Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mi voto no, perchè penso che sia poche persone che studia le stesse robe, e ghe xe zà molti forum specifici per materia / facoltà...

In ogni caso se la verzè darò anche mi una man, no tiro mai indrio el cul... :ok:

Posted

Go votado SI anche se i tempi dell' università xè passai da un bel pò ( laurea Aprile 1991.... @##!! che vecio che son!!)

Credo che possi essere utile lo scambio de esperienze tra persone che condividi lo stesso ambiente e podessi rivar qualche contributo anche da qualche mummia come el sottoscritto...

Posted

ho messo non sò... perché sò che ci sono dei forum per facoltà che trattano già i problemi di studi. :wacko: .. ma cmq è anche vero che ti viene più facile parlarne con chi già conosci... :p e perciò direi che come idea và provata :ok:.

Posted

Mi ve diria de si, pol esser utile non chè divertente!

l'unico problema xè che forse non tutti studiemo la stessa roba... cioè la materia mia credo che a voi maschietti non ve interessi per niente...

Cmq ben venga una sezione didattica!

Posted

ma ke notizie se podessi dar in più del sito dell'uni e dele varie facoltà? ala fine nn xe ke se parli più dele beghe ke dele robe bele?

cmq x mi se podessi anke verzer la session...tanto se nn la ga successo la se la pol anke serar...o no?

epoi son sempre pronta a parlar ben dela mia aaaamaaaaataaaa facoltà... :cesso:

Posted
Vardando el sondaggio, credo che se possi aprir sta famosa sezion e poi vedemo se attira le folle o no.

:bye:

Crashera' el DB sul server per troppi utenti :D

AloHa

Vico