tinuviel Inviato 30 Aprile 2007 Segnala Inviato 30 Aprile 2007 Giusto perchè disè che semo sempre in giro e noi no ve volemo smentir, sto ultimo finesettimana semo andai a far un altro dei nostri soliti giretti in territorio austriaco. Dato che prima delle due no rivaimo partir (causa mio lavor), gavemo deciso de fermarse a Graz. Cussì venerdì se gavemo fatto un bel giretto nel tardo pomeriggio in questa cocola città, bellissima la collina dove xè el castel, e ottima la birreria della Gaesser comincemo con un particolare de una Chiesa... questo coso no go capì cosa che iera, dall'alto col scuro se vedeva che iera pien de scritte luminose che scorreva su tutta la superfice.... ora blu: la collina dove sta el castel Trert che fa esperimenti in birreria e due notturne (xè le mie prime notturne in assoluto, oltre che esser i primi esperimenti seri con la nova Canon... abbiate pietà ) Cita
tinuviel Inviato 30 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 30 Aprile 2007 Sabato mattina sveia all'alba (e no scherzo... dato che qualchedun ga el brutto vizio de dormir con le tende verte ) e partenza per Wien (un per de orette da Graz) Qua xè la Secessione, museo de arte contemporanea (Mula ve pol spiegar mejo de mi ) Karlsplatz, particolare della vecia stazion della metro galleria x y che, però, tanto me piaseva municipio visto dal parco vicin... la temperatura iera intorno ai 25 gradi, la gente ga preso de assalto tutti i parchi (tantissimi ) un po' come noi ciapemo d'assalto Barcola co vien un po' de caldo... e riflesso nel laghetto sempre nel stesso parco se avvicina el tramonto... particolari dell'Hoffburg (i palazzi imperiali, per chi no sa cosa che xè) notturna dell'Hoffburg e del Municipio Cita
tinuviel Inviato 30 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 30 Aprile 2007 (modificato) Domenica mattina, dopo una lauta colazion in una pension veramente sai cocola (bravo el nostro "agente di viaggio" ), semo andai a Schoenbrunn... la meta iera un po' obbligada, visto che solo giovedì se semo accorti che domenica iera la maratona de Vienna, quindi mezza città iera bloccada. qua xè i due petesoni che fotograda la maratona.... la Sfinge davanti a Schoenbrunn che se impetesa anche ela una vista della Gloriette (troppo luminoso, lo so ) el picio peteson che fotografa un pazzo che fazeva esercizi con la spada (chissà perchè in tel mezzo del parco!), sullo sfondo, el castel e per ultimo... una roba che me ga fato sai rider in un autogrill Modificato 30 Aprile 2007 da tinuviel Cita
trert Inviato 30 Aprile 2007 Segnala Inviato 30 Aprile 2007 man o xe posibile!! in birreria te me ga fato quela foto?? l'effetto me piaseva talmente tanto che go portado a casa el boccal le notturne xe un pecà che te ga fato a iso alti.. xe rumorosissime.. la foschia al schonbrun ga appiattido tute le foto che pecà Cita
tinuviel Inviato 30 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 30 Aprile 2007 man o xe posibile!! in birreria te me ga fato quela foto?? l'effetto me piaseva talmente tanto che go portado a casa el boccal go de pezo, sia tue che de quell'altro petesson... ma per decenza le tegno per mi le notturne xe un pecà che te ga fato a iso alti.. xe rumorosissime.. so ma la prossima volta no me fazo fregar per Schoenbrunn son in attesa de veder come xè vegnude quelle che go fatto con la reflex (ebbene si, vado in giro con due macchine fotografiche ) che, de solito, me dà colori migliori... Cita
Nona Picia Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 Bele foto! Brava, continua cussì! Cita
giuli Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 Brava Marina! e un premio speciale a Piero per i suoi esperimenti! Cita
arska Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 Bel tour! ..e notevole el postegio del Autogrill ..! cmq, quel edificio contemporaneo a Graz xe la KUNSTHAUS http://www.kunsthausgraz.steiermark.at/cms/ziel/4975814/EN/ e xe semplicemente tropa roba, architetonicamente parlando. (E a Trieste i ghe vieta de far 5 piani sul mar ala evergreen.. ma quanto no i xe avanti?) Cita
cucciolina Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 Mamma mia...bellissimeeeee ste fotoooooooooooo Che bella Vienna xe proprio la mia città Quante volte son andada sulla Gloriette...magnifica! Ma sè andadi anche allo zoo de Schoenbrunn? L'ultima volta che iero iera un orsetto bianco bellissimo e un orango appena nato Iera praticamente un fioluz, con la mamma che lo teniva stretto stretto Bravissima Tinuviel Cita
tinuviel Inviato 1 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 1 Maggio 2007 Niente zoo, cucc, semo stai troppo poco per andar anche allo zoo... ma go visto che i pubblicizzava una coppia de Panda che ... ehm... se scambiava effusioni Grazie Arlon, da vicin la fa un po' però dall'alto, illuminada, la ga el suo fascino. E, tutto sommato, non la stona neanche tante in mezzo ai palazzi più antichi. Cita
arska Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 E, tutto sommato, non la stona neanche tante in mezzo ai palazzi più antichi. (OT) e xe quel che no se riva a capir in italia Cita
arska Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 cmq, desso che vardo ben, pol eser 2 edifici diferenti. Sì, quel dela foto me par decisamente diverso Tut mir Leid Cita
tinuviel Inviato 1 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 1 Maggio 2007 cmq, desso che vardo ben, pol eser 2 edifici diferenti. Sì, quel dela foto me par decisamente diverso Tut mir Leid no no, credo sia proprio quel, ma visto dall'altra angolazion... non credo che sia due robe quasi uguale in mezzo a graz Cita
dolby Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 el picio peteson che fotografa un pazzo che fazeva esercizi con la spada (chissà perchè in tel mezzo del parco!), sullo sfondo, el castel te ghe credi se digo che el iera anche 2 anni fa co ghe sn stado anche mi? Cita
polpetta Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 iero proprio curiosa de veder i risultati del vostro week end.. e devo dir che xe sta proprio bel! complimenti muli! bellissime foto marina.. veramente belle!!! chiudendo un ocio per le cose che ga dito piero.. me piasi sai le inquadrature! Cita
Stefano79 Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 Bellissime! @Tinuviel Te se ricordi forsi i dati de scatto delle notturne? Cusì vedo le differenze con le notturne della mia picia Cita
tinuviel Inviato 1 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 1 Maggio 2007 misti xè per questo che xè vegnude malino (ovviamente, con el cavalletto, grazie trert ) Indicativamente, 200 iso (e qua penso de aver sbaià), la prima de Graz 0"3, F 3.5, quella colla bici 1/20 F 2.8, quella col tram 0.3 F7.1. Vienna sia l'Hoffburg che el Municipio 0,6 f4. Tien conto che iera tutti con lo zoom e che la mia ga lo stabilizzator che la tua no ga ... comunque, per esser le prime, podeva andar anche pezo Cita
Bonovox767 Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 te ghe credi se digo che el iera anche 2 anni fa co ghe sn stado anche mi? Il bello è che non si è mai mosso da lì Cita
mula alabardata Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 cmq, desso che vardo ben, pol eser 2 edifici diferenti. Sì, quel dela foto me par decisamente diverso Tut mir Leid xe el stesso. solo che nella foto el xe sta taia purtroppo. me piasi sai cmq come edificio: una figada. Cita
mula alabardata Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 Qua xè la Secessione, museo de arte contemporanea (Mula ve pol spiegar mejo de mi ) a dir el vero la secession on xe nato come museo de arte contemporanea. xe sta fatto nel 1897/1898 dall'architetto Olbrich e iera el simbolo della Secession (dentro xe infatti anche dipinti de klimt) ora pol esser museo de arte contemporanea, o mostre saltuarie. questo no so. Cita
arska Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 quindi dentro no ga niente del Sezessionstijl? cmq, interesante.. Cita
polpetta Inviato 2 Maggio 2007 Segnala Inviato 2 Maggio 2007 OT che bei i quadri de klimt! tenebrosi ed inquietanti ma bei Cita
Giada Inviato 8 Maggio 2007 Segnala Inviato 8 Maggio 2007 Come al solito approfitto de voi come Tour Operator: come se ciama la pension in cui se andadi a Vienna? Stago pensando a un weekend romantico e cerco una sistemazion decorosa e non cara :-) Thanks a lot Cita
trert Inviato 8 Maggio 2007 Segnala Inviato 8 Maggio 2007 ma la nostra xe lontanuccia de vienna.. no so el nome adesso.. av saverà Cita
tuxav Inviato 9 Maggio 2007 Segnala Inviato 9 Maggio 2007 me ricordo tuto benisimo.. no xe tanto fora Vienna, considerando che a 5km te ga la metro che te porta in centro.. secondo mi xe comodosima... dipendi pero se te son disposta a girar senza gaver l'apogio dela machina vizin el centro... se te pensi de far tardi, 'ndar al grinzig, gaver borse/maioni.. cavaletti !! ( ) de lasar in auto ... forsi no xe el max eco... informite sui orari de l'ultima corsa dela metro al limite.. se servi te mando tuti i link Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.