arska Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 qua xe le prime mi le go scatade in estate, ma credo che no voli dir gnente.. se pol benisimo misiarle in tele staxoni a seconda de come che le par No gavendo fato sai foto in zona nei ultimi tempi, vado con qualche scato vecio.. stile bastanza clasico, go lassado i esperimenti sul hd la prima xe la val rosandra questa xe punta sotile, sai estiva questa xe una cartolina, da muja vecia sta qua xe da grignan per ogi xe fini, che per le altre me go de decider Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Belle.. sappi che la seconda la uso già da parecchio come sfondo dello schermo..troppo bella! Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzzy Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 bella la composizion della prima!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 18, 2006 Author Report Share Posted October 18, 2006 Belle.. sappi che la seconda la uso già da parecchio come sfondo dello schermo..troppo bella! finchè xe uso privato, no me interessa la licenza xe creative comons, "some rights reserved". Se mai riverò a finir el mio novo sito (agfx.eu), che cmq xe za impostado, ghe meto una sezion per scarigar sfondi con varie risoluzioni, ecc.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 29, 2006 Author Report Share Posted October 29, 2006 qua xe le mie ultime 4 foto! sta qua fa inverno questa no savesi come colocarla (autunno?) decisamente autunno fe voi questo xe quanto Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzzy Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 le ultime due xe molto belle... le barche in quella con la foschia, sembra sospese nel nulla.. non se capissi dove xe mar e dove xe ciel.. molto particolare l'ultima, romantica anche se forsi non se capissi che xe trieste, ma faniente Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 mi invece me piasi sai la seconda, el molo in notturna (forse perchè no son bona far quelle in notturna ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Bravo! Tutte molto belle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 29, 2006 Author Report Share Posted October 29, 2006 mi invece me piasi sai la seconda, el molo in notturna (forse perchè no son bona far quelle in notturna ) Disemo che no la considerassi sai noturna.. la go fata a man e via.. mi con la compatina njanca col cavaleto poso farle, quele in noturna Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 allora me consolo... Intanto, devo provveder all'acquisto de un cavalletto, poi vederemo. Le butta sai sul giallo, quelle che fazo de notte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts