dido76 Posted April 5, 2008 Report Posted April 5, 2008 Sabato,siccome dovevo finir el rollin in vista dell'uscita per el corso de foto de domenica, go ciapado la machina fotografica e son andado a far foto a monte spaca...iera pomerigio e con bona volontà go caminado e go fato un poche de foto...tute in manuale e si stago evitando l'automatico e me go portado drio come focale el 28.200. eco i risultati de quele che me sembrava le + decenti... piccolo particolare: le ga colori diversi ma no le xè fate in post le altre che me piaseva le xè quà: http://good-times.webshots.com/album/56300...host=good-times (ghe xè anche un per fate a grado, un per a basoviza co gaveva nevigado e 2del "mio cagneto") ps: sto risultato xè causado da + eventi: - in negozio go chiesto un rulin de foto a 200asa...i me ne ga dado un de diapo a 200asa..e in + Extracolor... - dove go svilupado el rulin (ale tori) la mula se ga acorto che la pelicola iera diversa ma no che iera per diapo...e la ga svilupa cmq - mi go capi che iera diapo a casa vardando la scatola,dopo che el risultato me gaveva lasado perpleso... - cmq: go zercado in internet e sto risultato ga un nome che xè appunto "cross process" che consisti nel svilupar in un modo diverso el negativo...diapo in formato per foto e viceversa...così vira i colori e el risultato xè +/- quel che go ottenudo mi. Quote
dolby Posted April 6, 2008 Report Posted April 6, 2008 te dirò che sarà per gaver sbaiado però mi el risultato final nn me dispiasi per niente, soprattutto quela del sol sul mar con la macia bianca. sai bela a mio avviso anche dal tuo "mini portfolio" la: f1000034 f1000036 xe molto sugggestive con sti colori! BRAVO! dido, l'unica roba che te se ga de esercitar (e x questo suppongo te fa anche el corso) xe evitar el banale. disemo che utilizzando questo rullin de dia e stampando te lo ga za evitado però bisognasi rivar a interpretar el luogo secondo el proprio ocio. questa xe la cosa + difficile. zerca de azzardar de + le inquadrature e spingerte oltre, te vederà come le foto cambia! ciao Quote
dido76 Posted April 6, 2008 Author Report Posted April 6, 2008 oh grazie! si in effetti le me piasi sai anche mi...la mula co ga svilupado la iera tuta preocupada de otener quel che volevo...iera de fotografarla co ghe go dito che secondo mi iera qualcosa de sbagliado perchè no volevo sto risultato ... per le inquadrature diverse si...devo far una valanga de esercizio perchè magari in mente le idee le go...poi devo meterle in pratica...disemo che adeso me stago esercitando sula base...l'esposizion e i tempi in modo giusto...e un po' me dispiasi no veder el risultato con colori normali de queste foto perchè iero sai curioso...anderò a rifarle un giorno cmq grazie ps: me sa che cercherò anche de nominarle le foto...i numeri no me piasi sai...ma xè pigrizia x quel no le rinomino mai Quote
trert Posted April 6, 2008 Report Posted April 6, 2008 colori sparadissimi.. in effetti no xem al anche se stufa un pocheto su tute le imagini.. in efeti come disi dolby le inquadrature xe banali.. la roba migliore xe apunto l'effetto sparado dei colori.. e se i te le gavesi svilupade giuste l'efeto no ghe saria stado prova a esercitarte coi consigli de magni alto te son Quote
tuxav Posted April 6, 2008 Report Posted April 6, 2008 se quando fazevo diapo i me gavesi sbaglia el sviluppo penso che i gavesi rischia' la vita cmq questo xe anche uno dei motivi x cui son pasa al digit... ormai xe praticamnete impossibile trovar un lab che sviluppa ben le diapo, che non le maltrattata, non le riga.... spender una botta x una pellicola e dopo farsela rovinar nei lab fa diventar matti cmq le foto sembra ok come esposizion, anche quel che te gavevi meso nel altro topic (sula neve) ... x le inquadrature quoto dolby, ma credo che dopo le lezioni de magni sara' sicuramente mejo vai cosi ! Quote
dido76 Posted April 6, 2008 Author Report Posted April 6, 2008 prova a esercitarte coi consigli de magni alto te son Quote
dido76 Posted April 8, 2008 Author Report Posted April 8, 2008 dopo quel che me gave scrito (grazie logicamente ) me chiedevo: cosa intendè con inquadrature diverse? non me vien in mente qualcosa de diverso nei panorami in sè... ...go de far ancora scatti e scatti e scatti so...però xè per gaver un'idea ps: sicome me go stufa de spender soldi oltre che per svilupar le diapo anche de spender per farme far el riversamento su cd me go ciolto el scanner che scaneriza anche le diapo Quote
trert Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 beh, diverse inquadrature.. tranne la penultima, le altre xe tutte anonime.. xe trieste ma no se capissi, no ga un soggetto predominante dove far cascar l'ocio.. xe bastanza banali! ecco con le prossime lezioni vederemo meio come se inquadra.. Quote
tuxav Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 el tuo ocio vedi normalmente come se gavesi una focale 50mm (formato 35mm, x questo se considera el 50mm una lente 'standard')... prova a caminar e pensar de veder un soggetto con un ocio diverso, prova a imaginarte cosa saria se te podesi alargar la visuale o restringerla, prova a avicinarte o alontanarte da un sogeto... prova a imaginar la scena serando un ocio magari metendoghe una cornice fata coi dedi davanti simulando un formato fotogramma.... sti consigli li gavevo letti su un libro parecchio tempo fa, forsi i pol servir.... Quote
Recommended Posts