dolby Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Hola boyz and girls, volevo un consiglio su un obiettivo per la mia D80 a casa al momento go un nikkor 18-135 DX quel che iera in kit con la d80 un vecio sigma 70-300 per la vecia analogica 35mm poi un altro nikkor 28-70 sempre che usavo con la vecia F50. pensavo de ciorme un fogo fisso tipo 30mm che dovesi esser un 50 per la dighital. disemo che pensavo de ciorme qlc de usato ma bon. ciau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 premetto che no conoso asolutamente i obietivi nikon... domando xo come mai te vol cior un 30mm fisso (che po penso sia un 28mm) .. te vol che el sia particolarmente luminoso? i obiettivi fissi xe indubbiamente el top della qualita' sia come nitidezza che come luminosita'... secondo mi xo' se la luminosita no xe la roba determinante convien andar su un zoom de qualita'. Anche xche un 28mm luminoso e buon costa in genere parecchio Sul discorso 28 diventa 50.. ocio.. xche, se go capi' ben, la prospettiva tra un 50mm reale su fullframe e un 28mm su sensor 1.5 (che porta a circa 50) xe diversa xche in realta quel che cambia xe che nei sensori non fullframe te consideri una porzoin inferiore dell'immagine inquadrada dalla lente e per portarla alle dimensioni del 24x36 te devi cropparla de un fattor 1.X .. ma la prospettiva xe diversa .. o sbaglio? mi cmq le lenti fisse le vedo adatte in casi come grandangolari estremi/fisheye, obiettivi da ritratto, macro, supertele luminosi... x el resto credo che i zoom vadi piu che ben... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 dipendi cossa te ghe ga de far.. se ritratti te va su un 50 o su un 85.. panorami te pol cior un 12-20 sigma de cui tuti parla sai ben.. come marche te consiglio nikon o sigma EX.. altre no me la sento de darte consigli.. cmq.. el tuo kit me par sia quel bon, vero? quindi ricoprir le stesse focali no ga senso per adesso.. vedo che te manca grandangoli.. ma poi tuto sta a quel che te piasi fotografar! dine e te consigliemo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolby Posted January 18, 2007 Author Report Share Posted January 18, 2007 dipendi cossa te ghe ga de far.. se ritratti te va su un 50 o su un 85.. panorami te pol cior un 12-20 sigma de cui tuti parla sai ben.. come marche te consiglio nikon o sigma EX.. altre no me la sento de darte consigli.. cmq.. el tuo kit me par sia quel bon, vero? quindi ricoprir le stesse focali no ga senso per adesso.. vedo che te manca grandangoli.. ma poi tuto sta a quel che te piasi fotografar! dine e te consigliemo Alur l'obiettivo in kit che go scelto (xchè ghe ne ze 2) con la D80 xe questo: http://www.europe-nikon.com/product/it_IT/...7/overview.html disemo che come tonalità cromatica e tutto el resto el va benon,però xe un poco troppo scuro ai cantoni per i miei gusti. grandangoli mah... non savesi che uso farmene, go el 18 del zoom che te vedi sora penso che me basti e vanzi. al momento stago seguindo un corso de fotografia e vedo su cosa orientarme, cmq go scrito sto post per chieder un consiglio, far paragoni e veder robe. sa sentir + campane xe sempre meo! mi pensavo un bel obiettivo luminoso sulle focali che se usa de + me podessi esser utile. ciau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 l'obietivo luminoso xe sicuramente utile ma te devi valutar quanto el stop in piu te porta veramente vantaggio rispeto al aumentar l'iso ... nei ritratti gaver una 2.8 vol dir tanto per la sfocatura...ma se te fa paesaggi o reportage, gaver un 2.8 o un 4 no xe, secondo mi, cosi importante. che tipo de fotografia te piasi de piu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 mi gavevo el 50 f1.8 (tralasemo la fine che el ga fato ) ma a 1.8 lo go usado solo per prova.. dato che nei ritratti femminili no te lo pol usar (metti in risalto tutti i pori nella zona de messa a fuoco.. e te ga una messa a fuoco troppo zonale.. za i cavei xe fuorifuoco.. dipendi quel che te ga de far.. però per notturne a mano libera xe fenomenale.. questo si Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts