SandroWeb Posted November 17, 2006 Report Posted November 17, 2006 La mia cronaca: http://www.elsitodesandro.it/index.php?ind...ry_view&iden=51 Quote
SandroWeb Posted November 18, 2006 Author Report Posted November 18, 2006 Alcune considerazioni a freddo: - ottima vittoria, ma non riusciamo mai a chiudere ste partite. In tal senso sembrava la gara contro il Verona - gran prova di Testini sulla fascia, quando riesce a mettersi in moto son dolori per gli avversari - Marchini il solito cavallo Tante buone giocate ma tante azioni troppo da "solista" - menzione particolare per Graffiedi: in molti lo denigrano, ma ieri sera ha fatto vedere di mettercela davvero tutta. Gli manca il gol, speriamo arrivi presto - classifica sempre più interessante...abbiamo quasi raggiunto metà quota salvezza a novembre Quote
mula alabardata Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 son sai sai contenta! però scoltar x radio la partida in casa xe veramente una sofferenza... xe la prima volta che me xe successo.. e po cosa.. i vinzi dopo mesi proprio co no ghe son mi?? ok, fine del sfogo! Quote
saretta Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 mula consolite...mancavo anche mi... che sia un segno??? spero de no... sai sai contenta x questa vittoria! he voleva! Quote
gigits Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 bisogna continuare così! magari senza le discussioni finali tra i zogadori! Quote
mula alabardata Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 magari senza le discussioni finali tra i zogadori! si? dai? veramente? cosa xe nato? no go senti Quote
settoreemme Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 mula consolite...mancavo anche mi... Per dir la verità mancava troppa gente. In curva iera un casin de posti svodi... Quote
mula alabardata Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 Per dir la verità mancava troppa gente. In curva iera un casin de posti svodi... gaverà avu tutti la tonsillite come mi se vedi! mi almeno spero de esser giustificada.. xe la prima volta che son a Trieste e manco dal stadio cmq go senti che iera poca gente.. e fantinel che voleva 10.000.. cmq rebonati diseva "non male.. x essere infrasettimanale e contro una squadra ch eno nrichiama.." Quote
settoreemme Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 Per dir la verità mancava troppa gente. In curva iera un casin de posti svodi... mi almeno spero de esser giustificada.. xe la prima volta che son a Trieste e manco dal stadio weeping.gif Ti no te ga bisogno de giustificazioni. Anzi, me par che te son una che va anche in trasferta. Ma xe tanti altri che no sa rinunciar a una serata e dopo magari te li vedi montar sul carro dei vincitori. Ma qua de noi xe un classico, inutile gnianche rabiarse... Quote
dez Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 bisogna continuare così! magari senza le discussioni finali tra i zogadori! Ogni tanto una piccola rissa fa ben ...Gautieri e Ferrante i soliti "attaccabrighe" ...grandi muli, i ne sta dando un sacco de soddisfazioni; Testini super, Graffiedi sta iniziando a ingranar...pian pianin el vegnerà fora : visto el Pirlo de sto anno, Allegretti in nazionale, gavè visto l'assist x el secondo gol Quote
dez Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 Per chi che gà Sky se volè xè l'unione Quote
giuli Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 Bravi muli...vittoria importantissima! Quote
diego Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 Grande Primo tempo giogado a ritmi abbastanza alti e bala tignuda (finalmente ) in terra.Se magnemo ancora un casin de occasion sotto la porta, el mio pensier va sempre alla Punta de peso che faria la differenza, bon.Nel secondo tempo gavemo pressado pochetto e lori ga approffitado de questo per ciapar in man el centrocampo, anche se xe i ga dimostrado che la posizion che i ga in classifica xe giustificada. Solo un appunto sul gol, no devi succeder che dopo una punizion diretta e che el portier para se trovi due giogadori avversari davanti al Portier, non esisti.Grande lavor de Testini e sta vignindo fora sai ben Pivotto. Graffiedi me ga piaso un casinper el lavor oscuro che el ga fatto, oltre al gol annullado (ingiustamente) Quote
MONTAG Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 Bella vittoria anche se un pò troppo sofferta. Si gioca benino e il secondo gol venuto su azione è un buon segnale. C'è un tangibile miglioramento di alcuni elementi chiave: Testini/Pesaresi e Marchini/Pivotto sono due ottime coppie di fascia. Benissimo anche Allegretti. Buoni segni da Graffiedi (anche per me il suo gol era buono). Siamo sulla strada giusta: Quote
gufo805 Posted November 18, 2006 Report Posted November 18, 2006 Credo ke l'Unione ga ancora margini de miglioramento sopratutto in attacco.Se dopo anke arriverà una forte punta a gennaio ben venga!! Quote
ale79 Posted November 20, 2006 Report Posted November 20, 2006 grandiiiiiiiiiiiiiiiii ciò...l'importante iera vinzer....e xe rivada la vittoria...proprio contento...ma che sofferenza....forza unione vinci insieme a noi Quote
Recommended Posts