dido76 Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 un de sti giorni che vien qualchedun ga voia de andar veder "San Valentino di sangue 3d" al cinecity? basta no lunedì,sabato e domenica prox unica roba oltre al costo del biglieto xè de zontar €2,50 a fondo perso per i ocialeti Quote
cucciolina Posted May 8, 2009 Report Posted May 8, 2009 Mi vado sabato Cerca de liberarte così te vien con noi Quote
molly Posted May 8, 2009 Report Posted May 8, 2009 mi purtropo sabato no rivo come za anticipa a cucciolina orpo ciò che ladri.. 2,50 per i ocialetti.. ma de cosa i ga paura??? che un se li porti casa????? no i pol far come a gardaland che alla fine xe un che controlla che te li rimetti nell'apposito contenitor... eh no ah.. troppa fadiga :S Quote
dido76 Posted May 8, 2009 Author Report Posted May 8, 2009 Mi vado sabato Cerca de liberarte così te vien con noi ehm,mi intendevo sabatp prox 16 doman,se te intendevi diman,se pol far Quote
cucciolina Posted May 8, 2009 Report Posted May 8, 2009 ehm,mi intendevo sabatp prox 16 doman,se te intendevi diman,se pol far Ottimo! Allora mi andassi allo spettacolo delle 22 (devo vardar ben l'ora). Stasera prenoto i biglietti e lo fazo anche per ti Sul prezzo dei ociai xe meio che no commento Quote
polpetta Posted May 8, 2009 Report Posted May 8, 2009 idem come sopra ohh.. che bel..volti nuovi! Quote
_titti_ Posted May 8, 2009 Report Posted May 8, 2009 ..ma dopo qualchidun me riaccompagna a casa? mi gò pauraaaaaaaa.... Quote
SandroWeb Posted May 9, 2009 Report Posted May 9, 2009 ola,vegno anche mi.... Ma ti te vien come Padre Maronno o come l'ispettore Catiponda? Quote
dido76 Posted May 10, 2009 Author Report Posted May 10, 2009 sul film posso permeterme de dir che...xè 10 euro butai? sula serata inveze grazie dela compagnia Quote
cucciolina Posted May 10, 2009 Report Posted May 10, 2009 sula serata inveze grazie dela compagnia Grazie a ti, caro e ricordite de darghe un colpo in testa... Bella serata! Grazie anche ai altri per la compagnia Quote
_titti_ Posted May 10, 2009 Report Posted May 10, 2009 per quanto riguarda el film...gò visto de meio...ma anche de pezo. Cmq disemo che sicuramente l'era glaciale 3 darà più soddisfazioni Grazie della compagnia anche da parte mia... Quote
polpetta Posted May 10, 2009 Report Posted May 10, 2009 Me sento ciolta un poco pel de drio quasi quasi me vado comprar una maschera e una tuta........ Comunque xe sta una bela serata si!grazie muli! El film xe sta cocolo tutto sommato...forse non gavendo alba della trama xe sta piu interessante veder come el se sviluppava.. Grazie anche ai tizi sentai de drio coi loro commenti che iera tutto un dire Quote
_titti_ Posted May 10, 2009 Report Posted May 10, 2009 che è sta faccia Nat? che el volto novo no iera un volto novo.... Quote
Recommended Posts