Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Giusto perchè disè che semo sempre in giro e noi no ve volemo smentir, sto ultimo finesettimana semo andai a far un altro dei nostri soliti giretti in territorio austriaco.

Dato che prima delle due no rivaimo partir (causa mio lavor), gavemo deciso de fermarse a Graz.

Cussì venerdì se gavemo fatto un bel giretto nel tardo pomeriggio in questa cocola città, bellissima la collina dove xè el castel, e ottima la birreria della Gaesser :D:DDDD

comincemo con un particolare de una Chiesa...

20070427graz0038ij2.jpg

questo coso no go capì cosa che iera, dall'alto col scuro se vedeva che iera pien de scritte luminose che scorreva su tutta la superfice....

20070427graz0044vu3.jpg

ora blu: la collina dove sta el castel

20070427graz0142qv8.jpg

Trert che fa esperimenti in birreria :p

20070427graz0173xy4.jpg

e due notturne (xè le mie prime notturne in assoluto, oltre che esser i primi esperimenti seri con la nova Canon... abbiate pietà :D)

20070427graz0160oh1.jpg

20070427graz0185ki7.jpg

Inviato

Sabato mattina sveia all'alba (e no scherzo... dato che qualchedun ga el brutto vizio de dormir con le tende verte :whistle:) e partenza per Wien (un per de orette da Graz)

Qua xè la Secessione, museo de arte contemporanea (Mula ve pol spiegar mejo de mi :p)

20070428vienna0010so2.jpg

Karlsplatz, particolare della vecia stazion della metro

20070428vienna0018tl1.jpg

galleria x y che, però, tanto me piaseva :D

20070428vienna0020tl5.jpg

municipio visto dal parco vicin... la temperatura iera intorno ai 25 gradi, la gente ga preso de assalto tutti i parchi (tantissimi :D) un po' come noi ciapemo d'assalto Barcola co vien un po' de caldo...

20070428vienna0090jz6.jpg

e riflesso nel laghetto sempre nel stesso parco

20070428vienna0117rc3.jpg

se avvicina el tramonto... particolari dell'Hoffburg (i palazzi imperiali, per chi no sa cosa che xè)

20070428vienna0122rs8.jpg

20070428vienna0131fv2.jpg

notturna dell'Hoffburg e del Municipio

20070428vienna0178gk8.jpg

20070428vienna0182cw7.jpg

Inviato (modificato)

Domenica mattina, dopo una lauta colazion in una pension veramente sai cocola (bravo el nostro "agente di viaggio" :bacini: ), semo andai a Schoenbrunn...

la meta iera un po' obbligada, visto che solo giovedì se semo accorti che domenica iera la maratona de Vienna, quindi mezza città iera bloccada.

qua xè i due petesoni che fotograda la maratona....

20070429vienna0015ir3.jpg

la Sfinge davanti a Schoenbrunn che se impetesa anche ela :p

20070429vienna0007fs5.jpg

una vista della Gloriette (troppo luminoso, lo so :( )

20070429vienna0043vh1.jpg

el picio peteson che fotografa un pazzo che fazeva esercizi con la spada (chissà perchè in tel mezzo del parco!), sullo sfondo, el castel

20070429vienna0070go1.jpg

e per ultimo... una roba che me ga fato sai rider in un autogrill :D

20070429vienna0089sr5.jpg

Modificato da tinuviel
Inviato

man o xe posibile!! :D in birreria te me ga fato quela foto?? l'effetto me piaseva talmente tanto che go portado a casa el boccal :D

le notturne xe un pecà che te ga fato a iso alti.. :( xe rumorosissime..

la foschia al schonbrun ga appiattido tute le foto :( che pecà

Inviato

man o xe posibile!! :D in birreria te me ga fato quela foto?? l'effetto me piaseva talmente tanto che go portado a casa el boccal :D

go de pezo, sia tue che de quell'altro petesson... ma per decenza le tegno per mi :D

le notturne xe un pecà che te ga fato a iso alti.. :( xe rumorosissime..

so :( ma la prossima volta no me fazo fregar :D

per Schoenbrunn son in attesa de veder come xè vegnude quelle che go fatto con la reflex (ebbene si, vado in giro con due macchine fotografiche :p) che, de solito, me dà colori migliori...

