Ikeya Inviato 3 Novembre 2007 Segnala Inviato 3 Novembre 2007 (modificato) purtroppo son ciston e nn go soldi per comprarme una macchina digitale... go provà a far qualcossa col telefono... però go dovù rimpicciolir perchè senò ghe iera i pixelloni... spero ve piasi... xè giusto 2 de numero... questa xè stada fatta da S. Giusto un giorno che ghe iera un tramonto incredibile... questa invece la go fatta ieri sulla costiera mentre tornavo da Brescia sempre da S.Giusto de mattina in Settembre una sera mentre andavo verso Lazzaretto una parte della città un cocal a pochi centimetri da mi Modificato 3 Novembre 2007 da Ikeya Cita
fra_fre Inviato 3 Novembre 2007 Segnala Inviato 3 Novembre 2007 mi me piasi quela del cocal.... anche lui a san giusto! Cita
Renè Inviato 4 Novembre 2007 Segnala Inviato 4 Novembre 2007 mi me piasi quela del cocal.... anche lui a san giusto! Straquoto :) Cita
tuxav Inviato 4 Novembre 2007 Segnala Inviato 4 Novembre 2007 quela de san giusto con la cornice de alberi no me dispiasi quela del lazareto.. provasi a indrizar el mar.. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.