Vai al contenuto

[Prova] Nikon 50 1.8D


Messaggi raccomandati

si lo go za in man... pena poderò faro un per de prove. deso al momento non go tempo... spero nel weekend...

cmq intanto se volè veder alcune foto fate ieri a casa (tranne l'ultima)

DSC_0006_2%20copy%20(Small).jpg

DSC_0017_2%20copy%20(Small).jpg

DSC_0018_2%20copy%20(Small).jpg

DSC_0024_2%20copy%20(Small).jpg

accetto commeti e volesi saver quala ve piase de +.

ciau

Link al commento
Condividi su altri siti

La prima xe quela che come composizione me piasi piu' de tute! La terza me piasi per l'insieme.. da proprio l'idea della Musica.... :D

Unica roba, se magari te rivasi postarle un poco pui in grande .. che diaframmi /tempi te ga usa'? Le me par in genere un poco confuse sul punto de messa a fogo.. no rivo capir se manca pdc o se son mi che le vedo mal...

cmq tute bele e originali :D

Link al commento
Condividi su altri siti

la messa a fogo xe nel riflesso perchè secondo mi iera quel che volevo trasmetter nell'immagine creando una sorta de capiso ma vojo veder oltre cosa che xe alla chitarra.

cmq i tempi xe per le foto in ordine:

TUTTE LE FOTO ISO 1600 (putroppo poca luce a casa e nn gavendo un studio sa come che xe...)

1. f/7.1 1/5s

2. f/6.3 1/15s

3. f/6.3 1/20s

4. f/4.5 1/25s

ciau

Link al commento
Condividi su altri siti

uh forsi i tempi xe un poco bassini .... te ga usa' el cavaleto o man libera? cmq no xe facile meter a fogo sui riflessi, te se ga fida' del AF o te ga fato a man?

[mod]go crea' sta discusion per meter i msg de d0lby lasando libera la discusion su fotocamere e obietivi... :D[/mod]

Link al commento
Condividi su altri siti

purtroppo iero a man libera perchè gavevo el cavalletto IN AUTO (<-- sempre pronto all'azion).

colpetti de flash (dalla macchina) non volevo dargheli perchè altrimenti me rovinava la composizion creando riflessi indesiderati e innaturali. finchè non me ciogo un flash decente spero al mio compleanno doverò accontentarme de far le robe cussì un poco alla caz.

ciau

Link al commento
Condividi su altri siti

Inviato (modificato)

ogi che bagolavo con la machina go fato sta foto:

DSC_0026_2%20copy%20(Medium).jpg

pensavo de usarla per un concorso de portfolio che go de far secondo voi ve ispira al tema IL BLUE?

penso che tornerò a farla un altro giorno un poco prima co el ciel xe ancora bluastro... me sa che xe troppo black qua dentro...

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

penso che tornerò a farla un altro giorno un poco prima co el ciel xe ancora bluastro

siii !! l'ora blu x sta foto xe l'ideale!!! anche xche cusi' te rivi a sciarir un poco i alberi sulla sinistra e magari eliminar quel bruto faro in basso che distrai....

mi me ispira anche de far le foto a quela fontanta, ogni volta che la vedo digo che dovero' 'ndarghe ma no son ancora 'nda uff :D

che tempi te ga usa'? sempre col 50 1.8D novo?

PS: per le foto dela chitara anche mi no gavesi usa el flash pero' forsi el cavaleto andava usado cusi magari te rivavia anche a serar un poco de piu el diaframma.... capiso el problema de lasar el cavaleto in auto .. el mio xe sempre la e co el servi casa no lo go mai :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Si, a mi la me disi "blu".. ma xe un frascheto in basso a sx che rompi le togne perchè xe iluminado :D

cmq, come mai ste cornisi, firme, ecc? So che al inizio vien voia de farle :) ma le apesantissi la foto per niente, imo.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me piasi molto la composizion della foto in blue, rendi molto ben l'idea e come composizion no la xe mal..

come arlon anche a mi me disturba un pochetin la frasca che xe in basso a dx (anche se frasca xe sempre bon, burp)

prova come disi av a far la foto all'ora blu, renderà de più xke riempi la foto appunto de blu (sperando che l'obelisco sia anche lui illuminado za a quele ore)

Link al commento
Condividi su altri siti

Inviato (modificato)

savè che nella original no xe mosso? devi esser stado qualche scazzo con el ridimensionamento. cmq iera tutto cavallettado :p

go provado a ricarigarla denovo (forsi xe stadi scazzi con el ridimensionamento automatico) ecco el link:

FOTO OBELISCO

ciao

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

xe identiche.. sarà stado allora che essendo f1.8 no ga ciapado tutto a fogo ma solo l'obelisco..

ma scusa.. :D desso vardo meio.. 50mm da dove te la ga fata? te ga mastruzado le aiuole o xe un crop? :p

dall'inizio scalinada. ricordite che mi go una d80 quindi un 50mm (stampo FF) xe praticamente un 75mm de formato DX

Link al commento
Condividi su altri siti

allora... el color del ciel me piasi sai... però...

l'obelisco no risalta molto, se perdi sai nel blu del ciel. E i alberi, che sembra sfocai, no so... non li vedo abbinarse ben con l'obelisco che xè a fuoco e ga linee dritte.

ehm... un altro problema, IMHO, xè che el faretto distogli l'attenzion da quel che dovessi esser el tema centrale della foto (te ga dito che la vol mandar ad un concorso sul blu, giusto?), o el blu del ciel o quel de l'obelisco (o entrambi)

Non son tanto intenditrice de fotografia, ciapa la mia opinion più da una appassionada de arte e storia dell'arte :p:D

Link al commento
Condividi su altri siti

riguardandola, tuto soma, la parte nera/scura dei alberi no da fastidio, anzi, bilancia la parte blu. Quel che forsi da fastidio xe le luci drio i alberi.

Per i dettagli.. in efeti me par strano, i alberi xe sai sfocai o mossi... ma forsi xe solo xche te ga meso a foto sul obelisco con 1.8 de apertura.... uhm... no so no me convinzi.

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×