Inviato

Mamma mia...bellissimeeeee ste fotoooooooooooo :fiuclap: Che bella Vienna :wub: xe proprio la mia città :D

Quante volte son andada sulla Gloriette...magnifica! Ma sè andadi anche allo zoo de Schoenbrunn? L'ultima volta che iero iera un orsetto bianco bellissimo e un orango appena nato :pianto: Iera praticamente un fioluz, con la mamma che lo teniva stretto stretto :cocoli:

Bravissima Tinuviel :ave:

Inviato

Niente zoo, cucc, semo stai troppo poco per andar anche allo zoo... ma go visto che i pubblicizzava una coppia de Panda che ... ehm... se scambiava effusioni :p

Grazie Arlon, da vicin la fa un po' :cesso: però dall'alto, illuminada, la ga el suo fascino. E, tutto sommato, non la stona neanche tante in mezzo ai palazzi più antichi.

Inviato

E, tutto sommato, non la stona neanche tante in mezzo ai palazzi più antichi.

(OT) e xe quel che no se riva a capir in italia :(

Inviato

cmq, desso che vardo ben, pol eser 2 edifici diferenti. Sì, quel dela foto me par decisamente diverso :) Tut mir Leid

no no, credo sia proprio quel, ma visto dall'altra angolazion... non credo che sia due robe quasi uguale in mezzo a graz :D

Inviato

el picio peteson che fotografa un pazzo che fazeva esercizi con la spada (chissà perchè in tel mezzo del parco!), sullo sfondo, el castel

20070429vienna0070go1.jpg

te ghe credi se digo che el iera anche 2 anni fa co ghe sn stado anche mi? :p

Inviato

iero proprio curiosa de veder i risultati del vostro week end.. e devo dir che xe sta proprio bel! complimenti muli!

bellissime foto marina.. veramente belle!!!

chiudendo un ocio per le cose che ga dito piero.. :p me piasi sai le inquadrature!

:up:

Inviato

misti :p

xè per questo che xè vegnude malino (ovviamente, con el cavalletto, grazie trert :bacini: )

Indicativamente, 200 iso (e qua penso de aver sbaià), la prima de Graz 0"3, F 3.5, quella colla bici 1/20 F 2.8, quella col tram 0.3 F7.1.

Vienna sia l'Hoffburg che el Municipio 0,6 f4. Tien conto che iera tutti con lo zoom e che la mia ga lo stabilizzator che la tua no ga ... comunque, per esser le prime, podeva andar anche pezo :p

Inviato

Qua xè la Secessione, museo de arte contemporanea (Mula ve pol spiegar mejo de mi :p)

a dir el vero la secession on xe nato come museo de arte contemporanea.

xe sta fatto nel 1897/1898 dall'architetto Olbrich e iera el simbolo della Secession (dentro xe infatti anche dipinti de klimt)

ora pol esser museo de arte contemporanea, o mostre saltuarie. questo no so.

Inviato

Come al solito approfitto de voi come Tour Operator: come se ciama la pension in cui se andadi a Vienna? Stago pensando a un weekend romantico e cerco una sistemazion decorosa e non cara :-) Thanks a lot :D

Inviato

me ricordo tuto benisimo.. no xe tanto fora Vienna, considerando che a 5km te ga la metro che te porta in centro.. secondo mi xe comodosima... dipendi pero se te son disposta a girar senza gaver l'apogio dela machina vizin el centro... se te pensi de far tardi, 'ndar al grinzig, gaver borse/maioni.. cavaletti !! ( :D ) de lasar in auto ... forsi no xe el max eco... informite sui orari de l'ultima corsa dela metro al limite.. se servi te mando tuti i link :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro