tuxav Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 ohh la visto che nel ultimo mese iera sempre bele giornade e le ocasioni de 'ndar far gireti in carso no xe mancade, eco che go sistemando un poche de foto e fato una gallery nova sul mio sito e meto qual quele che me piasi de piu ... el carso in sto periodo xe stupendo xche ga dei colori bei, vivi.. no brusai come in estate.... cominciemo con una foto de Basoviza fata a Pasqueta... qua inveze xe el bosco sul sentier che porta al monte Lanaro...fatta verso sera quando ancora qualche raggio de sol rivava filtrar... e questa xe una foieta verde primaverile che tenta de spuntar dala cortecia de un albero.. me piaseva sai, no so come la go vista .. Cita
tuxav Inviato 1 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 1 Maggio 2007 questo xe un albero (ciliegio? son ignorante.. no capiso un tubo ma gaveva fiori bianchi.. no so, diseme voi ) che xe a Sagrado dove se lasa l'auto e parti el sentier verso el Lanaro.. la foto xe fata al tramonto e go usa iso alti perche' no gavevo tempo per 'ndar cior el cavaleto e perdevo la luce ... questo xe un panorama da Pesek sul sentier 28 che porta al Concusso... fata col filtro digradante.... qua inveze xe un albero (pino?) che fazeva dele pigne e gaveva ste robe che stava sbucando.... se me dise che albero che xe esatamente son saaaaaaaaaai contento Cita
tuxav Inviato 1 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 1 Maggio 2007 (modificato) e qua le ultime due foto, sempre l'albero de Sagrado (che sai me piaseva ) ma fata el giorno dopo a un'ora piu bela... e qua xe dei fiori fotografi oggi, sempre a Pesek sempre sul sentiero verso el Concusso con el tele e diaframma abbastanza aperto... ormai la primavera sta finindo .. se gavero altre foto le zontero' Modificato 1 Maggio 2007 da tuxav Cita
arska Inviato 1 Maggio 2007 Segnala Inviato 1 Maggio 2007 notevole sia la seconda che l'ultima. El digradante se go de eser sincero me ga un poco rovinado la foto, i nuvoli no i ga quela varietà cromatica che ghe volesi. Cita
tuxav Inviato 1 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 1 Maggio 2007 si, el digra no me piasi cusi come ga reso.. provero a lasar el WB in AUTO perche' su daylight ga tira' fora dei colori strani... vabeh se prova no? Cita
trert Inviato 2 Maggio 2007 Segnala Inviato 2 Maggio 2007 le ultime due xe top anche mi el digra me disturba un poco.. tropo pesante per i miei gusti.. la seconda xe figa pe el sfondo diviso a metà praticamente simmetrica col tronco/verde Cita
cucciolina Inviato 2 Maggio 2007 Segnala Inviato 2 Maggio 2007 Giudizi tecnici no so dar perchè no me intendo per a mi le foto che te fa me piasi sempre tanto Bravissimooooooooo Cita
Malto Inviato 2 Maggio 2007 Segnala Inviato 2 Maggio 2007 A giudicar dalle striature sulla corteccia quel'albero doveria esser un ciliegio.... e complimenti per le foto! Cita
molly Inviato 2 Maggio 2007 Segnala Inviato 2 Maggio 2007 anche secondo mi xe un ciliegio mi me piasi de matti la foto con le nuvole... dà proprio l'idea che le se movi.. stupenda. da cartolina. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.