:

che auto sarà mai??? (no ste andar a leger subito soto dai)

pict01662qi.th.jpg

gavè capido che auto?

pict01656pv.th.jpg

ancora no?

pict01696pc.th.jpg

vabbeh ve digo che auto xè:

pict01719ra.th.jpg

stupenda secondo mi e mia morosa :ehsi:

Inviato

anche ti te ieri?? mi iero sabato.. 300foto.. :D (no iera la mia macchina fotografica no me trovavo ben!! :D )

macchine spettacolari.. iera un stand de macchine americane favolose.. mustang, corvette e la general lee..

ma l'auto che me ga piasso de più iera una mitsubishi eclipse proprio japan style.. due scarighi drag (stile auto da japan drift) da favola.. iera anche auto de lusso e la mitica delta S4.. posterò anche mi le foto!

• 7 mesi dopo...
Inviato

visto che in altri post xè sta postade immagini de tuning su auto riporto su sta discusion e posto altre foto de quela giornada trascorsa nei padiglioni de padova :ehsi:

pict0181ag8.th.jpg

pict0184vm2.th.jpg

un'auto per signorine:

pict0199jd0.th.jpg

un paio de cerchi per riode:

pict0200bz4.th.jpg

pict0206wl7.th.jpg

Inviato

questa gaveva el compressor nel baul che fazeva aprir e chiuder le porte ad ali de gabbian da sole ogni tot tempo...sai forte de veder!

pict0229tt0.th.jpg

questo xè el baul con el compresor per mover le portiere

pict0231ph1.th.jpg

questa iera una clio...iera :D

pict0239ft3.th.jpg

pict0242qf3.th.jpg

pict0237bg9.th.jpg

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro