trert Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 xe stada scattada prima de un servizio fotografico pubblicitario mentre ierimo in un salon de parrucchiera.. la go scattada con el flash rivolto verso el muro drio de mi per renderlo soffice.. purtroppo le foto del servizio non posso metterle ancora.. cossa ve par? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Me astengo dai comenti sula modella xche xe OT :D La foto e el lavor de ps xe tropa roba, la matita che xe esatamente sula diagonale e i due sguardi dela modela e dela trucatrice xe sai roba .... I detagli dei cavei me piasi tantisimo. No me convinzi due robe, el mignolo che sburta sula pelle par che staghi fracando contro plastica/silicone e per mi xe sai/tropa diferenza tra la pelle della modella e della truccatrice.... Cmq una figa foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 14, 2007 Author Report Share Posted April 14, 2007 la parte la del dito no xe modificada.. anche nell'originale iera cussi effetto silicon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 14, 2007 Author Report Share Posted April 14, 2007 ah si grazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 bel taio. Mostra la trucatrice, ma senza darghe tropa importanza un poco tropo silicon pei miei gusti, cmq rendi sai ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 devo dir che la composizion xe ottima! ambientada al punto giusto.. come fa notar av, la matita xe perfettamente sulla diagonale il che da una chiave de lettura che te porta a guardar la modella dritta in viso. al contrario dei altri .. el dito che premi sulla pelle non me da perniente fastidio anzi fa veder che la mula non xe un manichin ..tanto perfetta che la sembra! ottimi colori e particolari devo dir. xe venuda molto ben! bravo piero! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolby Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 me piasi e bel tajo. bravo pierin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 anche a mi la me piasi PS perchè no te ga usado quella come modella? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 15, 2007 Author Report Share Posted April 15, 2007 anche a mi la me piasi PS perchè no te ga usado quella come modella? :D cossa vol dir?? iera una mia modella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts