robyrad Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 Ciao muloni! Come sempre trovè le foto de la partida de ieri su www.triestin.it! Su, deme un poca de sodisfaziòn dei... metè qualche commento, ve prego!!! Alla prossimaaaaaaaaaa!!! Roby Quote
SandroWeb Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 Ciao roby, cancello quel doppion de discussion che te ga inavvertitamente postado :ok: Bel lavor, come al solito! Quote
orannez Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 Belle foto, come tutte quelle delle partide precedenti... Pecà che manca la schiacciadona de Ciampi, ma iera quasi impossibile de fotografar... Avanti cusì Quote
Giada Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 La prossima volta me faze un bel primo piano de Doati cussì me lo meto sul desktop?????? grasssssssssssie (Comunque sai bele le foto, tegno anche monitorada la situazion del mio guardaroba visto che ogni volta nella foto della palla a due posso veder come che iero vestida, visto che son sentada là de drio )) Quote
robyrad Posted March 8, 2005 Author Report Posted March 8, 2005 Grazie muloni! xe un lavorazzo ogni volta, però penso che valga la pena! Almeno così circola un poche de foto de la squadra, visto che in giro no xe niente... Alora... ciapo nota: - Doati x desktop - schiacciata di Ciampi ...e poi... - foto vestito giada! ))) he he he... vegnì a scriver qualcoza ogni tanto de là , se no me sento sola! ciao ciao Quote
orannez Posted March 8, 2005 Report Posted March 8, 2005 E mi anche un primo pian delle mudande verdi de Ciampi allora! Quote
SandroWeb Posted March 8, 2005 Report Posted March 8, 2005 E mi anche un primo pian delle mudande verdi de Ciampi allora! Quoto Quote
Recommended Posts