Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Aspetto notizie da Mauro, ma indicativamente penso che se farà sempre nel pomeriggio. Per chi non ga troppi problemi nel sceglier, meio che metti indifferente, per non andar a penalizzar, eventualmente, chi proprio no pol in uno dei due giorni.

:bye:

Inviato

mi go votado domenica ... ma dopo me son resa conto che xè un poco de casin, sabato xè triestina_juve, domenica go lo stesso impegno de Betta...per domenica, dipendi poi dall'ora. Mi no iero mai, no so quanto dura le visite...

Inviato

Allora.. me iero dimenticada della partida..

..sabato la partida xè dalle 16 alle 18 sicuramente.. quindi diria che xè improponibile..

..domenica inizia alle 18 la partida.. quindi disemo che alle 17 saria de andar via dalla fondazion.

A questo punto o se parla per far nel primo pomeriggio de domenica, oppur se sposta ancora de una settimana :(

Inviato

non rivo a venir in nessun dei due giorni, ma posso chieder a chi che va se m fa un favor? pode chieder a Mauro dove se trova le maiete che iera al stand sulle rive? volessi cior un due...

Inviato

Mauro me gaveva dito che el se saria informado e che dopo el me gavessi dito.. non gavendo sue notizie non so cosa scriver qua... mi lasasi ancora in forse.. mal che vadi andemo a farse una bevuda da qualche parte nel pomeriggio! :D

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro