Vai al contenuto

Yacht posteggiato in piazza Unità


Messaggi raccomandati

Ogni tanto resto allibida perchè vedo che el spirito del triestin xe sempre quel: criticon per natura.

Se se fa, perchè se fa. Se no se fa, perchè no se fa.

Credo che un minimo de equilibrio ghe voli sempre. Quanti giorni resterà là quel iot? 4 o 5? Madonna mia, el triestin riverà a sopportarlo o se mazerà dalla disperazion?

A mi invece me par una bona opportunità per pubblicizzar la piazza e la città aldilà della posizione felice o infelice.

Come no quotar al 100%?

Link al commento
Condividi su altri siti

Ogni tanto resto allibida perchè vedo che el spirito del triestin xe sempre quel: criticon per natura.

Se se fa, perchè se fa. Se no se fa, perchè no se fa.

Credo che un minimo de equilibrio ghe voli sempre. Quanti giorni resterà là quel iot? 4 o 5? Madonna mia, el triestin riverà a sopportarlo o se mazerà dalla disperazion?

A mi invece me par una bona opportunità per pubblicizzar la piazza e la città aldilà della posizione felice o infelice.

Tutte le cose si possono fare con un minimo di "grano salis". Che ci credi no la piazza e la città sono già ben publicizzate in modo molto più costruttivo ed affascinante (vedi l'articolo di lonely planet ed altri link che trovi i rete) e tantissimo dai romanzi di Heineken che hanno un successo incredibile in nord europa (hanno girato anche una serie di telefilm). Non so in che modo la piazza sia pubblicizzata da quello yacht, semmai l'incontrario. Il discorso era un pelo più articolato, poi se vi piace buttarla sul "non se pol" fate pure.

Link al commento
Condividi su altri siti

Son passado stanotte a veder e effettivamente se voleva posizionarlo proprio in piazza no gaveva altre alternative,mi pensavo che podeva metterlo più defilato sulla dx o sx con la prua rivolta verso il mar ma la cosa no xe fattibile perchè xe le panchine e anche i lampioni che intriga.Cmq ghe sarà certamente un tornaconto per cui va ben messo anche là :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Tutte le cose si possono fare con un minimo di "grano salis". Che ci credi no la piazza e la città sono già ben publicizzate in modo molto più costruttivo ed affascinante (vedi l'articolo di lonely planet ed altri link che trovi i rete) e tantissimo dai romanzi di Heineken che hanno un successo incredibile in nord europa (hanno girato anche una serie di telefilm). Non so in che modo la piazza sia pubblicizzata da quello yacht, semmai l'incontrario. Il discorso era un pelo più articolato, poi se vi piace buttarla sul "non se pol" fate pure.

Scusa, me iero persa questo tuo intervento.

La pubblicità, in qualsiasi settor, non xe mai abbastanza soprattutto se xe gratis come in questo caso. Te me chiedi come la piazza sia pubblicizzada da quello yacht? La risposta xe semplicissima. Quando un giornalista scrivi un articolo lo fa tenendo ben a mente le 5 W (when, why, who, what e WHERE). Una o più de queste 5 W, a discrezion del giornalista, la xe presente nel lead che xe la parte più importante de un articolo.

Ora, se ti te devi fa un articolo, te ga de discriver anche la location dell'evento e se la location xe uno spettacolo come lo xe piazza Unità, il giornalista no pol far altro che pubblicizzar el luogo anche in modo indiretto, come in questo caso.

Ti te me poderà dir che i lo podeva metter altrove o in modo diverso con el fine de non "turbar" i turisti presenti. Mi te posso anche dar ragion ma me par alquanto ridicolo (oltre a non saver se se podeva oggettivamente far altrimenti). I turisti presenti se gaverà avvicinado, gaverà fatto foto, sarà stadi incuriosidi e de sicuro non infastididi.

Molto spesso xe el triestin che se infastidissi e, posso aggiunger, che quasi sempre se infastidissi per el NULLA. Poi, per carità, ognidun pensa come che vol.

Modificato da cucciolina
Link al commento
Condividi su altri siti

Scusa, me iero persa questo tuo intervento.

La pubblicità, in qualsiasi settor, non xe mai abbastanza soprattutto se xe gratis come in questo caso. Te me chiedi come la piazza sia pubblicizzada da quello yacht? La risposta xe semplicissima. Quando un giornalista scrivi un articolo lo fa tenendo ben a mente le 5 W (when, why, who, what e WHERE). Una de queste 5 W, a discrezion del giornalista, la xe presente nel lead che xe la parte più importante de un articolo.

Ora, se ti te devi fa un articolo, te ga de discriver anche la location dell'evento e se la location xe uno spettacolo come lo xe piazza Unità, il giornalista no pol far altro che pubblicizzar el luogo anche in modo indiretto, come in questo caso.

Ti te me poderà dir che i lo podeva metter altrove o in modo diverso con el fine de non "turbar" i turisti presenti. Mi te posso anche dar ragion ma me par alquanto ridicolo (oltre a non saver se se podeva oggettivamente far altrimenti). I turisti presenti se gaverà avvicinado, gaverà fatto foto, sarà stadi incuriosidi e de sicuro non infastididi.

Molto spesso xe el triestin che se infastidissi e, posso aggiunger, che quasi sempre se infastidissi per el NULLA. Poi, per carità, ognidun pensa come che vol.

:vabenon::piacere: naturalmente son d'accordo su tutto, ma particolarmente sull'ultima considerazion!

Link al commento
Condividi su altri siti

Scusa, me iero persa questo tuo intervento.

La pubblicità, in qualsiasi settor, non xe mai abbastanza soprattutto se xe gratis come in questo caso. Te me chiedi come la piazza sia pubblicizzada da quello yacht? La risposta xe semplicissima. Quando un giornalista scrivi un articolo lo fa tenendo ben a mente le 5 W (when, why, who, what e WHERE). Una de queste 5 W, a discrezion del giornalista, la xe presente nel lead che xe la parte più importante de un articolo.

Ora, se ti te devi fa un articolo, te ga de discriver anche la location dell'evento e se la location xe uno spettacolo come lo xe piazza Unità, il giornalista no pol far altro che pubblicizzar el luogo anche in modo indiretto, come in questo caso.

Ti te me poderà dir che i lo podeva metter altrove o in modo diverso con el fine de non "turbar" i turisti presenti. Mi te posso anche dar ragion ma me par alquanto ridicolo (oltre a non saver se se podeva oggettivamente far altrimenti). I turisti presenti se gaverà avvicinado, gaverà fatto foto, sarà stadi incuriosidi e de sicuro non infastididi.

Molto spesso xe el triestin che se infastidissi e, posso aggiunger, che quasi sempre se infastidissi per el NULLA. Poi, per carità, ognidun pensa come che vol.

Bon, el yacht no xe più per cui viva là e pò bon. Parlar che "el triestin se infastidisi per el nulla" xe un discorso abbastanza, troppo generico, perdonime. Semo tutti persone diverse, con diversi livelli de cultura, buon gusto, sensibilità, amore per la propria città.

Metterlo sulle rive , di fronte alla piazza (in modo che la piazza vegni citada e che risulti nelle foto sullo sfondo) iera per mi e non solo per mi la soluzion perfetta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Metterlo sulle rive , di fronte alla piazza (in modo che la piazza vegni citada e che risulti nelle foto sullo sfondo) iera per mi e non solo per mi la soluzion perfetta.

E dopo saria spuntadi quei che se lamenta perchè per qualche giorno i gaveria dovù cambiar marciapiede per la loro passeggiata sul lungomare, a causa dell'ingombro dello yacht.

Ovunque se meti qualcosa se trova sempre qualchedun che se lamenta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Bon, el yacht no xe più per cui viva là e pò bon. Parlar che "el triestin se infastidisi per el nulla" xe un discorso abbastanza, troppo generico, perdonime. Semo tutti persone diverse, con diversi livelli de cultura, buon gusto, sensibilità, amore per la propria città.

Te ga ragion, xe un po' troppo generico e generalizzar non xe giusto. Però per quanto conosso el "triestin medio" posso dir che el xe ipercritico, brontolon e no ghe va mai ben niente. Poi, per fortuna, no xe tutti così :D

Metterlo sulle rive , di fronte alla piazza (in modo che la piazza vegni citada e che risulti nelle foto sullo sfondo) iera per mi e non solo per mi la soluzion perfetta.

Capisso el tuo punto de vista e posso anche condividerlo. Chissà, magari no se podeva metterlo là per qualche ragion o magari se podeva e no i ga voludo. No so, sta de fatto che se ga creado una polemica per niente, IMHO. El iot xe rimasto là 2 giorni e come xe rivado, così xe sparido.

Adesso i turisti sarà contenti, i poderà goderse el tramonto dalla piazza senza quel catafalco davanti :D

Link al commento
Condividi su altri siti

è vero Maximilian che siamo tutti diversi per cultura, ceto, sensibilità etc ma il lamentarsi fa parte del DNA del triestino, questo non si può negare, è il nostro sport preferito e mai come a Trieste nascono comitati e sempre contro, non me ne viene in mente uno pro, prego qualcuno se se lo ricorda di postarlo perchè a me non viene in mente nulla...........anzi mi correggo, se qualcuno promuove un comitato pro, immediatamente se ne costituisce uno contro :travirgolette:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi inveze me domando perchè un yacht costruido in un cantier de Monfalcon devi esser esposto a Trieste...

te se domandi perche' anche quando i fa la cerimonia de consegna della vari navi de crociera a trieste e non a monfalcon?

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi inveze me domando perchè un yacht costruido in un cantier de Monfalcon devi esser esposto a Trieste...

te se domandi perche' anche quando i fa la cerimonia de consegna della vari navi de crociera a trieste e non a monfalcon?

forsi perchè fincantieri xè rappresentada anche a Trieste?

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh più che esser rappresentada anche a ts, fincantieri ga in via genova la sede principale, la presidenza.

Ti te me poderà dir che i lo podeva metter altrove o in modo diverso con el fine de non "turbar" i turisti presenti. Mi te posso anche dar ragion ma me par alquanto ridicolo (oltre a non saver se se podeva oggettivamente far altrimenti). I turisti presenti se gaverà avvicinado, gaverà fatto foto, sarà stadi incuriosidi e de sicuro non infastididi.

Questa xe una tua interpretazion. Te propongo una visuale diversa della stessa situazion. Se mi vado in vacanza e go l'hobby delle foto ad esempio...no me frega niente de fotografar un yacht, ma bensì i loghi che stago visitando. Poi anche un yacht pol esser senz'altro un soggetto interessante, ma preferiria trovarmelo defilado alora magari e no gaverlo come elemento de disturbo fotografico in una signora piazza! Quando defilarlo poi molto probabilmente significa poder far una figura migliore sia a lui che al resto ed anzi. Fatte salve le osservazioni sulle robe de non conoscenza, tipo se se gavessi podudo, se ghe iera accordi economici per tenirlo là e varie ed eventuali. Osservazioni peraltro citade anche in precedenza.

