babatriestina Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 Sta discussion podessi anche andar in fotografia, per analogia.. mi go tanti filmini super 8 dei mii viaggi, no li go mai fati passar su cassetta, adesoo vedo che se li pol far passar in dvd, cussì prometti quel sul canton vizin del palazzo dele poste. Qualchedun ga fato? val la pena? e sopratutto dopo se pol sbisigar i dvd? perchè mi come che i xe no li vardo più, el proiettor xe vecio e me piasessi riveder tante robe de venti trenta anni fa. Savè gnente? del dvd, ghe xe la possibilità, magari con qualche programma che no so qual, de recuperar singole foto? imagino che no le possi esser molto bele, erchè nel super8 le xe pice.. ma meo che gnente, a volte per un documento.. Quote
arska Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 No go mai vudo Super8 ma me accodo con un semi-quasi OT Mi go de convertir a MiniDV a DVD: dove se pol andar, che no costi follie? grazzz.. Quote
Giada Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 Super8: mi go passa qualche anno fa dei super8 in cassetta, me gaveva fatto un tipo de San Luigi el cui numero me iera sta da de un negozio de fotografia de via Mazzini. MiniDv: basta un qualsiasi programma de videoediting, tipo Pinnacle... ovviamente te devi aver el computer col masterizzator dvd e la presa firewire. Quote
tommy781 Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 se hai ancora il proiettore puoi fare come feci io, camera chiusa, tutto buio per evitare riflessi strani, messa a fuoco manuale sulla mia telecamera e poi ho semplicemente ripreso la proiezione, il risultato era stato molto buono e ci aggiunsi poi al pc le colonne sonore essendo i miei muti, se i tuoi hanno anche l'audio ti consiglio di fare le operazioni in modo separato, prima riprendi il filmato, poi registri l'audio ed alla fine unisci al pc. una cosa è sicura però, la durata dei dvd è molto ma molto inferiore a quella delle pellicole, assicurati che usino dvd di qualità perchè già quelli buoni dopo una decina d'anni diventano illeggibili, figurati quelli scarsi....tutto il mio discorso vale ovviamente se disponi del proiettore, di una telecamera digitale e di un pc con la porta d'acquisizione. Quote
arska Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 el problema col MiniDV xe che go vendudo la telecamera e no go nè cavo nè scheda de acquisizion idee su dove andar? Quote
Recommended Posts