Vai al contenuto

infortuni sportivi nelle giovanili


Messaggi raccomandati

prendo spunto dall'ultimo infortunio grave a cui go assistido...

partida de pallacanestro, under 14 femminile, una bimba, classe 1995, punta la gamba per un cambio de direzion, el ginocio se gira, crack!!!!! crociato anteriore distrutto...

l'ultimo de una serie infinita de infortuni più o meno gravi a cui go assistido nei ultimi 5-6 anni nel basket femminile, a Trieste ma in generale in tutta Italia, per la natura dello sport che seguo ovviamente ginoci e caviglie le più bersagliade...

ora me vien de chiederme, quando giogavo mi, 20 anni fa, no iera tutti sti infortuni... sarà forsi perchè le nostre articolazioni iera più allenade?? Me spiego meio, ai miei tempi dopo scola e compiti, prima de andar a far allenamento se se trovava in oratorio a giogar per ore e ore a basket, a calcetto, a quel che iera sul cemento, sulla terra, tra i grembani... oggi i fioi dopo i compiti ga sms, msn, videogiochi e poi, se i xe fortunai, in palestra a far sport... così al primo movimento "sportivo" le articolazioni cedi... mi credo che le nostre vista la natura dei nostri divertimenti iera sorrette da una muscolatura adeguata quindi difficilmente le cedeva de botto...

me ricordo de asserme girà 1000 volte le caviglie ma nella peggiore delle ipotesi dopo 1 settimana iero in campo e i miei compagni uguale...

adesso cosa succedi? caviglie girade, 2 mesi de stop, legamenti dei ginoci che parti come fossi le 10 in piazza Venezia (ogni 8 minuti :D:D )...

cosa ne pensè??

x i MOD no so se go aperto la discussion nella sezion giusta, no savevo dove posizionarla... spostela pur dove ve par più adeguato... go parlà de basket femminile perchè xe la mia passion ma credo che un discorso analogo possi valer per tutti gli sport...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Penso che te ga razon, in particolar i fioi de deso vivi solo per internet e play e ghe manca tutto el background sportivo che el giogar all'aria aperta te da

poi scola fin el primo pome,

poi pranzo/merendin

ore de compiti e se te va ben te rivi andar a far un oretta de allenamento magari do bolte per set

un po' poco

anzi nula

semo proprio mal messi

ed in più manca in quasi tutti i fioi lo spirito de sacrificio....

no xe voia de far fadiga per alenarse....

dove finiremo.....

Link al commento
Condividi su altri siti

questo digo mi...

tanti ghe da la colpa al troppo carico de lavor, la bimba che go cità fa 2 campionati, fa parte del progetto azzurrina... insomma xe una che vivi in palestra...

anche quando giogavo mi se fazeva 2 campionati e non solo prima e dopo l'allenamento, tra un ghiacciolo e un bicer de acqua in bar de Franca (la spina xe fora... :caregaintesta::caregaintesta: , che ricordi!! :ave: ) se fazeva sfide a calcetto a basket a tutto quel che permetteva de corerghe drio a un balon... no xe che ierimo fermi...

Link al commento
Condividi su altri siti

la bimba in question tutto me par meno che sedentaria!

almeno, mi la conosso cussì.

nella squadra de mia fia (sempre 1995 che partecipava a 2 campionati)

l'anno scorso in xe sta una strage de caviglie in contemporanea le iera in tre

con le stampelle oltre ai dedi steccadi!

quest'anno gavemo avù molta fortuna e infortuni lievi, solo stecche

e qualche bimba ferma in via precauzionale, per problemi ai ginocci o caviglie

(fazo i dovuti scongiuri, corni e tutto el repertorio antisfiga, perchè

gavemo ancora 1 torneo)

quel che posso affermar con sicurezza, xe che i fioi de adesso

tranne qualche fortunà, no ga la campagnetta dove

zogar, saltar e rampigarse sui alberi, e i maestri delle elementari

più che ginnastica ghe fa far gioghetti e infatti te li vedi che i xe proprio duri.

Dopo ovvio tutti gavemo un punto più debole, che sia caviglia, ginoccio o polso

prima o dopo salta fora

Link al commento
Condividi su altri siti

Sì e no, me spiego:

Per mi el problema no xe la mole de lavor ma i picchi de lavor, una volta se fazeva più attività fisica ma diluida nel tempo, adesso la xe concentrada nelle 5-6 ore a settimana de alenamento...

o no?

no xe del tutto sbagliada sta analisi...

mi la vedesi come... una volta la preparazion iera più "naturale" (campagneta, correr, saltar ma tutto x giogo) adesso xe più "forzada"... questo sì

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×