666 Posted April 28, 2008 Report Posted April 28, 2008 cerco un bravo elettrauto per fare un lavoro poco impegnativo sulla mia moto . chi mi consiglia uno? possibilmente zona da valmaura a campielisi grazie Quote
dido76 Posted April 28, 2008 Report Posted April 28, 2008 sinceramente eletrauti no conoso me dispiasi... mi con la moto me trovo ben a acquilinia da Tiziani motor sport... xè bravo anche potocco che xè in centro città... Quote
cassoggi.npc Posted April 28, 2008 Report Posted April 28, 2008 dipendi cossa tè intendi poco impegnativo! al limite del fatibile, se te rivassi far da solo, te daria un dò drite Quote
666 Posted April 28, 2008 Author Report Posted April 28, 2008 dipendi cossa tè intendi poco impegnativo! al limite del fatibile, se te rivassi far da solo, te daria un dò drite non go el posto dove far el lavor.....se gavessi el box lo faria da solo Quote
cassoggi.npc Posted April 28, 2008 Report Posted April 28, 2008 (edited) non go el posto dove far el lavor.....se gavessi el box lo faria da solo 'lora no xe poco imp........... zà se trata de disfar el motorin! anca mi no go box, ma me rangio soto casa. cmq penso che te troverà qualche bona anima, che te ospiti per far el lavor, sensa ndar a regalarghe pila all'officina! (se nota la vena istriana ) pensandoghe ben, cmq, me par che Bronza conossi un bravo ma el xe dale parti del giulia. Edited April 28, 2008 by el_falisca Quote
Recommended Posts