Jump to content

fuochi d'artificio


polpetta

Recommended Posts

alle ore 17.30 ???? che strano ciò.... O|

E' un rito tradizionale alla partenza delle navi da crociera... :ehsi:

ieri almeno erano valorizzati grazie alle nuvole,ma il giorno del Queen Elizabeth c'era un sole pazzesco e ben poco era l'effetto dei fuochi :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

chi xe, polpetta, che domanda dei foghi stasera? ecoveli qua

dscf4340vs7.jpg

e po una seconda foto, se vedi che iero troppo vizina, ma per meter insieme più foghi go un poco slongado el tempo de esposizion e el centro me se ga brusado. però le xe fate senza cavaletto, anche perchè cambiavo continuamente posizion e impostazioni manuali, e no le xe gnanca po tanto mosse!

dscf4356ya5.jpg

Link to comment
Share on other sites

io non riesco a vedere la seconda e la terza foto di polpetta!!! dice user posted image e se clicco sopra apre l'home page di imageshack....

anch'io ho fatto un paio di foto ieri sera... so che sono tutte mosse e voi siete supertecnici... ma abbiate comprensione per la mia macchinetta vecchia e stanca che al buio non ci vede più tanto bene.... :doh::baba:

le metto su pice pice, così mi vergogno un po' meno!!! :wacko:O|

fuochi04zj7.jpg

fuochi08vn1.jpg

fuochi14kx7.jpg

fuochi05fp1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ben, mi adesso no 'rivo a veder le tue ! :confused:

per la tecnica, mi go una compattina, le go fate cussì: go impostado la sensibilità a 100, e po a 80, go messo in manual e go messo la velocità circa su 1 secondo, a volte un secondo e mezzo, altre volte un poco meno de un secondo, el diaframma piutosto serado ( numeri alti), go un poco cambiado un per de volte el tipo de bianco, ala fin me par che go lassado quel per luce elettrica! iero sentada per tera sul bordo dela riva, a gambe incrosade, i comii sui zenoci e la machina tegnuda cole do man.

Xe che a seconda dei foghi cambia anche l'illuminazion, xe foghi che xe tanto luminosi che te devi scurtar l'esposizion per no brusar, ma alora non vien ben le scie e i foghi sovrapposti, altri più scuri.. a volte per no sovraespor metevo un poco de zoom ( la mia ga 3x.. poca scelta) per gaver meno luce, ma alora.. el fogo no stava tuto nel inquadratura :angry: . Po iero piutosto sotto, quindi una roba iera i foghi col riflesso nel acqua e un'altra quei in alto che se verzeva in ciel. Gavevo portado drio el mio trepiedin, ma el xe restado in borsetta.

ah sì, go cavado el autofocus che se no sto sempio ghe metti un per de secondi per decider la distazna, ma no so se go ben impostado la distanza manual... ma volevoc he el scatti co fraco el tasto, no un per de secondi dopo!

( la prima foto più che sfogada per mi la xe brusada, de soto el riflesso xe rosso e de sora el rosso xe deventado bianco de troppa lice)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×