Porto casa del "criticon" senza problemi, magari sarà anche cussì cucciolina ;) ('sa come xe noi musseti :D ), ma se pol-no se pol a mi no me par che no gaveva a che far in sto topic e l'eventuale polemica ammesso che ghe ne sia stada una, non credo che sia in capo nè a mì, nè a Maximilian. Che zontando 666 xe i utenti che imho iera più in topic. Ma che a prescinder no xe corsi subito a far magari allusioni ed accostamenti politichesi dirette su altri utenti...o go letto solo mi ?!? ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Questa xe una tua interpretazion. Te propongo una visuale diversa della stessa situazion. Se mi vado in vacanza e go l'hobby delle foto ad esempio...no me frega niente de fotografar un yacht, ma bensì i loghi che stago visitando. Poi anche un yacht pol esser senz'altro un soggetto interessante, ma preferiria trovarmelo defilado alora magari e no gaverlo come elemento de disturbo fotografico in una signora piazza! Quando defilarlo poi molto probabilmente significa poder far una figura migliore sia a lui che al resto ed anzi. Fatte salve le osservazioni sulle robe de non conoscenza, tipo se se gavessi podudo, se ghe iera accordi economici per tenirlo là e varie ed eventuali. Osservazioni peraltro citade anche in precedenza.

Ma se se ragiona così no se pol far niente da nessun parte, no? Per esempio no se poderia far un concerto in piazza perchè el palco rovinassi la visuale fotografica. E che dir dei film che i sta girando in questo periodo?

Porto casa del "criticon" senza problemi, magari sarà anche cussì cucciolina ;) ('sa come xe noi musseti :D ), ma se pol-no se pol a mi no me par che no gaveva a che far in sto topic e l'eventuale polemica ammesso che ghe ne sia stada una, non credo che sia in capo nè a mì, nè a Maximilian. Che zontando 666 xe i utenti che imho iera più in topic. Ma che a prescinder no xe corsi subito a far magari allusioni ed accostamenti politichesi dirette su altri utenti...o go letto solo mi ?!? ;)

Mi te posso risponder per mi e te posso solo dir che non go mai fatto allusioni politiche anche perchè no conosso nessun de voi, quindi no me permetteria mai :D Chi che lo ga fatto probabilmente gaverà interpretado quel "ahi ahi CoZolini" come qualcosa de antipatico...così almeno la penso mi :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma no, no xe che no se pol far niente de nissuna parte, el punto che intendevo mì xe quel iera un commento, visto che l'argomento iera la bontà o meno del posizionamento de quel yacht. Ma se dopo dovemo corer subito a butarla in politica (senza tra l'altro saver minimamente de quel parlè giuli61 e cazzabale), o in no se pol, o x-y, alora xe un'altra storia...

Està claro cucciolina che no go fatto nissun riferimento a ti, riportar le quote d'altronde te me insegni che no significa necessariamente farlo, ma a volte fa giogo per esprimer el concetto/i che se sta cercando de scriver.

Se poi come mod no te ga ritenudo de ricordar a tutti de dir la propria senza tirar in ballo a vario titolo altri utenti, al limite questo pol forsi gaverme un pel sorpreso, ma come interpretazion personale e non come critica, perchè la linea da tenir a casa vostra la stabilì voi. E questo per mì, come anche come rapportarse in un forum, xe due concetti concetti che la go la presunzion che me sia chiari a differenza de altri ;). Tutto qua, a volte le robe scritte par più impicciade o "importanti" de quel che no le sia in realtà ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah mi son uno degli entusiasti de come xe cambiada la città prima con l'amministrazion Illy che ga dado la svolta poi continuada in modo egregio dalla giuta Di Piazza. Me lamento molto raramente, in questo caso me sembrava una forzatura anche se breve, tutto qua.

La battuta su Cosolini iera appunto una battuta e riferida al fatto che un vecchio comunista permettessi un simile affronto capitalista (se fa per rider) nella piazza "del popolo" triestino (se fa ancora per rider).

Sperare che l'ironia fosse capita in effetti era troppo ed ho bellamente sorvolato su chi, da una ironica battuta, mi ha attribuito una errata appartenenza politica.

Per il resto non faccio fatica ad ammettere che Cosolini mi ha deluso perchè no sta facendo assolutamente nulla,e quel poco che fa fa danni (vedi Si alla TAV) e non perchè dovrebbe essere di sinistra. Ma non che mi aspettassi molto di più, nè da lui nè dalla sua controparte.

Da quel punto de vista rimpiango le amministrazioni precedenti.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×