Igor Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Carissimi SDSinidi, Dicembre xe alle porte e come ogni anno inizia a ronzarme nel cervellin l'annoso problema de come organizzarme le feste e le ferie della fine dell'anno. :s'ciopado: Personalmente me faria piazer passarle in bona compagnia... perciò vedemo come se messi, chi xe libero, chi disponibile ad organizzar o a dar una man perr organizzar qualche evento, serata & C. Intanto go trovà un depliant per i Mercatini di Natale. con offerte per più giorni, che va dai 90€ in su a seconda dei giorni e delle persone... Poi saria de veder in quanti fossimo propensi a passar l'ultimo in local con musica e animazion, sulla neve o quant'altro. Sciar? Perchè no... al limite "bobbizzarse" mollandose zo per le piste de neve sui slittini e far i mone, finido in qualche stube ad assaporar el vibrulè, le birre e la cucina austriaca, magari prima smontando dai slittini.... el gestor poderia incazzarse se ghe finimo dentro con tutto el slittin sfondandoghe la finestra o la porta So che manca un mese... ma se no se demo una mossa sarà sempre più longhi trovar un posto. Perciò demose de far e vedemo CHI, COME, DOVE & QUANDO. Magari podessimo organizzarse una serata in pizzeria o al cinese per discuter della cosa... cosa disè? Buon S.Giusto a tutti!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 zonta zonta!! che vedemo sto depliant.. la cosa per quanto me riguarda me interessa visto che l'altro anno non ricordo per che motivo..alla fine non son andada a vederli sti benedetti mercatini :°° mmm i posti? ghe ne xe tanti.. saria pero de tacar sto post con quel vecio.. cusi gavemo za qualche notizia [seppur vecia] utile! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted November 13, 2008 Author Report Share Posted November 13, 2008 PROFONDA DELUSIONE Ragazzi: non pretendevo certo che me fe la lista delle adesioni per prenotar questo o quel evento... ma almeno un commento sulle proposte, un "non go idea de cossa farò", o ancora meio un " a mi me ispirassi sai far...". Come prima me disè "proponi proponi" e poi non mettè neanche un messaggio nella discussion??? Speremo sia solo una svista... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Igor...no rabiarte Per quanto me riguarda posso dirte che no so cosa farò però me par un post inutile :D Non so come son messa con i lavori che go e no posso far progetti a lungo termine adesso come adesso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Mi uguale...me scuso se no go scritto niente, ma oramai fino al periodo natalizio podarò far ben poco, tranne andar fora qualche sera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 (edited) Noi gavevimo zà parlà de persona...mi dal 18 dicembre al 8 gennaio lavoro tutti i giorni, compresi festivi, cioè Nadal e Capodanno, tranne le domeniche...e no posso mancar perchè semo solo in due, per cui no gò chi me sostituiria. Se se organizza per i mercatini o qualche gita fora porta in giornata, mi vegno volentieri, purchè sia de domenica. Edited November 13, 2008 by _titti_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 mi me aggiungo alla lista .. disendo che purtroppo son super impegnada.. tra comprar regali, andar a visitar una miriade de parenti, festeggiar vigilia con un e nadal con l'altro.. e capodanno anche son za impegnada.. per cui purtroppo a parte qualche sabato che spero de beccarve tutti per farve gli auguri per quanto me riguarda far gite in dicembre me xe casin come i altri non go risposto perchè pensavo iera de risponder solo se se rivava aderir alle idee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 (edited) come se disi "rispondere è cortesia" anche se la risposta xe un forfè e me scuso anche mi per non aver risposto ma gavevo gia dito cosa pensavo su organizzazioni varie in sede reale e non virtuale..cosi lo riporto qua : gite sulla neve e non OK mercatini di natale OK capodanno.. impegnada anche se non so ben come Edited November 13, 2008 by polpetta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 veramente ti te ieri l'unica che ga risposto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 bhuahuahuahuahua xe vero!!!!!! ben messa son.... me servi una vacanza!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 Ciapo al volo sta bela discusion, perché go sempre pensà che el mezo multimedial xè bon come primo contato..ma el contato uman xè sempre quel che conta de più in asoludo..altro che social network e tristeze varie. Quindi ripropongo il minimeeting de mi ipotizado qualche tempo fa, un sabato de dicembre, magari in qualche pub sule rive o comunque quela zona lì che in sto periodo la pulula de vita. Ma per intenderse..semo triestini, quindi va ben anca una picia e sana osteria (sempre in zona) davanti un bon calice de vin (vizin ai duchi xè l'osmiza citadina indove che i ga un bon teran)!!!! Cossa disè..se pol già far una lista inizial? Oviamente Igor te spetemo anca a ti per conosserte live ..spero che anca el simpaticisimo El falisca aderisca, son ssai curioso de conosserlo de persona (però no porto drio Marina Alga, perché la xè impegnadisima..la devi studiar le corenti del golfo!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 Mi pensavo de far la zena pre-natalizia, come femo da qualche anno a questa parte. Maggiori dettagli tra un paio de giorni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 mi propongo cena natalizia al rifugio de val Rosandra.. però dipendi anche quanti semo.. se semo troppi non ghe stemo :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 ohhhh ben!! aspettemo news per la cena allora! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 mi se interesa son zo solo pochi giorni prima de nadal, de sicuro. Dopo, se rivo a scavarghene altri, solo che meio! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 25, 2008 Report Share Posted November 25, 2008 (edited) no so se ve interessa. ma i sta montando le baracche per la fiera de san nicolò in viale e dal 28 novembre al 1 dicembre.. praticamente sto weekend.. xe la fiera de nadal in fiera appunto Edited November 25, 2008 by molly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts