Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

Ohlaaa :D

mi me piasi la prima per el senso de profondita', forsi un punto de ripresa piu basso e strenzendo ancora un poco de piu sui paleti la saria stada ancora piu forte...

Me piasi anche l'idea dei pai dele bandiere, dei tramonti me piasi sai la penultim ma gavesi meso i due sogeti in centro al fotograma con el sol centrale tra le due tipe....

Cmq bele ! :D :D

Modificato da tuxav
Inviato

come (no so perchè) sucedi spesso, me piasi la prima e l'ultima :)

Nele altre, l'impresion xe che el sol "sparado" ghe cavi seduzion, no so se me spiego..

Inviato

molto bei i tramonti..

le prime tre invece me par che te gabi usado un diaframma molto aperto.. me sbaio? xke xe messo a fuoco solo una picia parte..

le piu bele xe el windsurf e i pescatori..

le mule me piasi ma xe innaturali.. se vedi che le xe la solo per la foto :D

Inviato

quoto in parte Trert...

a mi pero piasi praticamente tutti le foto dei tramonti.., me genera sempre molto interesse le siluette..che sia piu o meno fatte apposta..

bravo omo!!! cusi se fa.. metti metti..da el bon esempio a chi come mi xe pigro de meter foto de comentar :p ( scherzo...parlo solo per mi perche no xe giusto parlar pei altri :D )

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro