Vai al contenuto

ECDL


saretta

Messaggi raccomandati

mi credo che le ECDL val solo come 'toco de carta' che pol forsi aiutar per lavorar se un no ga intenzion de far l'univ e no ga proprio alba de pc (dela serie no sa nianca come se impiza e a cosa servi el mouse)... basta.

Ma se uno sta fazendo l'universita o usa el pc ogni giorno, no servi a niente. Nisun ghe domandera' se el ga l'ecdl perche' no ga nisun valor e IMHO xe solo un modo per becar fondi dala comunita europea (per chi organiza i corsi).

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 54
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

i esami che gave fatto voi iera tutti solo teorici? :confused:

Non erano teorici... da noi si faceva tutto via pc...tipo 48 o 60 domande in tot minuti con tot possibilità di errore.

alcune eran solo domande di teoria...in generale (di solito) ti viene richiesto di compiere certe azioni per dimostrare che hai capito come si usa il programma...

Link al commento
Condividi su altri siti

in effetti come i spiega le robe all'ecdl i incasina tuto :D

xke i italianizza tutti i termini :wacko:

Cioè? I dovesi dir, per verzer blocco note:

Te va co la frecia in basso a destra, te frachi el boton sinistro del sorzo sula scrita start, te sposti la frecia su programi, te speti do secondi o te frachi de novo el boton, stesa roba su accessori, poi te sposti la frecia su blocco note e te struchi de novo quel tasto de prima.. :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

Io ho un cd a casa che può esserti utile a integrare il corso..ci son anche le simulazioni ma non son di grande aiuto... :ehsi:

Unico problema dovresti pazientare un pò perchè ho la casa off-limits e tutte le cose in cantina... :pianto:

i siti con le simulazioni non me li ricordo :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

fatto el primo esame e passado!!! :foracolcul: :foracolcul:

solo che iera un casin de gente con problemi che i me ga solo dito che son passada...

mi anche son un poco scema e no go pensa subito de chiederghe con che percentuale... :(

deso però son curiosa!!

secondo voi lo scoprirò prima o poi o resterò col dubbio tutta la vita?? :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

fatto el primo esame e passado!!! :foracolcul: :foracolcul:

solo che iera un casin de gente con problemi che i me ga solo dito che son passada...

mi anche son un poco scema e no go pensa subito de chiederghe con che percentuale... :(

deso però son curiosa!!

secondo voi lo scoprirò prima o poi o resterò col dubbio tutta la vita?? :D :D

Cosa i chiedeva? Come se svolgeva l'esame? Semo curiosi.. :D:D

Link al commento
Condividi su altri siti

oggi go da el secondo esame... ma no ve digo che fadiga x farlo!

son rivada là alle 9, no se sa xkè quei che se ga iscritto ell'esame e ga fatto anche el corso, no iera in lista... quindi gavemo speta che entri e fazi tutti i altri!

perciò za i esami xe iniziadi mezz'ora dopo (ma questo penso sia consuetudine), poi me ga toca spetar altri tre qaurti d'ora....

poi go fatto venti minuti de esame e altri 30 minuti x saver el risultato! :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma almeno è andato bene?

ops.. go visto deso che no te gavevo risposto.. :arrossisco:

si,si!! go sbaglia una sola de word!

e stamattina go fatto altri due: internet e excel

de internet me xe capitade un sacco de domande de teoria! o roba che no gavemo fatto! :incazzado: [sto prof iera un :censura: ]

cmq ghe go ragiona un po su e lo go passa ben comunque!!

de excel no go segui el corso, ma me son lanciada... e lo go passado anche questo!!

ciò.. una volta che te son la te venisi de farli tutti pur de no tornar! :D

xe snervante!! oggi me ga toca spetar no so quanto xkè no i me gaveva abilità la password e no rivavo a far l'esame!! :blaah:

ogni volta una nova ciò.. :#

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×