polpetta Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 alle ore 17.30 ???? che strano ciò.... domenica 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 uh!! bella.. anche se come za dito un taio verticale IMHO ciamava de più Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 alle ore 17.30 ???? che strano ciò.... E' un rito tradizionale alla partenza delle navi da crociera... ieri almeno erano valorizzati grazie alle nuvole,ma il giorno del Queen Elizabeth c'era un sole pazzesco e ben poco era l'effetto dei fuochi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 secondo mi in sta foto ghe sta anche el tajo orizontale.. forsi la gente gavesi incasina' un opco la scena quindi mejo escluderla.... quel che rompi un poco xe quel fil de eletricita' da una parte a l'altra de via s.nicolo mi lo gavesi taja' cmq bela foto ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 chi xe, polpetta, che domanda dei foghi stasera? ecoveli qua e po una seconda foto, se vedi che iero troppo vizina, ma per meter insieme più foghi go un poco slongado el tempo de esposizion e el centro me se ga brusado. però le xe fate senza cavaletto, anche perchè cambiavo continuamente posizion e impostazioni manuali, e no le xe gnanca po tanto mosse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 bella!! la seconda soprattutto.. la prima xe un poco sfogada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 bellissima la seconda!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 mi me piasi una cifra anche la prima coi riflessi e con quel blu... bravisima! PS: ma a che scopo i ga fato i foghi? iera la nave? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 PS: ma a che scopo i ga fato i foghi? iera la nave? iera per festeggiar el mercatin Piazza Europa 2006 e ve zonto ancora una, un poco strana, ma me la go messa anche come sfondo sul dektop, per i curiosi colori che la ga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 si iero veder anche mi il mercatin e i foghi... ma che scatole però.. mi sinceramente i me ga stufa...deso li fa per ogni occasion.. preferivo co li fazeva per ferragosto e capodanno ... deso xe troppi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triestina_acquisita Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 io non riesco a vedere la seconda e la terza foto di polpetta!!! dice user posted image e se clicco sopra apre l'home page di imageshack.... anch'io ho fatto un paio di foto ieri sera... so che sono tutte mosse e voi siete supertecnici... ma abbiate comprensione per la mia macchinetta vecchia e stanca che al buio non ci vede più tanto bene.... le metto su pice pice, così mi vergogno un po' meno!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triestina_acquisita Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 errata corrige: foto de babatriestina!!!! scusime tanto baba!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Ben, mi adesso no 'rivo a veder le tue ! per la tecnica, mi go una compattina, le go fate cussì: go impostado la sensibilità a 100, e po a 80, go messo in manual e go messo la velocità circa su 1 secondo, a volte un secondo e mezzo, altre volte un poco meno de un secondo, el diaframma piutosto serado ( numeri alti), go un poco cambiado un per de volte el tipo de bianco, ala fin me par che go lassado quel per luce elettrica! iero sentada per tera sul bordo dela riva, a gambe incrosade, i comii sui zenoci e la machina tegnuda cole do man. Xe che a seconda dei foghi cambia anche l'illuminazion, xe foghi che xe tanto luminosi che te devi scurtar l'esposizion per no brusar, ma alora non vien ben le scie e i foghi sovrapposti, altri più scuri.. a volte per no sovraespor metevo un poco de zoom ( la mia ga 3x.. poca scelta) per gaver meno luce, ma alora.. el fogo no stava tuto nel inquadratura . Po iero piutosto sotto, quindi una roba iera i foghi col riflesso nel acqua e un'altra quei in alto che se verzeva in ciel. Gavevo portado drio el mio trepiedin, ma el xe restado in borsetta. ah sì, go cavado el autofocus che se no sto sempio ghe metti un per de secondi per decider la distazna, ma no so se go ben impostado la distanza manual... ma volevoc he el scatti co fraco el tasto, no un per de secondi dopo! ( la prima foto più che sfogada per mi la xe brusada, de soto el riflesso xe rosso e de sora el rosso xe deventado bianco de troppa lice) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 [mod] triestina.. te ga de gaver sbagliado qualcossa nei link.. no funziona i tuoi.. [/mod] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Ieri hanno fatto i fuochi per ben 2 volte: alle 18 per la nave e alle 21 passate per Piazza Europa 2 volte a distanza di poche ore è assurdo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts